Jaahas.. Räikkönen vaihteeksi tippuu lähdössä.
Se vaan että lämmitys rehdään jarruilla. Veivaus on kosmetiikkaaKatsoin jo lämppäkierroksella et Kimiä ei kiinnosta renkaiden lämmittely. Vettel veivas ihan huolella ja Kimi ei lainkaan, ja se nähtiin.
Eli toimi täysin oikein kilpatilanteessa.Hienosti Vettel kiilasi ja Kimin piti nostaa kaasua.
Eli toimi täysin oikein kilpatilanteessa.
Eli toimi täysin oikein kilpatilanteessa.
Tarviiko sitä edes sanoa kumman rengasvalinta osuu nappiin?Kimi ja Seb eri renkailla ? Kummalla ns paremmat nakit koko kisan kannalta.
Et, mutta sen kuvan sai viestin sävystä että väärin muka toimi. Pahoittelut.No olinko sanonut jotain muuta?
Ajaa aivan jokaista vastaan. Tuossa ajetaan henk. koht. mestaruudesta. Ei siinä ajatella mitään tallin parasta kun äkkiä voi pudota sijoituksia sen takia.Miten sen nyt ottaa, ajaako hän Kimiä vai muita vastaan. Järkiajattelulla siinä olisi suoja saksalaisen takana, nyt pehmo-Bottas ja Mad Max. Toivottavasti toinen ohittaa tuon pellen, joka on kaikkea muuta kuin tiimipelaaja.
Ajaa aivan jokaista vastaan. Tuossa ajetaan henk. koht. mestaruudesta. Ei siinä ajatella mitään tallin parasta kun äkkiä voi pudota sijoituksia sen takia.
Pelleilyt kaukana.
Vettel pisti likaiselle puolelle ja Kimi menetti samantien pidon ja nopeuden. Eipä ollut paljon tehtävissä, kun Vettel ei halunnut antaa ykköspaikkaa...
Meinaan että Formuloissa ajetaan vain voitosta, kuten pitääkin. Vitut kaikesta muusta.Meinaatko todella, että on olosuhteet, joissa peräkkäin olevista Ferrareista Kimi voisi tulla maaliin ennen ykköskuskia? Ennen kuin maailmanmestaruus on ratkennut?
No niin isot pojat kun tunnette nää kumin käyttöön liittyvät jutut: koska Vettelin kumit sulaa? Nää maikkarin pöllöt on taas pihalla, enkä jaksa vaihtaa taajuutta kansainväliselle, normaalijärkisten kanavalle.
No niin isot pojat kun tunnette nää kumin käyttöön liittyvät jutut: koska Vettelin kumit sulaa? Nää maikkarin pöllöt on taas pihalla, enkä jaksa vaihtaa taajuutta kansainväliselle, normaalijärkisten kanavalle.
Jaa, tämäpä milelnkiintoinen tieto.Räikkönen häviää startissa keskimäärin pari sijaa.
Saattaa muuten olla näin. Jos Kimi siirtyi Plan B:hen pudottuaan neljänneksi nyt ja säästää renkaita vain yhtä stoppia varten? Jos tilanne taas on että kaikki pysähtyy vain kerran, niin ajaa aivan liian hiljaa.Naurattaa melkein sanoakin, mutta Kimin kolmanneksi pääseminen on varikkotaktiikan varassa.