Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 979 916
  • 44 019

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Sen jälkeen kun Kimi oli itse jo menettänyt voittomahdollisuutensa, alkoi Ferrarin taktikointi Vettelin hyväksi. Ihan turha on Kimiä ”uhriuttaa”.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kimin kisa meni vituiksi jo lähtösuoralla kun jää petti alta. Nyt ollaan vaan tilanteessa kun vaatteet alkaa käymään painavimmaksi. Naskalit jäi reppuun
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kimi vois päästää Bottaksen ohi ja sit tulpaksi Vettelille...

Tai sit tyylikkäästi vauhti pois ja reunaan et molemmat pääsee ohi
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Bottaksella taisi mennä ujo kakka housuihin kun Kimi vähän sukelsi syvemmälle tuossa.

Nyt Kimi varikolla.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Nättiä kyllä tuo ohjaajankin touhu. Kärjessä taistellaan niin 12.sijan ohitus hidastuksena.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Sen jälkeen kun Kimi oli itse jo menettänyt voittomahdollisuutensa, alkoi Ferrarin taktikointi Vettelin hyväksi. Ihan turha on Kimiä ”uhriuttaa”.
#kakkoskuski ei voi minkään.. Vettel vienee maailmanmestaruuden tällä kaudella..
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olisihan sen Kimin nyt voinut vielä muutaman kierroksen pitää radalla ja yrittää ultrasofteja hakea loppuun, mutta näköjään Ferrarilla tyydytään 6 sijaan.
 

Backhander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sen jälkeen kun Kimi oli itse jo menettänyt voittomahdollisuutensa, alkoi Ferrarin taktikointi Vettelin hyväksi. Ihan turha on Kimiä ”uhriuttaa”.

Turha uhriuttaa, mutta Ferrari pilasi oman kisansa. Molemmat olisivat olleet mersujen edellä jos olisivat vastanneet mersun taktiikkaan. Nyt on molemmat mersujen takana.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tässä saattaa toi Vettelin blokki maksaa hänelle voiton. Siinä kun oltaisiin menty sovussa ykkösmutka olisi Kimi todnäk ollut sijalla kaksi ja tulppana Valtterille ja Vettel olisi ajanut karkuun.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
No niin. SC ulos ja varikolla tapahtuu. RBR sisään. Ferrari ei pääse pitille kun ovat väärässä kohtaa rataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös