Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 970 634
  • 43 988

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Scottin puolella ollaan, vaikka pelkään pahinta. Johtunee siitä. että olen lievä Scotty Cameron ja Titleist -fani... Ollut jo vuosia ja näkyy mailahankinnoissa :-)

Tiikeri ja Nike jo junnusta asti! Tosin Scottyn putterit saa myös täältä kannatusta.

Oijoi, lyhyeksi jätti Scott. Ja Cabrera kämmää myös.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Molempien lähestymiset lyhyeksi, pallot 20cm toisistaan. Tässä on sitä draamaa! Etu sillä joka lyö viimeisenä, saa hyvät riidit greenistä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mulla taas juuri Tiikerin takia alkoi Titun fanitus. Omistan mm. Titun 970 spoonin, josta Tiikeri ei meinannut luopua millään vaikka oli ollut jo vuosia Nikella..

Itse jotenkin kartoin Titua, kun kaikki muut oli niin kovia fanipoikia. "Pro V1 sitä ja tätä". Tiikerin Nike bladet löytyy, vielä kun joskus tulisi joskus pelattua.

Jumalauta oli lähellä Carberan chippi kuppiin! Ja molemmille parit, seuraava reikä.
 
Itse jotenkin kartoin Titua, kun kaikki muut oli niin kovia fanipoikia. "Pro V1 sitä ja tätä". Tiikerin Nike bladet löytyy, vielä kun joskus tulisi joskus pelattua.

Jumalauta oli lähellä Carberan chippi kuppiin!

No joo, mun aikana puhuttiin Titun Balata -palloista :-) Olen muutenkin semmoinen Old School -fani. Payne Stewart oli aikoinaan suosikkini... Paynen takia piti hankkia yksi Seemore. Muutenkin on tullut vähän keräiltyä fiilksen mukaan vanhoja Major-voittajien putteri-malleja...

Ja kympilla molemmilla jälleen hyvät avaukset... hieno Masters jälleen, kannatti valvoa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mitä se Cabrera sähisee ja riehuu :D

Huomiona ensimmäisestä uusintareiästä, niin molemmat chippasivat lipun kanssa... Tästäkin aiheesta saa usein keskustella klubilla.

Eikös se aina ole niin, että ylämäkeen ilman ja alamäkeen kanssa.

Molitorit oli legendaarisia palloja.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
EIKÄ :D Voiko lähemmäs jäädä. Nyt on Scottin paikka.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
SIINÄ! Scott vie! Mahtava Masters jälleen kerran.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Sinne uppoaa! Hieno turnaus, hieno voittaja!

Kaksi huikeata birdietä Scottilta todella tiukkoihin paikkoihin. Ja samalla tehtiin historiaa, Adam Scott on ensimmäinen australialainen US Mastersin voittaja.
 

Wolves

Jäsen
Baseball Atlanta-Kansas City

Syöttötuomari kusi Atlanta Bravesin nilkoille pahasti. Koko ottelun aikana (Muistin varassa) kuusi Atlantan pelajaa paloi eli "Struck Out", syöttöjen ollessa pahimmillaan ~30 senttiä lautasen ulkopuolella. Tämä myös tuli myöhemmin todennettua graafisesti lähetyksessä.

Enpä ole vuosien aikana yhtä sokeaa tuomaria nähnyt.

Itse ottelusta ei paljoa muuta kerrottavaa, kuin että Kansas City voitti 1-0
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unibet kanssa näyttää jonkinmoista streamia, jos on siellä tunnukset.
Huikeita lyöntejä ollut Jarkolla tässä ensimmäisessä erässä.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Suomipoika pelaa huikeaa peliä ja etelänvetelää vituttaa. Eiköhän Jarkko hoida homman kotiin.

Ei pitäis kehua Jarkkoa. Del Potro murtaa
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös