Oikein bongattu.Onkos Scottilla muuten Tiikerin entinen caddie?
Täytyy tässä vaiheessa todeta, että olen noin viisi aikaisempaa vuotta lyönyt vetoa Adam Scottin voiton puolesta Mastersissa. Tänä vuona usko loppui, betsiä ei mennyt sisään. Hieman harmittaa jo tässä vaiheessa.
Ei harmita, jätin kokonaan betsaamatta tälle vuodelle. Toivon Scottin voittoa kyllä, olen pitänyt häntä aina potentiaalisena majorvoittajana, toivottavasti nyt realisoituu potentiaali.Miltä nyt tuntuu?
Tosin vielä on Angelilla sana jäljellä.
En itse myöskään ymmärrä pitkiä puttereita. Muutamaan otteeseen on jossain testihommissa tullut kokeiltua tuollaista, itse ainakin saan paremman tatsin normaalin pituisella. Muutenkin tuon pitkän olen mieltänyt enemmän vanhojen miesten putteriksi, mutta homma etenee.Scott on ollut suosikkini jo vuosia. Viime aikoina on ryppyjä rakkauteen tuonut siirtyminen luuta-putteriin... Itse olen aina vastustanut noita pitkiä puttereita. Toivottavasti ne tosiaan kielletään.
No niin, Scott ja Cabrera -9, playoffit alkakoot. Miltä reiältä alkaa?
Sudden death... alkaa 18. ja sitten 10. Ja näin vuorotellaan kunnes voittaja selviää... Tämä oli ulkomuistista.
Joo, ainakin viimeksi oli näköjään näin, kun Bubba vei kympillä.
Scottin puolella ollaan, vaikka pelkään pahinta. Johtunee siitä. että olen lievä Scotty Cameron ja Titleist -fani... Ollut jo vuosia ja näkyy mailahankinnoissa :-)
Tiikeri ja Nike jo junnusta asti! Tosin Scottyn putterit saa myös täältä kannatusta.
Oijoi, lyhyeksi jätti Scott.
Mulla taas juuri Tiikerin takia alkoi Titun fanitus. Omistan mm. Titun 970 spoonin, josta Tiikeri ei meinannut luopua millään vaikka oli ollut jo vuosia Nikella..