Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 978 936
  • 44 019

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Täytyy tässä vaiheessa todeta, että olen noin viisi aikaisempaa vuotta lyönyt vetoa Adam Scottin voiton puolesta Mastersissa. Tänä vuona usko loppui, betsiä ei mennyt sisään. Hieman harmittaa jo tässä vaiheessa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Day munasi sitten jo 17. reiällä. Ei taida junnun hermo vielä kestää.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oi että oli lähellä Angelin birdie. Sitten viimeinen reikä. No niin, Day -7. Nyt pitäisi Scottin sekä Angelin munata, että Daylla olisi sauma takkiin.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Solidi lähestyminen Scottilta viimeiselle greenille. Mahdollisuus pistää homma pakettiin, todennäköisesti kuitenkin mennään jatkoille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin Scottilla on ihan ok birdieputti edessä. Cabreralta hyvä avaus.
SCOTT! Nyt on paineet Cabreralla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onkos Scottilla muuten Tiikerin entinen caddie?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Adam Scottilta birdie aivan huikeaan paikkaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Täytyy tässä vaiheessa todeta, että olen noin viisi aikaisempaa vuotta lyönyt vetoa Adam Scottin voiton puolesta Mastersissa. Tänä vuona usko loppui, betsiä ei mennyt sisään. Hieman harmittaa jo tässä vaiheessa.

Miltä nyt tuntuu?
Tosin vielä on Angelilla sana jäljellä.

JOOOOOOOOOOOOOO!!! Huikea lyönti, olisi nyt mennyt suoraan kuppiin.
 
Scott on ollut suosikkini jo vuosia. Viime aikoina on ryppyjä rakkauteen tuonut siirtyminen luuta-putteriin... Itse olen aina vastustanut noita pitkiä puttereita. Toivottavasti ne tosiaan kielletään.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Scott on ollut suosikkini jo vuosia. Viime aikoina on ryppyjä rakkauteen tuonut siirtyminen luuta-putteriin... Itse olen aina vastustanut noita pitkiä puttereita. Toivottavasti ne tosiaan kielletään.
En itse myöskään ymmärrä pitkiä puttereita. Muutamaan otteeseen on jossain testihommissa tullut kokeiltua tuollaista, itse ainakin saan paremman tatsin normaalin pituisella. Muutenkin tuon pitkän olen mieltänyt enemmän vanhojen miesten putteriksi, mutta homma etenee.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, Scott ja Cabrera -9, playoffit alkakoot. Miltä reiältä alkaa?
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Mitä muut seuraajat veikkaavat? Oletan Cabreran olevan aika vahvoilla tässä vaikka Scottin bandwagonissa olenkin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kyllä minä luulen, että Scott hoitaa viimein tämän. Luultavasti tulee pitkä uusinta, sanotaan 5. reikä vasta ratkaisee. Tosin johan tuolla kohta tulee pimeää.
Scott näyttää hermostuneemmalta, Angel heittää pojan kanssa läppää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös