Kyllä sellanen pelko perseessä on. Eiköhän Kelce provosoi jotain puolustajaa *köh Gardner-Johnsom köh* ja siitä vaan Eaglesille joku ratkaiseva keltanen, kun kultapoika selviiä ilman mitään.@Tjapalala kanssa on valvottu öitä ja tähän yöhön kausi huipentuu. Pakko kysyä @Tjapalala, että miltä nyt tuntuu? Pelottaako tuo Refs kingdom?
Kyllä sellanen pelko perseessä on. Eiköhän Kelce provosoi jotain puolustajaa *köh Gardner-Johnsom köh* ja siitä vaan Eaglesille joku ratkaiseva keltanen, kun kultapoika selviiä ilman mitään.
Toki pidän Eaglesia paremana jenginä kun 2 vuotta sitten ja Chiefsiä huonompana kuin 2 vuotta sitten. Mutta silti jännittää. Kyllähäm Billsiä vastaan olisi paljon luottavaisempi olo.
Ja mä luulen, että jos Hurts pitää vaan pallosta huolta niin kaikki edelletykset voittoon pitäisi olla.Toivottavasti ihan vain jo sen takia Eagleseilla kävisi tuuri, koska Hurts oli tuon vuoden 22 MVP eikä Mahomes. Barkley tämän ottelun ratkaisee puoleen tai toiseen. Nyt ei tarvitse Hurtsinkaan jalkoja säästellä enään.
Ja mä luulen, että jos Hurts pitää vaan pallosta huolta niin kaikki edelletykset voittoon pitäisi olla.
Vihaan Eaglesia yli kaiken, mutta ei tässä voi kun toivoa Phillyn voittoa ja KCn dynastian romahtamista. Taylor Swift bowleja ei tarvita enempää. Eagles juoksee KCn yli.
Ei taida olla sallittua tarttua maskiin.Chiefs ja tuomarit :/
En vaan näe, että toistepäin ois liputettu. Erittäin hepponen liina, joka oli joo vihellettävissä. Katotaan säilyykö linja. Veikkaan, että eiEi taida olla sallittua tarttua maskiin.
Vähän meinas nousta stressi tossa kolmennalla, kun Mahomesia ei saatu heti maahan. Mutta vielä Philly selviää.Phillyn puolustus hoitaa