Ehkä liian hyvältä. Vaimolle sanoin, että stressi loppuu vasta jos Eagles johtaa 30 pisteellä.Hyvältä näyttää näin puolueettoman (Chiefsejä vihaavan) katsojan näkökulmasta tähän saakka!
Ehkä liian hyvältä. Vaimolle sanoin, että stressi loppuu vasta jos Eagles johtaa 30 pisteellä.
Tää elokuva on nähty ennenkin, ensin ihmetellään miksei mikää toimi eikä Mahomesin hyökkäys mee mihinkään. Ylistetään Eagles puolustusta. Sitten toisella puoliajalla kuin taikaiskusta alkaa ajoitukset osua, Kelce ottaa isoja pelejä ja Mahomes taikoo mahdottomasta totta.Ehkä liian hyvältä. Vaimolle sanoin, että stressi loppuu vasta jos Eagles johtaa 30 pisteellä.
Mikä on intteri?Perkele miten lähellä oli intteri
Interception eli syötönkatko suomeksi.Mikä on intteri?
SyötönkatkoMikä on intteri?
"Irma"Interception eli syötönkatko suomeksi.
Hyvä kysymys, mihin minulla ei oikein ole antaa tarkkaa vastausta. Jotenkin jäänyt vain sellainen stigma heitä vastaan, Eagles fanit on oma lukunsa mutta Eaglesissa on myös ollut pelaajia läpiaikojen joita olen vihannut palavasti.Pakko kysyä, että miksi vihaat Eagleseita?
Hyvä kysymys, mihin minulla ei oikein ole antaa tarkkaa vastausta. Jotenkin jäänyt vain sellainen stigma heitä vastaan, Eagles fanit on oma lukunsa mutta Eaglesissa on myös ollut pelaajia läpiaikojen joita olen vihannut palavasti.
Ei sellaista palavaa vihaa, niinkuin vaikka Bostonin jengejä kohtaan (Celtics, Bruins) vaan sellainen myhäilevä fiilis kun jotain menee vikaan, samanlailla kuin Cowboysin kanssa ja sille on syykin joka on Skip Bayless ja muu media. Amerikan jengi my ass.
”City of thugs”, sanoi joku. Vai oliko Baltimoresta? Ehkä molemmista?Jotenkin jäänyt vain sellainen stigma heitä vastaan, Eagles fanit on oma lukunsa
Kahden pistesuorituksen peli. Nyt vaan puolustuksen pitää jatkaa.