Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 992 160
  • 44 024

HokiHero

Jäsen
Ymmärtääkö joku täältä oikeasti nyrkkeilystä jotakin että voi sanoa pisteiden menneen edes joten kuten oikein? Itse katselin myötähäpeässä kun Robbe näytti kirjaimellisesti roikkuvan köysissä kun ei mitenkään kunto eikä terävyys riitä aktiivisempaa vastustajaa vastaan ja sitten tulos on tämä.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Robbe vielä oli itse tyytyväinen esitykseensä? Hah!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei riitä edes boxing.fi palstalla usko.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ymmärtääkö joku täältä oikeasti nyrkkeilystä jotakin että voi sanoa pisteiden menneen edes joten kuten oikein? Itse katselin myötähäpeässä kun Robbe näytti kirjaimellisesti roikkuvan köysissä kun ei mitenkään kunto eikä terävyys riitä aktiivisempaa vastustajaa vastaan ja sitten tulos on tämä.

Harmi, ettei tuomareiden tarvitse ikinä mitenkään perustella näkemyksiään. Olen ummikko, vaikka pitkään olen nyrkkeilyä seurannut. Tuota ottelua en mitenkään olisi voinut Heleniukselle voitoksi merkitä, mutta kertoo nyrkkeilystä lajina valitettavasti aika paljon nämä ei niin harvinaiset kotituomiot.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Asikainenkin nauro tuomiolle, ei vaan kehdannut sanoa suoraan lähetyksessä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minua ei edes vituttaisi, jos ei tässä samalla vedettäisi vessaasta alas se kaikki duuni mitä oikeasti tuolla tehtiin nyrkkeilyn eteen. Hieno laji, ansaitsisi paljon parempaa.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Sitten pääottelu, Tatli vs Urquiaga. Toivottavasti tuomaritkin olisi herännyt ja parempi oikeasti voittaisi!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaha ja joku hommattu laulamaan maammelaulua, joka ei edes osaa sanoja. Hyvin vedetty. Että on nyrkkeilyn taso alhaalla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tatli sentään tuli nyrkkeilemään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tatti taistelee. Robbesta tuli kehäraakki, joka puhuu paljon eikä tee mitään. Se on aika huono juttu. Ennen oli Robbe vielä tekijä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tatti taistelee. Robbesta tuli kehäraakki, joka puhuu paljon eikä tee mitään. Se on aika huono juttu. Ennen oli Robbe vielä tekijä.
Tatlilla ei vaan taida riittää. Jotenkin huonoa nyrkkeilyä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nooh.... tuomarit hoitaa.
Vituttaa jos "hoitaa". Minä olen aina tykännyt nyrkkeilystä, on aivan paskaa jos tämä on se suunta mikä tässä maassa on, kaikki hyvä vessasta alas.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eih, Tatli paino köysiin ja sitten loppui tekeminen, ei näin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kertoo paljon kun Asikainen on ihan hukassa kommentaattorina.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko nämä suomalaiset nyrkkeilyillat jotain väärin ymmärrettyä showpainia?
Näköjään on. Tervemenoa vaan MM matsiin, tai yrittämään, tukkaan tulee ja helvetin kovaa.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Kummassakin ottelussa, Robben ja Edisin, aktiivisempi hävisi! Jos ottelut olisi käyty muualla kuin Suomessa, tuloskin olisi voinut olla ihan eri?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kummassakin ottelussa, Robben ja Edisin, aktiivisempi hävisi! Jos ottelut olisi käyty muualla kuin Suomessa, tuloskin olisi voinut olla ihan eri?
Olisi ollut eri. Siksi ei kummallakaan riitä kantti lähteä muualle. Ja silti lähtenee kaikki vähäinenkin buusti, kun tulee joku kehäraakki ja takoo noista ilmat pihalle.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Leksa EM-kultaa jälleen kisaennätyksellä. Jee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös