No huonostihan tolle nyt on käynyt jo useampaan kertaan. Robbe on aivan pihalla. Varmaan kyselee kohta että näkiks kukaan rekkaria.Voisi olla Heleniuksen ihan oman terveyden kannalta parasta, jos häviää tämän ja tajuaa laittaa hanskat naulaan. Jos tuollainen nakkikioskiheiluttelija pystyy lyömään noin monta iskua läpi, niin mitäs sitten tapahtuu kun oikea ottelija tulee vastaan?
No huonostihan tolle nyt on käynyt jo useampaan kertaan. Robbe on aivan pihalla. Varmaan kyselee kohta että näkiks kukaan rekkaria.
Olisihan toi touhu pitänyt viheltää poikki jo aikaa sitten. Toi jätkä ei ole edes erän kunnossa, kyllä sen näkee kuka tahansa koutsi sparrauksessa. Minä en ymmärrä miksi tämän komedian irvikuvan annetaan jatkua. Rahat varmaan ihan loppu ja nyt sitten otetaan mitä voi, oman terveyden kustannuksella.Sitä suuremmalla syyllä. Kivempi se on katsoa lastensa kasvavan, kun ei ole pysyvää aivovammaa hommannut roikkumalla liian pitkään leipälajinsa parissa.
Olisihan toi touhu pitänyt viheltää poikki jo aikaa sitten. Toi jätkä ei ole edes erän kunnossa, kyllä sen näkee kuka tahansa koutsi sparrauksessa. Minä en ymmärrä miksi tämän komedian irvikuvan annetaan jatkua.
Sama, karmeaa katseltavaa.Kieltämättä todella kaukana ollaan siitä Robbesta, minkä mä näin vielä joitain vuosia sitten ja jota innolla seurasin. Hyvä luoja. Mitään tälläistä en osannu kuvitella, en sitten mitenkään.
Ymmärtääkö joku täältä oikeasti nyrkkeilystä jotakin että voi sanoa pisteiden menneen edes joten kuten oikein? Itse katselin myötähäpeässä kun Robbe näytti kirjaimellisesti roikkuvan köysissä kun ei mitenkään kunto eikä terävyys riitä aktiivisempaa vastustajaa vastaan ja sitten tulos on tämä.