Muu urheilu – liveseuranta

  • 3 043 829
  • 44 289

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Leclerc ainakin innoissaan pisteistä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Deividi Kuutiopää katseli Kimiä kaihoisasti: "tuossa on se kaveri joka nöyryytti minua 100-0."
 

Backhander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vetteliltä hölmö yritys, jos olisi tehnyt mutkan Hamiltonille vaikeaksi niin Kimikin olisi todennäköisesti mennyt Hamiltonista ohi ja Ferrarille 2-3 ja Valtterin keskeytyksen jälkeen 1-2. Varsinkin kun ei ollut tarvetta, sarjakärki ja oli tärkeää pitää vain Hamilton takana.

Bottasilla huonoa tuuria, rata ilmeisesti puhdistettiin hyvin, mutta toiko tuo kova tuuli ne hiilikuidut taikaisin radalle.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vetteliltä hölmö yritys, jos olisi tehnyt mutkan Hamiltonille vaikeaksi niin Kimikin olisi todennäköisesti mennyt Hamiltonista ohi ja Ferrarille 2-3 ja Valtterin keskeytyksen jälkeen 1-2. Varsinkin kun ei ollut tarvetta, sarjakärki ja oli tärkeää pitää vain Hamilton takana.
Mielestäni ei lainkaan hölmö yritys, koska DRS:ää ei ollut enää saatavilla loppukisaan ja tuossa sitä ohitusta piti yrittää, jos halusi voittaa. Nyt vaan renkaiden kylmyys teki tepposet.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Räikkönen ajanut kolmessa kisassa maaliin sijoilla 3-3-2. Ei paha alkukausi Kimiltä, ei ollenkaan.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kerrankin tuuri oli Kimin puolella, ikävää vain että se oli toisen suomalaisen kustannuksella.

Vetteliltä älytön riski, ja saipa sitten renkaat paskaksi syöksyllä.

Mad Maxille kiitokset, mies järjestää kyllä viihdettä. Tämä rata on loistava.
 

teppana

Jäsen
Vetteliltä hölmö yritys, jos olisi tehnyt mutkan Hamiltonille vaikeaksi niin Kimikin olisi todennäköisesti mennyt Hamiltonista ohi ja Ferrarille 2-3 ja Valtterin keskeytyksen jälkeen 1-2. Varsinkin kun ei ollut tarvetta, sarjakärki ja oli tärkeää pitää vain Hamilton takana.

Bottasilla huonoa tuuria, rata ilmeisesti puhdistettiin hyvin, mutta toiko tuo kova tuuli ne hiilikuidut taikaisin radalle.

Se oli oikeastaan ainoa kunnon mahdollisuus yrittää. Tällä kertaa kusi ja maksoi sarjajohdon. Mutta onnistuessaan olisi tuonut voiton.
 

Backhander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mielestäni ei lainkaan hölmö yritys, koska DRS:ää ei ollut enää saatavilla loppukisaan ja tuossa sitä ohitusta piti yrittää, jos halusi voittaa. Nyt vaan renkaiden kylmyys teki tepposet.

Ei silti kannata ottaa riskiä että Hamilton voi mennä edelle ja kärkeen MM-taistossa. Vettel ajatteli vähän turhan lyhytnäköisesti.

Se on selvää että ainoa ohituspaikka on siinä. Varma vitonen on yleensä parempi kuin epävarma kymppi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vetteliltä hölmö yritys, jos olisi tehnyt mutkan Hamiltonille vaikeaksi niin Kimikin olisi todennäköisesti mennyt Hamiltonista ohi ja Ferrarille 2-3 ja Valtterin keskeytyksen jälkeen 1-2. Varsinkin kun ei ollut tarvetta, sarjakärki ja oli tärkeää pitää vain Hamilton takana.

Bottasilla huonoa tuuria, rata ilmeisesti puhdistettiin hyvin, mutta toiko tuo kova tuuli ne hiilikuidut taikaisin radalle.

Niin tuollaisessa tilanteessa kaksi lopputulemaa: joko kuningas tai idiootti. Tällä kertaa ei toiminut mutta eipä siinä juurikaan varmaan muita paikkoja enää olisi tullut?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei silti kannata ottaa riskiä että Hamilton voi mennä edelle ja kärkeen MM-taistossa. Vettel ajatteli vähän turhan lyhytnäköisesti.
Näin suomalainen varmasti ajattelisi. Kunhan tuot auton maaliin ehjänä sijoilla ynnämuut, niin saat tyytyväisiä taputuksia tallipäälliköltä. Sitten on näitä maailmanmestareita, jotka ottavat riskejä radalla ja yleensä näistä selviävät voittajana. Tällä kertaa renkaat pettivät Vettelin. Eikä tuossa loppupeleissä niin suurta vahinkoa päässyt edes tapahtumaan.
 

Backhander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näin suomalainen varmasti ajattelisi. Kunhan tuot auton maaliin ehjänä sijoilla ynnämuut, niin saat tyytyväisiä taputuksia tallipäälliköltä. Sitten on näitä maailmanmestareita, jotka ottavat riskejä radalla ja yleensä näistä selviävät voittajana. Tällä kertaa renkaat pettivät Vettelin. Eikä tuossa loppupeleissä niin suurta vahinkoa päässyt edes tapahtumaan.

Fiksu kuski tietää ketä vastaan ajaa kilpaa. Ja toinen sija ei ihan sovi kategoriaan "ynnämuut".

Verstappenin tuloksia katsomalla näkee kyllä miten hyvin formuloissa pärjää kun ajattelee vain sitä mutkaa jossa on kulloinkin menossa.
 

teppana

Jäsen
Fiksu kuski tietää ketä vastaan ajaa kilpaa. Ja toinen sija ei ihan sovi kategoriaan "ynnämuut".

Verstappenin tuloksia katsomalla näkee kyllä miten hyvin formuloissa pärjää kun ajattelee vain sitä mutkaa jossa on kulloinkin menossa.

Tottakai tietynlainen riski+hyöty suhde pitää olla. Tässä tapauksessa olisi voinut olla ottamatta riskiä mutta ei tuo nyt aivan älyttömien päätösten kategoriaan mene. Voitolla on suuri merkitys pisteissä kuten pitääkin. Tilanne päättyi Vettelin kannalta niin huonosti kuin vain voi, mutta toisessa todellisuudessa Bottaksen rengas pitää ja Hamilton tulee maaliin kolmantena ja Vettel ensimmäisenä. Tuskin tuosta tallilta paljon sapiskaa tulee.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Fiksu kuski tietää ketä vastaan ajaa kilpaa. Ja toinen sija ei ihan sovi kategoriaan "ynnämuut".
Enemmän viittasin tuolla nimenomaan Bottakseen, jolta sopisi odottaa samanlaisia muuveja. Siksi en osaa nähdä tuossa Vettelin yrityksessä mitään hölmöä, vaikka siinä podiumpaikka menikin.
Verstappenin tuloksia katsomalla näkee kyllä miten hyvin formuloissa pärjää kun ajattelee vain sitä mutkaa jossa on kulloinkin menossa.
Tästä voinemme olla samaa mieltä. Sen sijaan Ricciardon ajaminen on silkkaa seksiä, harmi vaan että tänäänkin se tyssäsi juuri Verstappeniin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Näin suomalainen varmasti ajattelisi. Kunhan tuot auton maaliin ehjänä sijoilla ynnämuut, niin saat tyytyväisiä taputuksia tallipäälliköltä. Sitten on näitä maailmanmestareita, jotka ottavat riskejä radalla ja yleensä näistä selviävät voittajana. Tällä kertaa renkaat pettivät Vettelin. Eikä tuossa loppupeleissä niin suurta vahinkoa päässyt edes tapahtumaan.

Tuon ohitusyrityksen hinnan näkee sitten kauden lopussa. Se voi olla mestaruuden hintainen tai sitten merkityksetön. Sitähän ei tässä vaiheessa vielä tiedä.
 

teppana

Jäsen
Tuon ohitusyrityksen hinnan näkee sitten kauden lopussa. Se voi olla mestaruuden hintainen tai sitten merkityksetön. Sitähän ei tässä vaiheessa vielä tiedä.

Voiko mestaruus edes ratketa yhteen virheeseen? Kausi on kuitenkin pitkä ja niitä virheitä tulee vääjäämättä muutamia per kuski. Jos mestaruuden häviää pisteen parin erolla voiko sitä yksilöidä jonkin tietyn yksittäisen virheen joka maksoi sen muutaman pisteen kun niitä kuitenkin tulee kauden mittaan useampia? Toki jos ajaa muuten virheettömän kauden niin siinä tapauksessa voi laittaa yhden päätöksen piikkiin. Mutta kuinka usein näin tapahtuu?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Voiko mestaruus edes ratketa yhteen virheeseen? Kausi on kuitenkin pitkä ja niitä virheitä tulee vääjäämättä muutamia per kuski. Jos mestaruuden häviää pisteen parin erolla voiko sitä yksilöidä jonkin tietyn yksittäisen virheen joka maksoi sen muutaman pisteen kun niitä kuitenkin tulee kauden mittaan useampia? Toki jos ajaa muuten virheettömän kauden niin siinä tapauksessa voi laittaa yhden päätöksen piikkiin. Mutta kuinka usein näin tapahtuu?

Virheitä toki tapahtuu mutta ei se saisi olla oikeutus "typerien" päätösten tekemiselle. Toki ihmisiä kuskitkin ovat eivätkä missään nimessä ainoastaan virheettömiä suorituksia tekeviä robotteja. Mikäli mestaruuden häviää parin pisteen erolla, niin se "tarpeettomin" tai "helpoin" virhe on toki se mitä ei olisi pitänyt tehdä. Tuossa tilanteessa Vettelillä ei välttämättä ollut mitään do-or-die pakkoa hakea voittoa väkisin, ja tällä kertaa se maksoi pisteitä. Ei tullut kuitenkaan keskeytystä.

Hankalaahan tuon yksittäisen virheen sormella osoittaminen on loppuviimeksi. Virheitä pitäisi kuitenkin yrittää minimoida ajamatta täysin munattomasti. Hankalaa tasapainoilua :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös