MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Meinaavatkohan vetää tuon 24 kierrosta turva-auton takana?
Onhan Vilanderillakin kontakteja F1-maailman sisäpiirissä, eikös se ole edelleenkin Ferrarin palkkalistoilla. Oikarisella kaiketi myös jotain kontakteja on jäänyt niiltä vuosilta kun työskenteli Ferrarilla ja Toyotalla.Ei vaan siksi, että Sky Sportsilla on moninkertainen budjetti ja varaa palkata kunnon asiantuntijoita, jotka ovat pyörineet F1-maailmassa vuosia ja jopa tämän vuosikymmenen puolella. Sky Sportsin porukalla on myös paljon kontakeja sisäpiirissä ja monta entistä kuljettajaa palkkalistoillaan. Jo itse selostus ja tuotannon laatu osoittaa, kuinka paljon asiantuntevampaa porukkaa tuolla on.
Onhan Vilanderillakin kontakteja F1-maailman sisäpiirissä, eikös se ole edelleenkin Ferrarin palkkalistoilla. Oikarisella kaiketi myös jotain kontakteja on jäänyt niiltä vuosilta kun työskenteli Ferrarilla ja Toyotalla.
Toki siinä mielessä olet oikeassa että isommalla budjetilla on varaa palkata enemmänkin asiantuntijoita, Maikkarillahan ei kisalähetyksissä ole kuin maksimissaan kaksi eli Vilander ja Oikarinen. En nyt silti lähtisi väittämään etteikö näillä kavereilla olisi ihan ajan tasalla olevia kontakteja tuonne ns. "sisäpiiriin".
No tämäkin.Ja onhan maikkarilla oma myyrä tuomaristossakin, kun Salo on välillä mukana.
Tuohon toki vaikuttaa myös se että Britannialla on "aika" paljon enemmän F1-kuskeja ja muuta ykkösissä toiminutta henkilöstöä kuin Suomella.Ei vaan siksi, että Sky Sportsilla on moninkertainen budjetti ja varaa palkata kunnon asiantuntijoita, jotka ovat pyörineet F1-maailmassa vuosia ja jopa tämän vuosikymmenen puolella. Sky Sportsin porukalla on myös paljon kontakeja sisäpiirissä ja monta entistä kuljettajaa palkkalistoillaan. Jo itse selostus ja tuotannon laatu osoittaa, kuinka paljon asiantuntevampaa porukkaa tuolla on.
Saaren taso on laskenut tällä kaudella paljon, ja pidän suurena syynä juurikin sitä kun ei ole enää paikan päällä kovin usein tuolla kisapaikoilla. Tämä on varmaan vaikuttanut motivaatioon myöskin. Toki näinhän se ei saisi ammattilaisella olla.Saari on ihan ok, mutta maksukanavalle sellainen taso ei riitä.
Tuohon toki vaikuttaa myös se että Britannialla on "aika" paljon enemmän F1-kuskeja ja muuta ykkösissä toiminutta henkilöstöä kuin Suomella.
Selostuspuolen ero Skyn hyväksi on kyllä käsittämätön. Luulisi, että Suomessa olisi joku oikea moottoriurheilumies laittaa selostamoon, mutta kun ei. Saari on ihan ok, mutta maksukanavalle sellainen taso ei riitä.