flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nico on tällä hetkellä selviytynyt siinä mitä pitää tehdä, itseasiassa molemmat mersut on tehnyt sen. Molemmat on menneet aika helpon näköisesti.
Tainnut tosin olla useamman kierroksen myös varikolla joten taitaa olla aika paljon kärkeä jäljessä!SC-kuskilla lienee eniten johdettuja kierroksia tässä kisassa.
Hamiltonilla toki intresseissä se että saataisiin ajettua se 51 kierrosta jotta mahdollisen voiton tullessa voisi ottaa mahdollisimman paljon Nicoa kiinni. Nythän tuo ei saa kuin 3,5 pinnaa kiinni jos kisa keskeytettäisiin esim. nyt.Vittu mitä paskaa. Hamilton sanoo, että rata ajokunnossa, mutta tuomaristo mummoilee.
Mitäs siellä viime kaudella kävi? Sen muistan että 2014 kävi se Bianchin ikävä onnettomuus, mutta viime vuosi ei kyllä ole muistissa.Nyt olen samaa mieltä maikkarin studion kanssa. Parempi pelata vähän varman päälle. Viime kauden Suzukan kisa vielä tuoreena mielessä.
Mitäs siellä viime kaudella kävi? Sen muistan että 2014 kävi se Bianchin ikävä onnettomuus, mutta viime vuosi ei kyllä ole muistissa.
Myönnetään että ihan vaan vähän kiusallani tartuin tuohon, halusin hetken tietää millaista on olla nimimerkki @KirjoittelijaEi varmaan mitään :) Muisti vaan reistailee. Kohta taas yritetään ajella.
Hamiltonilla toki intresseissä se että saataisiin ajettua se 51 kierrosta jotta mahdollisen voiton tullessa voisi ottaa mahdollisimman paljon Nicoa kiinni. Nythän tuo ei saa kuin 3,5 pinnaa kiinni jos kisa keskeytettäisiin esim. nyt.
Sky Sportsilla ollaan eri mieltä. Olen siinä uskossa, että nämä kaverit tietävät enemmän kuin maikkarin hassutelutiimi.Kyllä ne on Maikkarin studiossa ainakin sitä mieltä että ihan oikea ratkaisu pitää kisaa nyt vähän aikaa seis ja katsoa mitä käy. Vilander ainakin ihan täysin sillä linjalla, ja itse ainakin olen siinä uskossa että tämä kaveri tietää mitä puhuu.
Nojuu jotain semmosta :)54 kierroksesta ainakin Saari on puhunut koko ajan.
Miksi? Koska ne puhuu coolisti englantia eikä ole juntteja suomalaisia?Olen siinä uskossa, että nämä kaverit tietävät enemmän kuin maikkarin hassutelutiimi.
Kyllä ne on Maikkarin studiossa ainakin sitä mieltä että ihan oikea ratkaisu pitää kisaa nyt vähän aikaa seis ja katsoa mitä käy. Vilander ainakin ihan täysin sillä linjalla, ja itse ainakin olen siinä uskossa että tämä kaveri tietää mitä puhuu.
Hehheh, Lauda itse nössöili vuonna 1976 ja oli vaatimassa kisan peruuttamista. Eiköhän se ole että mielipide on sen mukainen mikä ajaa parhaiten omia intressejä. Laudahan siis olisi voittanut mestaruuden vuonna -76 jos kisa olisi Japanissa keskeytetty/peruttu sateen vuoksi.No ei nyt mennä tähän pippelin mittailuun. Lauda, Bottas ja Hamilton sanoo, että voi ajaa ja sitten taas Vilander ja kaksi muuta kaveria sanoo, että ei voi ajaa. Vaikea paikka, kumpi on oikeasti oikea ratkaisu.
Tuleekohan mitään painokelvollista?Koskakohan saadaan Kimin kommentit tilanteesta?
Ei vaan siksi, että Sky Sportsilla on moninkertainen budjetti ja varaa palkata kunnon asiantuntijoita, jotka ovat pyörineet F1-maailmassa vuosia ja jopa tämän vuosikymmenen puolella. Sky Sportsin porukalla on myös paljon kontakeja sisäpiirissä ja monta entistä kuljettajaa palkkalistoillaan. Jo itse selostus ja tuotannon laatu osoittaa, kuinka paljon asiantuntevampaa porukkaa tuolla on.Miksi? Koska ne puhuu coolisti englantia eikä ole juntteja suomalaisia?
Tuleekohan mitään painokelvollista?