Eurooppalainen kannatuskulttuuri levinnyt jenkkeihin? Nehän laulaa.
Kepernick sulaa ja 49ers joutuu tyytymään FG. Ei tule riittämään.
Mitäs vittua, eikös tällänen crazy right now väliaikashow ollu joskus about 10 vuotta sitte? Vai mitä helvettiä? Matkustanko ajassa?
Niin onhan tuolla joskus ollut oikeesti muusikoitakin paikalla.Mä en ainakaan ymmärrä, että mihin tällaisia "muusikoita" enää nykypäivänä tarvitaan, kun internetti on täynnä pokea. Ei kai Anttilan postimyyntikuvastoistakaan kukaan enää nykypäivänä tihrusta, että näkyykö vähän karvaa läpi.
Tämä oli sarkastinen kommentti?Millon Super Bowlin puoliaikashowssa on musiikki ollu pääosassa? Mieluummin mä tuota tätiä katon ku rollareita.
Millon Super Bowlin puoliaikashowssa on musiikki ollu pääosassa? Mieluummin mä tuota tätiä katon ku rollareita.
Millon Super Bowlin puoliaikashowssa on musiikki ollu pääosassa? Mieluummin mä tuota tätiä katon ku rollareita.
Mitävittua, Beyonce oli kymmenen vuotta sitten ihan kuumaa kamaa
Niin onhan tuolla joskus ollut oikeesti muusikoitakin paikalla.
Vaiha pro kakkoselle, siellä sentään jampat kehissä jotka vetäneet koko vuoden, vaikka ei ne mitään sankareita ole nekään.Huh huh, kyllähän tuo Kaeprrnick nyt vaan mureni heti avausheiton lipun jälkeen aivan palasiin. Siellä täällä jotain onnistumisia mutta intteri oli aivan no-brainer ja liuta huonoja ratkaisuja lisäksi, huipentuen tuohon lyhyeksi jääneeseen hajonneen pelin juoksuun jossa ehkä olisi ollut se venymisen paikka uusiin yrityksiin.
Toivottavasti peura ajovaloissa löytäisi sisältään leijonan ja veisi vielä Ninersit voittoon. Nyt ei kyllä hyvältä näytä, mutta toisaalta aikaa on vielä aivan riittävästi vaikka mihin.
Selostaja on vähän keitaalla paikoin mutta eipä näitä jefuselostuksia pääse vetämään kun kerran vuodessa joten annettakoon tuota vasten anteeksi. Kommentaattori on taasen astetta parempi, sama kaveri tainnut olla jo useampana vuonna?
Tarkoitin olevani asiasta samaa mieltä kanssasi. Tällänen paske on jo aikaa sitten mennyttä... Destinys Child toi sentään edes hetkeksi vähän oikeasti laulutaitoakin lavalle... Pitäis sit varmaan alkaa bufaamaan jotain Apocalypticaa + jotain laulajaa tonne, jotta taso oikeesti paranis.En nyt viitannut niinkään tähän Super Bowlin tauko-ohjelmaan, vaan ihan yleisesti näihin akselin Madonna/Kylie/Beyoncee täteihin, joiden ainoa meriitti on se, että näyttävät vähän reittä ja tissivakoa. Ennen tätä nettiaikaahan tuollaisille saattoi vielä oikeasti olla jotain käyttöä, mutta vuonna 2013 moiset viihdetaiteilijat ovat mielestäni ihan tarpeettomia.
No eihän tuo Beyonce nyt vielä mikään varsinainen täti ole, kun ikää ei ole kuin jotain 30 vuotta.akselin Madonna/Kylie/Beyoncee täteihin, joiden ainoa meriitti on se, että näyttävät vähän reittä ja tissivakoa.
Juu enää en panis, vaikka maksettais.
Mieluummin Beyonce kuin vanhat äijät, joilta roikkuu nahka naamasta kuin 80-vuotiaan tissit.
Eiköhän seuraavana vuonna ole taas rockin vuoro.
Vaiha pro kakkoselle, siellä sentään jampat kehissä jotka vetäneet koko vuoden, vaikka ei ne mitään sankareita ole nekään.
Aika kova eukko siulla saa olla että jos joltain Beyonceltä sais niin et huolis ;)Juu en mä sillä, vaan sillä että luulis löytyvän tuoreempaakin tavaraa tuohon hommaan. Ja olin siis aivan varma että toi avausbiisi oli ainakin soinut aiemmin jo SB väliaikashowssa joskus vanhoina hyvinä aikoina, sellanen nuoruuden hulmahdus tuli välittömästi. Ihan paska toi show oli muutenkin.
Menishän se Beyonce siinä missä Alicia Keyeskin, mutta voi olla että tulis sanomista.