Eipä ole ei ja nähtäväksi jää miten Luck ja RGIII pelaavat ensi kaudella. RGIII otti jo pari pahempaa osumaa, joten samalla tyylillä tuskin pelaa 10+ kautta liigassa.Noh, CK7 ei kuitenkaan ole virallisesti rookie.
Mä edelleen olen sitä mieltä että RG3:n ura on paketissa, noita sivu/ristisiteitä ei vaan korjata, ei edes rahalla. Sen jalka kestää hetken se menee sitten uudestaan ja sama show jatkuu ja jatkuu ja sitten se lopettaa joskus 3 vuoden tms. päästä kun hyvä että pystyy edes enää käveleen.Eipä ole ei ja nähtäväksi jää miten Luck ja RGIII pelaavat ensi kaudella. RGIII otti jo pari pahempaa osumaa, joten samalla tyylillä tuskin pelaa 10+ kautta liigassa.
Teurastusta!
49ers revitään tänään palasiksi!
Teurastusta!
49ers revitään tänään palasiksi!
Älähän liikaa innostu. Olen täysin varma, että 49ers tulee vielä kovaa ja tulee ihan iholle kiinni. Veikkaan, että seuraavat 2 TD:tä menevät 49ersille.
Uskoo ken haluaa... ja intteri :DÄlähän liikaa innostu. Olen täysin varma, että 49ers tulee vielä kovaa ja tulee ihan iholle kiinni. Veikkaan, että seuraavat 2 TD:tä menevät 49ersille.