Jos Commandersin taktiikka oli puolustaa Barkleyta niin vielä eivät tehneet kovin hyvää työtä.No Saquon pisti sitten heti hulinaksi.
Commanders ei tullut pelkäämään. Pakko arvostaa!
Mihin se koira karvoistaa pääsee. Mun mielestä tässä kohtaa pitää vaan pelata rohkeasti samaa kuin runkosarjassa. Se on tuonut kommarit tähän pisteeseen ja hyvin voi viedä heidät eteenpäin.Melkein arvasi jotain tuollaista, koska ovat kaikki muut neljännet yrityksensä pelaanneet tähän asti. Onhan tuo ihan todella rohkeaa, mutta onko jopa liian rohkeaa...?
Mihin se koira karvoistaa pääsee. Mun mielestä tässä kohtaa pitää vaan pelata rohkeasti samaa kuin runkosarjassa. Se on tuonut kommarit tähän pisteeseen ja hyvin voi viedä heidät eteenpäin.
Muutenkin aggresiivisesti neljänsiä yrityksiä pelaavat menestyneet tällä kaudella.
Näimpä, ja Eagles hyökkäys on aloittanut niin vahvasti et pakko pelata jos tahtoo pelissä pysyä mukana.Mihin se koira karvoistaa pääsee. Mun mielestä tässä kohtaa pitää vaan pelata rohkeasti samaa kuin runkosarjassa. Se on tuonut kommarit tähän pisteeseen ja hyvin voi viedä heidät eteenpäin.
Muutenkin aggresiivisesti neljänsiä yrityksiä pelaavat menestyneet tällä kaudella.