Muu urheilu – liveseuranta

• 3 123 048
  • 45 923

Subbanisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Bills
Tässä saattaa olla näiden pleijareiden paras peli, mitä tullaan näkemään. Ennakkoasetelmat olivat jo mielenkiintoset ja kun molempien eka draivi päätty touchdowniin, niin huima ottelu tulossa.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ravens tekee sen ihan itse. Mestari kyllä ampumaan itseään jalkaan pudotuspeleissä

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bills ottaa mukavan 11 pisteen johdon ensimmäisen puoliajan loppuun. Saavat vielä pallon toisen puolikkaan alkuun.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Pakko antaa kyllä myös tunnustusta Billsin puolustukselle. Henry ja Lamar saivat ekalle puolikkaalle kasaan 52 juoksujaardia yhteensä.

Nyt on mielenkiintoista miten Ravens käyttää juoksua vai alkaako Lamarin sankaripallon aika. Se ei kovin usein pääty hyvin,

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Kyllä mä niin toivon että Bills menis vihdoin päätyyn asti.

Buffalon kaupunki on oottanut niin kauan mestaruutta.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllä mä niin toivon että Bills menis vihdoin päätyyn asti.

Tuo kaupunki on oottanut mestaruutta.
Mä kyllä rehellisesti näen myös, että Billsillä on parempi mahdollisuus kaataa Mahomes. Joo Allen on hävinnyt useasti, mutta Allen on myös ainoa kun Mahomesin on kaatanut tällä kaudella.

Bills on myös kurinalaisempi jengi kuin Ravens eikö jatkuvasti hiekota omaan tietään. Jos Bills onnistuu voittamaan Chiefsin (edellyttäen että Ravens hoituu vielä tänään) niin ei toi Eagles/Commies niin paljon pelota.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ravens tekee hommasta yhden pistesuorituksen pelin. Nyt tarvittaisiin toinen stoppi puolustukselta

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Aiaiaiiaiai mikö virhe Andrewsilta. Ottaa kopiksi ja olisi uudet tulossa. Päättää yrittää lisäjaardejs ja pallonmenetys 3 Ravensille.

Aika monta luotia alkaa olla jo omassa jalassa.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Aivan giganttinen 4 yritys tulossa. TD ja peli on melkein paketissa. Ei maalia ja kaikki avaimet Ravensilla. Potkulla saisi 8 pojoa eroa.

Bills potkaisee jolla saa eron 8 pisteeseen. Nyt on Ravensin kausi veitsen terällä

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Andrews pudottaa pallon. Andrews ei halua kyllä muistella tätä peliä… fumble ja pudotettu 2 pisteen yritys…

Sheplak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotenki Ravens onnistuu taas häviämään ja Allenin ~130 jaardia riittää konferenssifinaaliin.

Ja sarjan neljästä parhaasta joukkueesta yksi jäljellä toiseksi viimeisellä viikolla.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja sarjan neljästä parhaasta joukkueesta yksi jäljellä toiseksi viimeisellä viikolla.
Aika kova väite, kun jäljellä on AFC:n puolelta runkosarjan 1 ja 2 sekä NFC:n puolelta 2 ja 6.

Mä ymmärän, että Lions on se 1 sarjan parhaista. Ja periaatteessa myös Ravensin myös. Toki Bills oli parempi tänään. Tylympi, huolellisempi, kurillisempi ja varmempi. Mutta kuka se sarjan yksi paras edes on josn3 jo pudonnut? Ei kai se nyt Darnoldin Vikings ole?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy