Mainos

Muu urheilu – liveseuranta

• 3 093 417
  • 45 240

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Onko nykyään sählyssä tuomarilinja tällainen aina? Aina, kun mieheen kiinni, niin jäähy tulee?

Samoin tuuletellaan, kun saadaan kalastettua ylivoima.

Ei jotenkaan näin vanhan liiton katsojana sytytä tuollainen. Ei tarvitse lajia seurata jatkossakaan enempää, jotenkaan ei maistu itselle. Ehkä olen liian vanhan liiton urheilun seuraaja tähän lajiin.
Kaikkiin kysymyksiin ei. On kyllä harvinaisen tiukka tuomarilinja. Suomi toki hyötyy tästä fyysisempää joukkuetta vastaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Miksi on kynnys antaa kolmas jäähy putkeen Ruotsille? Minä en ymmärrä mitään jäähytasapainoa saatana. Miten voi olla että sääntökirja muuttuu jäähyjen määrän perusteella??

Perustelkaa. Saatana.

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Onpa kiva olla väärässä. 4-0 tilanteessa näytti pahalta, onneksi Suomi pisti uuden vaihteen silmään ja Ruotsi vaikuttaa nyt todella panikoivalta.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Miksi on kynnys antaa kolmas jäähy putkeen Ruotsille? Minä en ymmärrä mitään jäähytasapainoa saatana. Miten voi olla että sääntökirja muuttuu jäähyjen määrän perusteella??

Perustelkaa. Saatana.
Tuomarilinja on myyttinen kaupunkilegenda lajissa kuin lajissa.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ruotsi on vuorostaan vähän sekaisin. Nyt pitäisi laittaa palloa maaliin

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Perustelkaa. Saatana.

Tässähän tulee aina jäähy, kun hyppää laidan yli. Hakola vain kentällä kalastamaan ja tuulettamaan ylivoimaa. On noilla sukelluksilla kääntänyt peliä Suomelle. Kainulainen kiittänyt 2x yv maalilla. Tuomarit ovat todella hapuilevia, lajin kannalta varmasti kannattaisi laittaa suomalainen ja ruotsalainen tuomari finaaliin. Näille tanskalaisille selvästi pelin vauhti liikaa, eivätkä ole tottuneet fyysiseen peliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy