Symppis kaveri tuo "tankki".
Kyllä. Samaa katselin jo matsin aikana, että todella sympaattisen oloinen ja näköinen jannu kyseessä. Jotenkin jopa salaa toivon hänelle voittoa, mutta ei tuo nyt haitannut kun Robbe vei nimiinsä. Tylsä matsi!
On tää kyllä vitun tylsä laji johonki UFC:hen verrattuna. Väsynyt matsi turhaa tuli valvottua niinkuin AN totesi!
Hiukan liikaa viivelähtöjä Heleniuksella.
Symppis tosiaan. Kovan ja rehdin ottelun Williams otteli, ihan toista kuin Chisoran suunsoitto ja katujätkän otteet. Mies vielä Suomea kiitteli hyvästä vastaanotosta, herrasmies loppuun asti. Jos tuolla tosiaan on jotain neekeriä sun muuta huudeltu, niin painukoot huutelijat vittuun ja vetäkööt itsensä jojoon, jos eivät ymmärrä kunnioittaa ammattilaista väristä riippumatta.
Tähän kyllä sama. En mä ymmärrä ollenkaan sellaisia ihmisiä jotka dissaavat jotain toista, itselleen tuntematonta ihmistä, hänen ihonvärinsä tai jonkin muun ulkoisen tekijän takia. Nämä huutelijat voisivat kaksi kertaa miettiä ennenkuin avaavat leipäläpensä. Todella noloa!
Kohta suomalainen antaa huoraa turpaan!
Oisko ollut minun kieroutunutta huumoria tuo "huoraa turpaan" heitto? Tuon heiton aikana en edes tiennyt vielä kuka siellä Robben vastustajana on. Että silleen...
Oisko ollut minun kieroutunutta huumoria tuo "huoraa turpaan" heitto? Tuon heiton aikana en edes tiennyt vielä kuka siellä Robben vastustajana on. Että silleen...
Näinköhän Falcons häviää ensimmäistä kertaa tällä kaudella ja vielä Saintsille? 28-17. Kyllähän tuo hyökkäys toimii nyt kivasti Saintsilla...
Jotain tuli, mutta vaikea uskoa että tuo puolustus pitää mitään.Saintsin hyökkäyksen jotain aikaiseksi, sillä kohta käy muuten kylmät.
Hyvin meni. Vaikka vielä on aika kova vääntö postseasonille pääsyyn, kiitos alkukauden sekoilun puolustuksessa. Onneksi Brees on vaan rautaa koko ajan.Saintsin puolustus venyi sitten viimeisellä mahdollisella hetkellä. Se yksikin jaardi on välillä liian pitkä matka. nyt pelataan sitten kelloa vastaan.