Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 987 079
  • 44 019

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kivan näköinen tyttö tuo erätaulun kanssa. Menisi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jos Heleniuksen tavoitteena on pistevoitto, niin olisi kohta syytä alkaa ottelemaan. Jos noin paljon lyhyempi ja lihavampi kaveri määrää tahtia, niin ei hyvää huomenta.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Kivan näköinen tyttö tuo erätaulun kanssa. Menisi.

Eikös se ollut Tauskin nykyinen/entinen nainen, joka on esitellyt sulojaan mm. lehdistössä? Tämän pohjalta en olisi niin varma menisikö, vaikka ei se "luomu+äly" ole mikään must yhdistelmä ainakaan klo 2 lauantai-sunnuntai välisenä yönä...


Puoliväli lähestyy itse matsissa, odotetulta pistevoitolta haisee!



Edit. Heleniuksen homma ei näytä kyllä hyvältä! Povetkinit ja vastaavat osaajat söisivät tämän miehen elävältä...
 
Viimeksi muokattu:

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ja nyt niitä tyttöjä ei kuvatakaan, saatana. Niiden takia tätäkin matsia lopulta katsotaan.

Nyt tajuaa, kuinka lyhyt olen. Pituudeltani olen Williamsin kokoinen täsmälleen, ja onhan tuo lyhkäisen näköinen Robben vieressä.

Bahamalainen väsyy, nyt olisi Heleniuksen paikka.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Helenius ottaa kovaa osumaa...
 

tiikeri

Jäsen
Todella flegmaattista toimintaa Robbelta ja nyt sai Tankki kovan osuman. Saa nähdä toipuuko Heleniusta tuosta, ei kyllä todellakaan hääviltä näytä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirvee heijari suoraan puhelimeen. Ihme kun pysyi pystyssä! Taistele perkele!
 

Kurt

Jäsen
Taisi tulla kupoliin kovin tälli uran aikana tähän mennessä. Lattia oli tosi lähellä ja loppuerä menikin huojuessa. Tankki vaan kaasutti itsensä hapoille, eikä jaksanut tehdä lopussa itsekään mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös