Miten niin? Kiekko-Espoo voitti Suomen Cupin! Ihana vuosi kerta kaikkiaan!
Pikkasen väsynyt laji tämä salibandy, hohhoijaa.
Ringetessäkin MM-KULTAA. Ei noihin kukaan väsy. Ehkä 3 kultaa on vaan maksimi vuoteen.
Miten niin? Kiekko-Espoo voitti Suomen Cupin! Ihana vuosi kerta kaikkiaan!
Pikkasen väsynyt laji tämä salibandy, hohhoijaa.
No puhutaan kuitenkin kaverista joka voitetun maailmanmestaruuden jälkeen ilon sijaan haukkuu vastustajan, järjestäjän sekä tarjonnan.
Eli kyllä varmasti närästi tämäkin peli. Nyt ei edes mestaruus ratkennut vielä.
Mielestäni Suomi pelasi jatkon lopun juuri niin kuin pitää. Ensin ykkönen kävi vetämässä noin minuutin vaihdon pallon kanssa ja kun ei auennut niin pallolla vaihto ja kakkonen kävi sen n puoli minuuttia antamassa ykköselle huilia. Ykkönen sai vielä ykkösluokan maalipaikan viimeisille sekunneille, mutta ei tänään uponnut. Ruotsi koski viimeisen reilun kahden minuutin aikana kahdesti palloon, laukauksen peitto/torjunta ja pakin purku katsomoon. Jos Suomi olisi siitä maalin laukonut niin kaikki täällä hehkuttaisi, miten loistavasti ensin pidetään Ruotsi pois pallosta ja viimeisellä sekunnilla ratkotaan finaalipaikka.Jatkoajan lopussa olisi pitänyt vähän yrittää, tai yrittää edes näytellä maalintekoa. Toki vedettiin pitkään kahdella ketjulla että ehkä se sitten oli järkevää roikkua rankkareille. En tiedä, noista jää vähän paska maku kun ei edes yritetä.
En tiedä itsekään kumpi on rasittavampi, tuo vai se Nilsson. Ehkä tuo ilmeen erolla.
Veikkaanpa että ratkesi, tai sitten Ruotsi pelaa finaalissa vieläkin kehnommin.
Mikähän siinä on, että Ruotsin salibandyjoukkue on vuodesta toiseen aina yhtä vastenmielinen siinä missä Tre Kronorin ammoinen pahuus on jo aikoja sitten laajalti hälventynyt?
Häviämisen kulttuuri on pesiytynyt Suomen salibandyyn. Tulee oikein vanhat ja paskat ajat jääkiekon puolelta mieleen, kun katselee tuota touhua.
Mielestäni Suomi pelasi jatkon lopun juuri niin kuin pitää. Ensin ykkönen kävi vetämässä noin minuutin vaihdon pallon kanssa ja kun ei auennut niin pallolla vaihto ja kakkonen kävi sen n puoli minuuttia antamassa ykköselle huilia. Ykkönen sai vielä ykkösluokan maalipaikan viimeisille sekunneille, mutta ei tänään uponnut. Ruotsi koski viimeisen reilun kahden minuutin aikana kahdesti palloon, laukauksen peitto/torjunta ja pakin purku katsomoon. Jos Suomi olisi siitä maalin laukonut niin kaikki täällä hehkuttaisi, miten loistavasti ensin pidetään Ruotsi pois pallosta ja viimeisellä sekunnilla ratkotaan finaalipaikka.
Näen kantasi. Ei tässä ole oikeaa vastausta. Sinun tapauksessa luodaan useampi maalipaikka ja nostetaan todennäköisyyttä maalintekoon. Minun tapauksessa minimoidaan vastustajan mahdollisuudet edes yrittää maalia. Omista peli vuosista on tosiaan se 12-13 vuotta ja se vaikuttaa paljon minun näkemykseen. Peli on varmasti muuttunut paljon ja näkemykseni voi senkin takia olla vanhentunut. Ainakin säännöt sen verran, että minun aikana jalalla sai pelata yhden kosketuksen itselleen ja onko nykyään enää jatkuvaa väärää pelitapaa säännöissä.No ei auennut kun pallo ei tainnut käydä ennen jatkoajan viimeistä viittä sekuntia kertaakaan puolen kentän paremmalla puolella. Näin kai se silti piti pelata.
Näen kantasi. Ei tässä ole oikeaa vastausta. Sinun tapauksessa luodaan useampi maalipaikka ja nostetaan todennäköisyyttä maalintekoon. Minun tapauksessa minimoidaan vastustajan mahdollisuudet edes yrittää maalia. Omista peli vuosista on tosiaan se 12-13 vuotta ja se vaikuttaa paljon minun näkemykseen. Peli on varmasti muuttunut paljon ja näkemykseni voi senkin takia olla vanhentunut. Ainakin säännöt sen verran, että minun aikana jalalla sai pelata yhden kosketuksen itselleen ja onko nykyään enää jatkuvaa väärää pelitapaa säännöissä.
Samoa finaaliin!
On kyllä! Todella paska urheiluvuosi suomalaisittain. Ei tämmöstä paskaa joutunu Nykäsen ja Haemaelaisen aikana todistaan.
Sveitsi-Tsekki välierä on todella viihdyttävää säbää. Mennään vauhdilla päästä päähän eikä jäädä pyörittämään alakolmiota.
Miesten. Rugby league world cup.Naisten rähmäpallossa vai missä?
Tykkäsin, polvet yhdessä ja saatanan lujaa. Lahti 89 newöfoget.Pirkko Määtän suoritusvarmat pronssimitalit.
Kyllä mä uskon, että tänään pistetään Sveitsi hiljaseks ja illalla juhlitaan Tsekin mestaruuttaKatsoako vai eikö katsoa… Totta kai se pronssi on hieno mitali mutta kyllä edelleen harmittaa, kun mestaruuden voittamisen mahdollisuus oli ja meni, vuotta 2024 odotellessa. Ja tämä peli vaan muistuttaa siitä. Ja niin, oishan se kiva jättää isäntämaa ilman mitalia.