Pelkkiä pettymyksiä täynnä tää vuosi urheilun osalta. Vittu!
No on tosiaan ollut heikko vuosi tämä 2022.
Tulee äkkiä mieleen jääkiekon olympialaiset ja kotikisat. Sitten yleisurheilun EM. Ja ralli vielä.
Pelkkiä pettymyksiä.
Pelkkiä pettymyksiä täynnä tää vuosi urheilun osalta. Vittu!
No joo, nuo unohtui jo kokonaan kun syksy on ollut pelkkää paskaa maajoukkueiden osalta.No on tosiaan ollut heikko vuosi tämä 2022.
Tulee äkkiä mieleen jääkiekon olympialaiset ja kotikisat. Sitten yleisurheilun EM. Ja ralli vielä.
Pelkkiä pettymyksiä.
Tuleva vuoden urheilijakin veti ihan kohtuullisesti Beijingissa. Ja pari muutakin siellä onnistu.No on tosiaan ollut heikko vuosi tämä 2022.
Pelkkiä pettymyksiä.
Olin kirjoittamassa jo samaa, mutta huomasin vasta sitten kuka kirjoittaja oli.No on tosiaan ollut heikko vuosi tämä 2022.
Pelkkiä pettymyksiä.
Joo on kyllä paskaa. Joku raja tähän trollaamiseenkin.Pelkkiä pettymyksiä täynnä tää vuosi urheilun osalta. Vittu!
Johan mä vittu sanoin että vitutuksessa unohtui koko kevät.Olin kirjoittamassa jo samaa, mutta huomasin vasta sitten kuka kirjoittaja oli.
Huuto vitun naurua.
No mikä tässä on ollut niin paskaa? Se kun koripallon EM-kisoissa ei tullutkaan kultaa? Vai kun torstaina hävittiin lätkän EHT-höntsässä Sveitsille?No joo, nuo unohtui jo kokonaan kun syksy on ollut pelkkää paskaa maajoukkueiden osalta.
En halua, että kisoissa pelaisi muu kuin Suomi. Saataisiin aina kulta. Vittu cama.En halua Sveitsille enkä varsinkaan Ruotsille mestaruutta. Mutta en halua myöskään Sveitsiä vastaan niin turhassa pronssipelissä…
Juhani Tammista lainatakseni: "Elämän kovuuden parkujille terveisiä; metsän reunassa on yhä tilaa!!"Johan mä vittu sanoin että vitutuksessa unohtui koko kevät.
Ootko muuten ikinä miettinyt että kun joskus 10 vuoden päästä olet aikuinen, niin elämässä saattaa tulla myös ihan oikeita vastoinkäymisiä?Johan mä vittu sanoin että vitutuksessa unohtui koko kevät.
Siksihän sinua vittu asiasta muistutettiin, vittu.Johan mä vittu sanoin että vitutuksessa unohtui koko kevät.
U20- ja naisten MM-kisat sekä tuo tippuminen koripallossa. Helmarien MM-karsinnat. Ja Huuhkajat… Onhan näitä.No mikä tässä on ollut niin paskaa? Se kun koripallon EM-kisoissa ei tullutkaan kultaa? Vai kun torstaina hävittiin lätkän EHT-höntsässä Sveitsille?
Tää ois hyvä. Loistava idea!En halua, että kisoissa pelaisi muu kuin Suomi. Saataisiin aina kulta. Vittu cama.
Jokohan oli viimeiset MM-kisat?
Nilsberthilla ollut ilmeestä päätellen kiva peli. Ei varmaan halua pelata enää koskaan missään.
Miten niin? Kiekko-Espoo voitti Suomen Cupin! Ihana vuosi kerta kaikkiaan!Pelkkiä pettymyksiä täynnä tää vuosi urheilun osalta. Vittu!
:-) No kieltämättä tähän olin ihan tyytyväinen.Miten niin? Kiekko-Espoo voitti Suomen Cupin! Ihana vuosi kerta kaikkiaan!
Tota joo, just näin. World Cupissa ehtii halutessaan laittaa vielä paremman jinxin.
Miten niin? Kiekko-Espoo voitti Suomen Cupin! Ihana vuosi kerta kaikkiaan!
Pikkasen väsynyt laji tämä salibandy, hohhoijaa.