Liian nopea kameralleIlman Iivoa ei tietäisi suomalaisia kisassa olevankaan. Kuvaus ei ole tasapuolista, mutta nyt ei harmita.
Olisin nämä kaurapuurot ottanut kyllä juuri ennen olympialaisia. Aikamoista dominointia.Mitäköhän Niskasen sisaruspari on nauttinut?
Niin onko nää koskaan samana päivänä voittaneetTänään oli Niskasten päivä!
Vastataan itselle … hopeaa ja kultaa muttei näinNiin onko nää koskaan samana päivänä voittaneet
Eikö sinua varoiteltu tästä jo viime vuonna? Matti Heikkistä ei tiennyt kukaan ennen Liberecin 15 kilsaa 09, kisan jälkeen tiesivät kaikki. Sama homma kaksi vuotta myöhemmin.Kulta on Olympialaissa liki varma!
Tänään oli Niskasten päivä!
Mietaa naureskelee tällaisille kommenteille. Tosimiehet hiihtävät 50km väliaikalähdön perinteisellä ja puusuksilla ilman voiteita.Iivonaattori dominoi. Bolsut ja Kläbot jää taakse kun hiihdetään tosimiesten väliaikalähtöjä.
Seuraava teksti on minun mielipiteeni ja näkemykseni! Ei tarvitse provosoitua!
Mielestäni on naurettavaa, että Iivo hiihtää vaan silloin kun sää on kiva ja muut parhaat eivät ole hiihtämässä. Varmasti on ihan hyvä hiihtäjä, mutta arvostaisin jos uskaltaisi kisata maailmancupin jokaisessa kisassa. Maailmancupin pisteiden perusteella Iivo on maailman hiihtäjien keskuudessa keskitasoa ja Klaebo on paras.
Uskon, että Iivo voittaa olympiakultaa! Onnea ja terveyttä hänelle niihin kisoihin, vaikka en häntä kannatakkaan. Kerttu Niskaselta kova hiihto tänään ja melkoinen jymy-yllätys.
Oli väärällä paikalla aluksBolshunovilla jotain ongelmia taas?
Ei näkynyt Dählietä tai Smirnoviakaan lähtövaatteen alla! Toivottavasti eivät ole Pekingissäkään mukana, koska eihän Iivo uskalla silloin hiihtää.En provosoidu. Kuka muuten tänään puuttui? Wasberg?
Tämä on varmaan joku provo, mutta on jotenkin tragikoomista, kuinka paljon suomalaiset fanit tuppaavat kritisoimaan Iivoa. Joka viikonloppu pitäisi kelissä kuin kelissä suoriutua loistavasti, kalustosta ei saisi ikinä puhua sanaakaan ja muutenkin pitäisi aina käyttäytyä viilipyttymäisesti ja korrektisti.Seuraava teksti on minun mielipiteeni ja näkemykseni! Ei tarvitse provosoitua!
Mielestäni on naurettavaa, että Iivo hiihtää vaan silloin kun sää on kiva ja muut parhaat eivät ole hiihtämässä. Varmasti on ihan hyvä hiihtäjä, mutta arvostaisin jos uskaltaisi kisata maailmancupin jokaisessa kisassa. Maailmancupin pisteiden perusteella Iivo on maailman hiihtäjien keskuudessa keskitasoa ja Klaebo on paras.
Uskon, että Iivo voittaa olympiakultaa! Onnea ja terveyttä hänelle niihin kisoihin, vaikka en häntä kannatakkaan. Kerttu Niskaselta kova hiihto tänään ja melkoinen jymy-yllätys.
Minä taas arvostan Iivoa juuri siitä syystä, että hän osaa (usein onnistuneesti) ajoittaa parhaan iskunsa juuri tärkeimmälle hetkelle vaikka sitten muiden kisojen kustannuksella. Minun arvolistallani olympiavoitto on kaikkien muiden urheilusaavutusten yläpuolella. Iivon kohdalla tänä talvena tuo saavutus on mahdollinen 15 km perinteisen kisassa 11.2.2022. Juuri sinä päivänä kaiken on osuttava kohdalleen.Seuraava teksti on minun mielipiteeni ja näkemykseni! Ei tarvitse provosoitua!