Osa näistä Fuckaneersin pelaajista näyttää olevan niin täynnä kusta päässä, että pitäisi käyttää sillan alla ja opettaa tapoja.Vittu mikä urpo tämä Winfield.
Missä on Verisure????Vaihteeksi mainoksia.
Kyllä psykologinen peli ja toiselle kettuilu pitää olla sallittua näin isoissa otteluissa. Eri asiat sitten 10-vuotiaiden pesispelit jossain divareissa.Osa näistä Fuckaneersin pelaajista näyttää olevan niin täynnä kusta päässä, että pitäisi käyttää sillan alla ja opettaa tapoja.
On hyviä voittajia ja retardien kokoontumisajot.
Niin, niinkun vaikka minä. En toki just tässä keississä, mutta en mä saa millään ilveellä tuosta järkevää. Siksi kyselenkin jos en vaikka jotain tajua. Mutta ilmeisesti siinä oli harha omasta erinomaisuudesta ja vastustajan törkeä aliarviointi. Mitään skenaariota ei ole, miten noiden aikalisien käyttäminen olisi loogista. Jos siis peli on tarkoitua voittaa.Noissa yleensä hyvin palkatut tyypit tekee supertietokonemaisia laskelmia. Tietysti, Chiefs oli saamassa pallon 2. jakson alkuun, joten olisko voinut sen vikat sekkaa 50 vetää konservatiivisemmin.
Mutta joo, noilla toisen neljänneksen hetkillä tapahtuneisiin svingeihin peli melkeen ratkes.
Se on ihan sama vaitta voittaisi vielä 10 mestaruutta, kun Brady on keskinäisissä voittanut ylivoimaisesti Super Bowlissa ja vielä 43-vuotiaana "kehäraakkina".
Osa näistä Fuckaneersin pelaajista näyttää olevan niin täynnä kusta päässä, että pitäisi käyttää sillan alla ja opettaa tapoja.
On hyviä voittajia ja retardien kokoontumisajot.
Bill Russell huutaa Bradylle, että sä oot ihan poika vielä.Oisivat nyt ottaneet Ronaldon tohon niin ois saatu viisi CL-voittoa vertailuun.
Kyllä psykologinen peli ja toiselle kettuilu pitää olla sallittua näin isoissa otteluissa. Eri asiat sitten 10-vuotiaiden pesispelit jossain divareissa.
Jos on niin heikot hermot että jostain vittuilusta alkaa vetelee turpaan toisia niin pelikieltoa sellaiselle. Väkivallalle ehdoton ei, mutta kuittailulle yms. pitää antaa tilaa.Liiga ei halua huonoa julkisuutta mitä tulee kun pelaajat vetelee toisiaan turpaan kun menee hermot. Vain ja ainoastaan siksi kiellettyä.
Niin, niinkun vaikka minä. En toki just tässä keississä, mutta en mä saa millään ilveellä tuosta järkevää. Siksi kyselenkin jos en vaikka jotain tajua. Mutta ilmeisesti siinä oli harha omasta erinomaisuudesta ja vastustajan törkeä aliarviointi. Mitään skenaariota ei ole, miten noiden aikalisien käyttäminen olisi loogista. Jos siis peli on tarkoitua voittaa.