Toki totta kai. Mutta en pitäisi mahdottomana että Bucksin juoksu alkaisi sakkaamaan ja sitä kautta tulee Tompallekin vaikeuksia. Mutta kyllä vaatii Chiefsin puolustukseltakin tason nostoa jonka he ovat aikaisemmin pystyneet tekemään.Voihan se Chiefs hyökkäys tehdä sen kovankin kirin, mutta sielä on nyt myös vastassa Brady ja tuo Bucsin hyökkäysarsenaali joka pitää nollata puolustuksessa että riittää. Tämä siis oletuksella että ero venähtäisi. Nythän tää on ihan kesken tää peli kaikilta kanteilta. Mutta jos kello venyisi liian pitkälle ja eroa olisi niin jossain vaiheessa sehän ei riitä että sun hyökkäys tekee jokaisesta drivesta TD, kun pitää saada myös se vastustajan hyökkäys pois kentältä a) nopeasti ja b) ilman pisteitä.
Originaalia, vaikka Romon Mahomes nuoleskelu onkin rasittavaa, onneksi vielä ei ole ollut paljoa aihetta siihen.Just nyt näyttää siltä, että tästä saadaan kyllä vielä peli aikaseksi toiselle puoliskolle.
Mitenkäs muuten palstatoverit, käytättekö suomalaista vaiko originaaliselostusta? Itse originaalilla, ei vaan jotenkin kestä noita kotimaisia... :D
Kyllä, mut useesti kuuppa sen pokkaa, vaikka parempiakin vaihtoehtoja olisi. Imago kysymys.Antaisin tällä hetkellä MVP palkinnon jollekkin Bucksin puolustajalle, jos tämän perusteella pitäisi sanoa.
Kotimainen niin kansan katsojatkin pysyvät paremmin kärryillä pelin tapahtumista.Just nyt näyttää siltä, että tästä saadaan kyllä vielä peli aikaseksi toiselle puoliskolle.
Mitenkäs muuten palstatoverit, käytättekö suomalaista vaiko originaaliselostusta? Itse originaalilla, ei vaan jotenkin kestä noita kotimaisia... :D
Kyllä. 2015 taisi mennä ei kuupalle palkinto ainakin.Kyllä, mut useesti kuuppa sen pokkaa, vaikka parempiakin vaihtoehtoja olisi. Imago kysymys.
Ei kai tuossa ole tuomareilla muita vaihtoehtoja kuin heittää liinaa.Hieno sukellus ja läpi menee kuin väärä raha.
Just nyt näyttää siltä, että tästä saadaan kyllä vielä peli aikaseksi toiselle puoliskolle.
Kyllä niillä tuntuu aina olevan mahdollisuus olla näkemättä.Ei kai tuossa ole tuomareilla muita vaihtoehtoja kuin heittää liinaa.
Ja näin. Syvän kuopan kaivoi Chiefs itselleen toiselle puoliskolle.Tomppa heittää muuten vielä kolmannen TD:n tälle puoliskolle.