Bucsilla on yli neljä kertaa enemmän pisteitä kuin Chiefsillä. Ei muuta kuin telkku kiinni, tästä ei enää nousta.
Ja kaikenlisäksi suht nuoren näköinen. Nuo miestuomarit aina näyttävät eläkeläispapoilta.
Älä nyt vielä luovuta. Alle puolet pelattu ja Chiefs voi helposti tehdä vaikka 21 pistettä yhdellä neljänneksellä. Suosittelen hakemaan virvokkeen jääkaapista ja ottamaan hyvän asennon ja nauti pelistäBucsilla on yli neljä kertaa enemmän pisteitä kuin Chiefsillä. Ei muuta kuin telkku kiinni, tästä ei enää nousta.
BRADY-GRONK, JUMALAUTA.
Älä nyt vielä luovuta. Alle puolet pelattu ja Chiefs voi helposti tehdä vaikka 21 pistettä yhdellä neljänneksellä. Suosittelen hakemaan virvokkeen jääkaapista ja ottamaan hyvän asennon ja nauti pelistä
Mikäli chiefs saa flown päälle, niin jokainen puolutus on paperia. Nähty niin monesti.Tätä puolustusta vastaan ja tällä peli-ilmeellä tollaset 21 pistettä neljänneksellä on aika kaukaisia ajatelmia.
Olen aika montaa lukenut nuo sanat ja joka kertaa Chiefs on sen tehnyt. On mahdollista ettei tänään niin käy mutta en kyllä nyt vielä päätä laittaisi pensaaseen.Tätä puolustusta vastaan ja tällä peli-ilmeellä tollaset 21 pistettä neljänneksellä on aika kaukaisia ajatelmia.
No katsotaanpa sitten pelin jälkeen kumpi oli oikeassa.Höpö höpö. Jos joku sen nousun voi tehdä, niin Chiefs ja Mahomes.
Mua vituttaa, että Antti Mäkistä pitää näyttää jokaisella tauolla.Alkaa toi Ikean ja vitun verisuren mainokset kohta vituttaan.
Puuttuu enään se mäkin mainos jossa sille läskille tuodaan koko ajan safkaa ja se kysyy, et paljonko peli
Sarah Thomas on 47-vuotias.
Muistetaan nyt kaikki että ero on 11 pistettä. On mahdollista että Chiefs ei voita. Mutta peli ei todellakaan ole ohi. Yli puolet pelistä jäljellä. Ja 11 pistettä.
Olen aika montaa lukenut nuo sanat ja joka kertaa Chiefs on sen tehnyt. On mahdollista ettei tänään niin käy mutta en kyllä nyt vielä päätä laittaisi pensaaseen.
Ei tarvitse mennä kuin viime vuoteen, kun peli oli 10-20 ennen viimeistä neljännestä ja Chiefs takoi 21 pistettä ja voitti 31-20.Toki näinkin. Mutta olosuhteet eli pelin panos, vastus, alkupuolen nihkeys...on niitä sankarinousuja aiemmin tosiaan nähty, nyt vaan tuntus olevan tiukkaa kuin tilliliha ja virhemarginaali vähenee kun kello käy.
Olen aika montaa lukenut nuo sanat ja joka kertaa Chiefs on sen tehnyt. On mahdollista ettei tänään niin käy mutta en kyllä nyt vielä päätä laittaisi pensaaseen.
No eipä tullut kuin potkumaali. Tompalle vielä jäi kelloonkin minuutti.Tällä hyökkäysvuorolla td ja sama toisen puoliajan alkuun ja pimpelipom Chiefs jo johdossa. Ei ihmetyttäisi yhtään edellämainittu skenaario.