Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 961 684
  • 43 985

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Tietysti saa. Mutta sanoinpahan nyt vaan, että vois ruveta lunastamaan. Alkuerän perusteella ei ole lunastamassa tänäänkään.

No ei sitä kukaan suomalainen ole ihan toviin voittanut, että onhan tuo nyt vähän erikoista nillitystä nojatuoleista. Aika vähän jollekin Nezirille nauretaan vaikka ei ole hakenut kun kakkostiloja tänä kesänä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tavoitteiden ääneensanomisesta seuraa velvollisuus onnistua tavoitteidensa mukaisesti?
Sanotaan nyt vaikka näin, että ei se Annimari näitä viestejä kuitenkaan lue, mutta on hyvä haastaa vähän, eikä aina vaan silittää myötäkarvaan. Tai jos lukee, niin sittenpähän voi tulla minulle vittuilemaan SE:n jälkeen. Ei olisi mitään ongelmaa sen kanssa.

Ei mulla ole tässä mitään huono-suomalainen-itsetunto agendaa takana, vaan penään ainoastaan sitä, että silloin kun tuon tason urheilija julkisesti kertoo tuollaiset tavoitteet, niin silloin olisi parasta ruveta toimittamaan.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Sanotaan nyt vaikka näin, että ei se Annimari näitä viestejä kuitenkaan lue, mutta on hyvä haastaa vähän, eikä aina vaan silittää myötäkarvaan. Tai jos lukee, niin sittenpähän voi tulla minulle vittuilemaan SE:n jälkeen. Ei olisi mitään ongelmaa sen kanssa.
Sanotaan vaikka niinkin että Korte on yksi kärkiurheilijoistamme joka tekee aika hyvällä varmuudella kovaa tulosta kilpailu toisensa jälkeen. Ja silti löytyy kaikenlaisia asiantuntijoita jotka ilmeisesti saa elämäänsä suurta iloa kun pääsevät kerta toisensa perään nillittämään milloin mistäkin Korteeseen liittyvästä jutusta.
Sori jos siis sanon takaisin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ståhlilla vaikeuksia.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Danielia jännittää aina kun mummi on katsomossa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sanotaan vaikka niinkin että Korte on yksi kärkiurheilijoistamme joka tekee aika hyvällä varmuudella kovaa tulosta kilpailu toisensa jälkeen. Ja silti löytyy kaikenlaisia asiantuntijoita jotka ilmeisesti saa elämäänsä suurta iloa kun pääsevät kerta toisensa perään nillittämään milloin mistäkin Korteeseen liittyvästä jutusta.
Sori jos siis sanon takaisin.
Nyt kun vielä näytät toteen ne kerrat, minkä perusteella sanot että "nillitän kerta toisensa jälkeen" Korteesta, niin olen tyytyväinen. Tai oikeastaan todista vielä tuokin, että saan jotain iloa tästä.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Nyt kun vielä näytät toteen ne kerrat, minkä perusteella sanot että "nillitän kerta toisensa jälkeen" Korteesta, niin olen tyytyväinen. Tai oikeastaan todista vielä tuokin, että saan jotain iloa tästä.
Anteeksi. En tarkoittanut nimenomaan sinua tuossa kuvailussani.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eikö voitaisi vaan nauttia siitä, että meillä on ylipäätänsä 3 naista pika-aidoissa, jotka ovat alle 13.00 sekunnin juoksijoita? Ihan sama, mitä suoltavat mediahaastatteluihin. Ei luulisi kenenkään elämää vaikuttavan Kortteen kommentit kisojen jälkeen.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Milloin Korte on saanut immuniteetin mihinkään kriittiseen arviointiin?

Ei kai koskaan, mutta onhan se nyt huvittaa että täällä asiantuntijaa larppaavat nojatuolivalmentajat käyttävät niin paljon energiaa yhteen urheilijaan. Näyttää vituttavan ihan oikeasti, että joku tekee asioita omalla tavallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös