Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 954 330
  • 43 971

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei tietoa, mutta Ståhl lämmittelee 300 kg vedoilla. Työsarjat sitten 350 kg luokkaa tai ylikin.

Sepon aikaan nostolavat eivät olleet niin hyviä. Sen sijaan Mörön maastavedosta mulla ei tietoa.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Samuelsson on kyllä kadottanut tatsin maksimijuoksuun täysin. Puolimatkasta eteenpäin polkee paikallaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei sun Annimari mulle tai kenellekään muulle nojatuoleista viisastelevalle läskille mitään tarvi todistella, mutta nyt olis kuitenkin paikka ruveta lunastamaan noita puheita.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ei sun Annimari mulle tai kenellekään muulle nojatuoleista viisastelevalle läskille mitään tarvi todistella, mutta nyt olis kuitenkin paikka ruveta lunastamaan noita puheita.

Eikö se ny kisasta toiseen lunasta? About aina voittaa, ja viimeksikin alle 12.80
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
On tämä Mörökin yksi Litmanen. Kerran vuosisadassa yksi kansaa puhuttava teko ja loput 99 vuotta telakalla milloin mistäkin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eikö se ny kisasta toiseen lunasta? About aina voittaa, ja viimeksikin alle 12.80
Kuortaneella vai missä helkatissa se nyt olikaan, niin siellä puhui, että SE pitäisi tulla. No aika kauaksi se todellisuudessa sitten kuitenkin jäi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kuortaneella vai missä helkatissa se nyt olikaan, niin siellä puhui, että SE pitäisi tulla. No aika kauaksi se todellisuudessa sitten kuitenkin jäi.

Suurten taiteilijoiden ei tarvitse lunastaa puheitaan. Tärkeintä on hyvä tarina.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Elmo Lakalla ihan karmeat letkut käsissä ja käsivarsi minun pääni paksuinen. Pihviä muutenkin ihan kiitettävästi joka puolella. Tuota mä olen miettinyt, että mihin pikajuoksijat tarvitsee tuommoista lihasmassaa? Etenkin jos puhutaan yläkropasta?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Elmo Lakalla ihan karmeat letkut käsissä ja käsivarsi minun pääni paksuinen. Pihviä muutenkin ihan kiitettävästi joka puolella. Tuota mä olen miettinyt, että mihin pikajuoksijat tarvitsee tuommoista lihasmassaa? Etenkin jos puhutaan yläkropasta?

Itseasiassa ei juurikaan tarvitse. Jaloissa pitää olla lihasta, sillä ne ottavat kontaktia maahan, mutta kädet tekevät kontaktitta töitä ilmaa vasten eikä ole mistään mistä ottaa nk. vastavoimaa suoritukseen. Pattia saa olla, mutta kohtuus siinäkin, koska se tuo vaan taakkaa mikä pitää tuoda mukana.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hurskeen juoksu hajosi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei riitä, kun kehtaa olla esillä ja puhua kovista tavotteista. Se ei Suomessa ole suotavaa.
Tietysti saa. Mutta sanoinpahan nyt vaan, että vois ruveta lunastamaan. Alkuerän perusteella ei ole lunastamassa tänäänkään.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
No nyt on pelottavan näköinen kolmiloikkaaja.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Tietysti saa. Mutta sanoinpahan nyt vaan, että vois ruveta lunastamaan. Alkuerän perusteella ei ole lunastamassa tänäänkään.
Tavoitteiden ääneensanomisesta seuraa velvollisuus onnistua tavoitteidensa mukaisesti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös