Sen sijaan Mörön maastavedosta mulla ei tietoa.
Ei minullakaan. Vaivat ovat joka tapauksessa syöneet Mörön aitakunnon, aika oli umpisurkea.
Sen sijaan Mörön maastavedosta mulla ei tietoa.
Eikö se ny kisasta toiseen lunasta? About aina voittaa, ja viimeksikin alle 12.80
Kuortaneella vai missä helkatissa se nyt olikaan, niin siellä puhui, että SE pitäisi tulla. No aika kauaksi se todellisuudessa sitten kuitenkin jäi.Eikö se ny kisasta toiseen lunasta? About aina voittaa, ja viimeksikin alle 12.80
Kuortaneella vai missä helkatissa se nyt olikaan, niin siellä puhui, että SE pitäisi tulla. No aika kauaksi se todellisuudessa sitten kuitenkin jäi.
Sanoisin että ollaan ihan hyvissä kyttäysasemissa.Hävis 11.72
Elmo Lakalla ihan karmeat letkut käsissä ja käsivarsi minun pääni paksuinen. Pihviä muutenkin ihan kiitettävästi joka puolella. Tuota mä olen miettinyt, että mihin pikajuoksijat tarvitsee tuommoista lihasmassaa? Etenkin jos puhutaan yläkropasta?
Eikö se ny kisasta toiseen lunasta? About aina voittaa, ja viimeksikin alle 12.80
Ei riitä, kun kehtaa olla esillä ja puhua kovista tavotteista. Se ei Suomessa ole suotavaa.
Ei riitä, kun kehtaa olla esillä ja puhua kovista tavotteista. Se ei Suomessa ole suotavaa.
Tietysti saa. Mutta sanoinpahan nyt vaan, että vois ruveta lunastamaan. Alkuerän perusteella ei ole lunastamassa tänäänkään.Ei riitä, kun kehtaa olla esillä ja puhua kovista tavotteista. Se ei Suomessa ole suotavaa.
Mitä on radalla hiljennettävä oppositio?Ja opposition hiljentäminenkin on hankalaa jopa radallakin pois lukien Twitter.
Tavoitteiden ääneensanomisesta seuraa velvollisuus onnistua tavoitteidensa mukaisesti?Tietysti saa. Mutta sanoinpahan nyt vaan, että vois ruveta lunastamaan. Alkuerän perusteella ei ole lunastamassa tänäänkään.
Tietysti saa. Mutta sanoinpahan nyt vaan, että vois ruveta lunastamaan. Alkuerän perusteella ei ole lunastamassa tänäänkään.
Tavoitteiden ääneensanomisesta seuraa velvollisuus onnistua tavoitteidensa mukaisesti?
Lemaitrella alkaa tulla sadat metrit täyteen.