Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 964 421
  • 43 985

LaiLaiLei

Jäsen
Mitä tuolla Pellegrinolle kävi kun ensimmäisessä väliajassa 2,6 kilometrissä kuuden sekunnin pohjat, mutta selostajakaksikko puhui, ettei kannata häneen verrata ja näköjään 7,5 jo melkein pari minuuttia kärjestä. Jotain välinerikkoa vai hyytyikö vaan täysin?
 

Glove

Jäsen
Mitä tuolla Pellegrinolle kävi kun ensimmäisessä väliajassa 2,6 kilometrissä kuuden sekunnin pohjat, mutta selostajakaksikko puhui, ettei kannata häneen verrata ja näköjään 7,5 jo melkein pari minuuttia kärjestä. Jotain välinerikkoa vai hyytyikö vaan täysin?
Nappasi sprinttipisteet tai mitä ne nyt onkaan. Löysäsi heti väliaikapaikan jälkeen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Iivo heitti huollon sitten bussin alle Ylen haastattelussa. Suksen pitää kyllä oikeasti olla aivan umpisurkea, että siitä lähdetään telkkarissa sadoille tuhansille ihmisille avautumaan. Tätä mieltä vähän itse olen. Ehkä se sitä sitten oli.
 

LaiLaiLei

Jäsen
Kertoo ehkö jotain suomalaisen mäkihypyn tasosta, kun tuota Aallon kuudennen sijan tuonutta hyppyä on nyt kelailtu tuolla Urheilustudiossa noin yhdeksän kertaa kisan jälkeen. Porilaisten marssi enää puuttuu taustalta.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Iivo heitti huollon sitten bussin alle Ylen haastattelussa. Suksen pitää kyllä oikeasti olla aivan umpisurkea, että siitä lähdetään telkkarissa sadoille tuhansille ihmisille avautumaan. Tätä mieltä vähän itse olen. Ehkä se sitä sitten oli.
Toisaalta Niskanen on kyllä kauden mittaan todella varonut ja kieltäytynyt haukkumasta suksia välillä semmoisinakin hetkinä kun silmällä on nähnyt että on ollut heikko kapula.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei mennyt vielä Wilma Murrolta olympiaraja rikki. Tulokseksi jäi 4,60 metriä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta Niskanen on kyllä kauden mittaan todella varonut ja kieltäytynyt haukkumasta suksia välillä semmoisinakin hetkinä kun silmällä on nähnyt että on ollut heikko kapula.

Onko tämä kritiikki suksia kohtaan lisääntynyt tällä kaudella vai tuntuuko minusta vain siltä? Olisi vaan pysynyt Rossignolilla, cupin johtajakin luottaa siihen merkkiin.
 

Glove

Jäsen
Onko tämä kritiikki suksia kohtaan lisääntynyt tällä kaudella vai tuntuuko minusta vain siltä? Olisi vaan pysynyt Rossignolilla, cupin johtajakin luottaa siihen merkkiin.
Joo mulla on sama fiilis. Mutta oisko se vaan vika suksissa vai onko vikaa miehessäkin? Väärä huulivoide?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Saga Andersson jäi ilman tulosta naisten korkeushypyssä. Yritti kolmesti 3,97 metristä, mutta ei onnistunut ylittämään. Toivottavasti saa hyppynsä kulkemaan.
Mä näin tämän saman kommentin jo päivällä vilaukselta, mutta pää löi sen verran tyhjää, että en onnistunut ymmärtämään mikä siinä on niin paljon pielessä vaikka tuli hassuja tuntemuksia tuolla hetkellä.

Nyt repesin totaalisesti, kun hahmotin missä mennään. :DD
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aika rohkea veto aloituskorkeudeksi, eikö se Kostadinovan maailmanennätyskin ole vain jotain 209?
Joku hyppäämässä korkeutta melkein 4 metriä olisi kyllä ehdottomasti asia jonka haluan nähdä.
Mä näin tämän saman kommentin jo päivällä vilaukselta, mutta pää löi sen verran tyhjää, että en onnistunut ymmärtämään mikä siinä on niin paljon pielessä vaikka tuli hassuja tuntemuksia tuolla hetkellä.

Nyt repesin totaalisesti, kun hahmotin missä mennään. :DD

Pistetään ajatuskatkoksen piikkiin. Tarkoitin siis naisten seiväshypyssä:).
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Aalto jatkaa hyviä otteitaan. 11. ensimmäisen kiekan jälkeen. 13 pistettä eroa kärkeen.
Vähän olosuhteet vaihtelivat viimeisen kymmenen hyppääjän aikana. Aalto ei saanut ihan parasta mahdollista rakoa, joskaan ei huonointakaan. Pienellä onnella tuulen kanssa eilinen sijoitus on uusittavissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viivi Lehikoiselle naisten 300m aitajuoksun uusi halli-SE ajalla 40,97s.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Samu Mikkoselle tuplamestaruus halli-SM:istä (1500m ja 3000m).
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jätän pöytäkirjaan kevyen huomion koskien naisten ah-takaa-ajoa ja radioselostusta.

Selostaja Haapala luetteli vielä edellisen väliaikapaikan top-10 sijoituksia, kun Wierer ja Röiseland lataili jo ampuma-asentoa neljännellä ampumapaikalla. Ekat laakit ihan puskista. Puheli myös Hermannin tullessa ampumaan mahdollisuudesta kakkossijaan, vaikka puhtailla olis kolistellu Wiererin kannoilla vikalle kierrokselle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Fijon-Majee vähe ampu ohi.

Loginov jatkaa kärjessä, parempi douppari toki kuin norjalainen, jos valita saa. Ja kai siellä muitakin on, yksi vain kärynnyt jota aina epäillään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ranskikselta aivan mestarillinen loppu ja turskaa turpaan.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt oli meininkiä viimisellä kierroksella. Kerrankin. Yleensä näitä ampumahiihdon loppuja jaksa edes katsoa kun kaikki menee omaa vauhtia ja ei löydy pareja jotka edes yrittäisi kamppailla loppuun asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös