Toisaalta Niskanen on kyllä kauden mittaan todella varonut ja kieltäytynyt haukkumasta suksia välillä semmoisinakin hetkinä kun silmällä on nähnyt että on ollut heikko kapula.Iivo heitti huollon sitten bussin alle Ylen haastattelussa. Suksen pitää kyllä oikeasti olla aivan umpisurkea, että siitä lähdetään telkkarissa sadoille tuhansille ihmisille avautumaan. Tätä mieltä vähän itse olen. Ehkä se sitä sitten oli.
Toisaalta Niskanen on kyllä kauden mittaan todella varonut ja kieltäytynyt haukkumasta suksia välillä semmoisinakin hetkinä kun silmällä on nähnyt että on ollut heikko kapula.
Joo mulla on sama fiilis. Mutta oisko se vaan vika suksissa vai onko vikaa miehessäkin? Väärä huulivoide?Onko tämä kritiikki suksia kohtaan lisääntynyt tällä kaudella vai tuntuuko minusta vain siltä? Olisi vaan pysynyt Rossignolilla, cupin johtajakin luottaa siihen merkkiin.
Saga Andersson jäi ilman tulosta naisten korkeushypyssä. Yritti kolmesti 3,97 metristä, mutta ei onnistunut ylittämään. Toivottavasti saa hyppynsä kulkemaan.
Joku hyppäämässä korkeutta melkein 4 metriä olisi kyllä ehdottomasti asia jonka haluan nähdä.Aika rohkea veto aloituskorkeudeksi, eikö se Kostadinovan maailmanennätyskin ole vain jotain 209?
Mä näin tämän saman kommentin jo päivällä vilaukselta, mutta pää löi sen verran tyhjää, että en onnistunut ymmärtämään mikä siinä on niin paljon pielessä vaikka tuli hassuja tuntemuksia tuolla hetkellä.Saga Andersson jäi ilman tulosta naisten korkeushypyssä. Yritti kolmesti 3,97 metristä, mutta ei onnistunut ylittämään. Toivottavasti saa hyppynsä kulkemaan.
Aika rohkea veto aloituskorkeudeksi, eikö se Kostadinovan maailmanennätyskin ole vain jotain 209?
Joku hyppäämässä korkeutta melkein 4 metriä olisi kyllä ehdottomasti asia jonka haluan nähdä.
Mä näin tämän saman kommentin jo päivällä vilaukselta, mutta pää löi sen verran tyhjää, että en onnistunut ymmärtämään mikä siinä on niin paljon pielessä vaikka tuli hassuja tuntemuksia tuolla hetkellä.
Nyt repesin totaalisesti, kun hahmotin missä mennään. :DD