Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 870
  • 44 024

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Oliko sitten hiihtänyt karvan liian kovaa.
Harmillisesti takaa-ajokin pilalla Mäkäräiseltä. Yhteislähdössä sitten taitaa olla se paras mahdollisuus.
Karvakova tuli vasta nyt maaliin ja mitalille.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hienosti menee suomalaisilla ampumapaikalla 6 suoritusta ei yhtään 0-ammuntaa. Yhteenlaskettuna näin lyhyellä matematiikalla 18/30 osumaa. Voisi se kai vieläkin huonommin mennä, kai. Osumatarkkuus kuitenkin reilusti yli 50 %
Olis varmaan aiheellista tarkistaa Papinsaarenkin asemaa ampumavalmentajana. Palkatkaa vaikka Juha Hirvi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi perkele, Roiseland-heittoni osui. Ilahduttavat yllättäjät kumminkin, varsinkin tämä Karvakorva.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Olis varmaan aiheellista tarkistaa Papinsaarenkin asemaa ampumavalmentajana. Palkatkaa vaikka Juha Hirvi.
Talviurheilussa katsotaan aina tehdyt valmentajasopimukset loppuun asti, koska budjetit on liitoilla niin pienet. Ei ole varaa potkia valmentajia kesken sopimuksen, ja palkata uusia. Tästähän taisi viime viikonlopun urheilustudioissakin olla juttua.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Mäkäräinen kun lopettaa, niin taitaa ampumahiihtoliiton rahat painua kohti nollaa näillä "lahjakkuuksilla", mitä Suomella on.
Aika surkealta näyttää koko talviurheilu. Hiihdossa on Iivo ja Krista. Yhdistetyn Herola ja Hirvonen ei taida kuitenkaan yltää sinne ihan mitalitasoon. Mäkihypyssä ei ole yhtään mitään.
Kun Mäkäräinen, Niskanen ja Pärmäkoski lopettavat niin ei paljon tarvi mitalikahveja ja pullapitkoja pöytään nostaa.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Aika surkealta näyttää koko talviurheilu. Hiihdossa on Iivo ja Krista. Yhdistetyn Herola ja Hirvonen ei taida kuitenkaan yltää sinne ihan mitalitasoon. Mäkihypyssä ei ole yhtään mitään.
Kun Mäkäräinen, Niskanen ja Pärmäkoski lopettavat niin ei paljon tarvi mitalikahveja ja pullapitkoja pöytään nostaa.
Näin käy. Eihän tätä voi ymmärtää pieni ihminen mielessään. Itsellä ne ensimmäiset muistikuvat talviurheilusta ovat calgarysta 88. Senkin jälkeen meillä on ollut useita suuria talviurheilijoita. Mutta nyt se koko urheilumuoto näyttää tulevan tiensä päähän meillä Suomessa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aika surkealta näyttää koko talviurheilu. Hiihdossa on Iivo ja Krista. Yhdistetyn Herola ja Hirvonen ei taida kuitenkaan yltää sinne ihan mitalitasoon. Mäkihypyssä ei ole yhtään mitään.
Kun Mäkäräinen, Niskanen ja Pärmäkoski lopettavat niin ei paljon tarvi mitalikahveja ja pullapitkoja pöytään nostaa.

Tämä on ihan totta, eikä yksilölajeissa kesän osalta näytä juurikaan paremmalta. Suomalainen arvokisamitali alkaa olemaan tulevaisuudessa yhtä harvinainen näky kuin valkoselkätikka.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Näin käy. Eihän tätä voi ymmärtää pieni ihminen mielessään. Itsellä ne ensimmäiset muistikuvat talviurheilusta ovat calgarysta 88. Senkin jälkeen meillä on ollut useita suuria talviurheilijoita. Mutta nyt se koko urheilumuoto näyttää tulevan tiensä päähän meillä Suomessa.
Näinpä, itse muistan jo Sarajevon kisat. Saas nähdä miten käy Pekingissä. Mikäli Iivo ja Krista eivät ole huippuiskussa saattaa Suomi tulla ilman mitalia kisoista kotiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Odotin, että Vanhatalo olisi teloitettu, mutta hyvin väisteli ja osasi kysyä kivoja kysymyksiä.

Täyttä paskaahan tämä oli, ehkä Minkkinen oli suomalaisista "eniten tasollaan". Täytyy sitten hyppiä ilosta jos Tero Seppälä on huomenna kahdeskymmenenviides.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Näinpä, itse muistan jo Sarajevon kisat. Saas nähdä miten käy Pekingissä. Mikäli Iivo ja Krista eivät ole huippuiskussa saattaa Suomi tulla ilman mitalia kisoista kotiin.
Toivotaan, että Iivo ja Krista olisivat vielä mitalikunnossa. Herolalle ja Hirvoselle olisi myös saatava osaavaa hyppyvalmennusta. Siinä olisi se toinen laji, mistä mitalia olisi mahdollista saada. Perinteisten talvilajien päälle on sitten lumilautailut, mistä ei ikinä tiedä. Itse en näitä lajeja niin arvostakaan. Hiukan eri työn joutuu tekemään hiihtolajin olympiavoittajaksi, kuin lumilautailun. Veikkaanpa ainakin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Toivotaan, että Iivo ja Krista olisivat vielä mitalikunnossa. Herolalle ja Hirvoselle olisi myös saatava osaavaa hyppyvalmennusta. Siinä olisi se toinen laji, mistä mitalia olisi mahdollista saada. Perinteisten talvilajien päälle on sitten lumilautailut, mistä ei ikinä tiedä. Itse en näitä lajeja niin arvostakaan. Hiukan eri työn joutuu tekemään hiihtolajin olympiavoittajaksi, kuin lumilautailun. Veikkaanpa ainakin.

Kun minä olin nuori, niin lahtelat ja mustoset louhi kottikärryllisen olympialaista jalometallia kisasta toiseen. Sittemmin ei oo näihin irokeesipäisiin Mäkkäri-purilaisten mussuttajiin voinut luottaa, vaikka Enni onkin ihan symppis.

Koskas E-urheilu tulikaan olympialaisiin?
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Kun minä olin nuori, niin lahtelat ja mustoset louhi kottikärryllisen olympialaista jalometallia kisasta toiseen. Sittemmin ei oo näihin irokeesipäisiin Mäkkäri-purilaisten mussuttajiin voinut luottaa, vaikka Enni onkin ihan symppis.

Koskas E-urheilu tulikaan olympialaisiin?
Kyllä. Lahtela taisi kultaakin voittaa? Ja kukas se irokeesipää oli? Koski? Korpi? E-urheilusta en tiedä, mutta kesäolympialaisiinhan tulee skeittaus, ja Suomea Tokiossa käsittääkseni edustaa joku amerikkalainen x-games mestari, naisissa nimenomaan? Salibandykin pitäisi saada olympialajiksi nopeasti!
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös Hirvi ollut jonakin vuonna ainakin jossain roolissa ampumavalmennuksessa. Eikä se sen parempaa silloinkaan ollut. Enään Kaisa ei vaan pysty suksella paikkaamaan niin paljoa.
Ei se nyt jumalauta 3-4 sakkoa joka kisaan ampunut.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Aalto kuudes. Hienoja vetoja ja kaikki norskit taakse. Valoa tunnelin päähän. Varmasti itseluottamuksen kannalta Aallolle huikea onnistuminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös