Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 979 341
  • 44 019

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.
Tällä kaudella Ferrari on itse tötöillyt, siinä olet oikeassa. Enemmänkin viittasin siihen, kun Vettelin mestaruudet ovat aina ylivoimaisilla autoilla hommattuja, mutta Hamiltonin kohdalla ei ole ollut samaa puhetta. Kolmesta mestaruudestaan Mersulla vain yhdellä kaudella joutunut kamppailemaan jotain muuta kuin tallikaveriaan vastaan mestaruudesta ja tälläkin kaudella mestaruus ratkeaa hyvissä ajoin.

On tuo Verstappenkin kyllä kunnon kyrpä. Puhuu tuolla, että Kimi valitsi väärän linjan shikaanissa. :D Pitikö se silti painaa pihalle radalta? Hyvä kuski, mutta voisi välillä pitää suunsa kiinni.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.

Toki näinkin, mutta kyllähän Mersu on nyt viime kisoissa ollut aivan eri planetaalta mitä Ferrari.

Mulle kyllä sopii Hamiltonin mestaruus.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toi pölkkypää on saanut liian monta osumaa puukenhästä päähän. Ei voi koskaan myöntää omia virheitään.
 

Perreault85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kimi valitsi väärän linjan ja olisi pitänyt odottaa että Max palaa radalle... Uskomattomia selityksiä kyllä pojalta, kun omatkin virheet menee aina toisten piikkiin.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä mielenkiintoinen näkemys, jos radalla olevan pitää väistellä radan ulkopuolelta palaavia.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mitäköhän BigBenin päässä just äsken liikahteli?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jaahas. Enpä ole ennen katsonut telkkarista jenkkifutista Seattlen centurylink fieldiltä, vaikka olen areenalla käynyt muilla asioilla. Melkein kylmät väreet tulee kun muistelee Axl Rosea bändeineen tuolla soittamassa.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Snookerin English Openin 1. kierrosta, meneillään on matsin Judd Trump vs. Robin Hull eka freimi. Hermostunutta peliä toistaiseksi molemmilta. Jännittää, oispa Robinilta kova päänahka!
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eka freimi kohtuullisen heikkotasoinen, kohokohtana hieno snooker Trumpilta, jonka Robin sai kuitenkin upeasti purettua. Trump-Hull 0-1.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä kulje Robinilla nyt yhtään. 3-1 Trumpille, paikkoja olis ollut. Yhteensä 4 freimivoittoa tarvitaan toiselle kierrokselle etenemiseen.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
4-1, Robin pelas päin helvettiä. Lopussakin oli vielä paikkoja päästä itse lyömään, mutta helppoja huteja. Voi kulli!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kohta lähtee. Toivottavasti rata-alueella on turvajärjestelyt kunnossa eikä mitään aseita päästetä katsomoon. Ei nimittäin Texasin setä kauaa katsoisi tuota heilumista, jota Oikarinen harrastaa
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kimin autossa ilmeisesti pientä ongelmaa ja moottorikatteita otetaan pois. Toivottavasti ei mitään vakavaa

Edit. Ossi sanoi että should be okay
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
On muuten harvinaisen pienet erot tässä vaiheessa. 15 oleva Hartley vain sekunnin perässä kärkeä
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On muuten harvinaisen pienet erot tässä vaiheessa. 15 oleva Hartley vain sekunnin perässä kärkeä
Jep. Gasly Toro Rosso Hondallaan vain noin kymmenyksen päässä Red Bulleja. Kyllä mä alan uskomaan jotta Honda alkaa olemaan jo nyt aika suorituskykyinen moottori, ensi kaudesta tulee mielenkiintoista seurattavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös