Mainos

Muu urheilu – liveseuranta

• 3 058 276
  • 44 499

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Vettel ei muuten taida tulla Kimin ohi. Kimistä tehty ykköskuski loppukaudeksi? Vielä taistellaan merkkimestaruudesta.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ricciardo vois ajaa kovempaa et ero maxiin ooa alle 5 sek

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei taida Ricciardolla riittää vauhti että saisi eron Maxiin alle 5 sekuntiin. Harmi, olisi hauska nähdä Maxin reaktio kun ei pääsisi podiumille.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Verstappen pitää sittenkin kolmossijansa.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Onneksi Mersulla ei ole ylivoimainen auto ja tämänkin kauden mestaruus tulee tiukkojen vaiheiden jälkeen.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Bottas ei ainakaan sitten nelikymppisenä aja kuin korkeintaan jokkista, on se niin keskinkertainen.
Minä sanon, että Räikkösen jälkeen kukaan ei enää aja nelikymppisenä formuloita, koska gridi nuorenee vuosi vuodelta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onneksi Mersulla ei ole ylivoimainen auto ja tämänkin kauden mestaruus tulee tiukkojen vaiheiden jälkeen.
No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.
Tällä kaudella Ferrari on itse tötöillyt, siinä olet oikeassa. Enemmänkin viittasin siihen, kun Vettelin mestaruudet ovat aina ylivoimaisilla autoilla hommattuja, mutta Hamiltonin kohdalla ei ole ollut samaa puhetta. Kolmesta mestaruudestaan Mersulla vain yhdellä kaudella joutunut kamppailemaan jotain muuta kuin tallikaveriaan vastaan mestaruudesta ja tälläkin kaudella mestaruus ratkeaa hyvissä ajoin.

On tuo Verstappenkin kyllä kunnon kyrpä. Puhuu tuolla, että Kimi valitsi väärän linjan shikaanissa. :D Pitikö se silti painaa pihalle radalta? Hyvä kuski, mutta voisi välillä pitää suunsa kiinni.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Toki näinkin, mutta kyllähän Mersu on nyt viime kisoissa ollut aivan eri planetaalta mitä Ferrari.

Mulle kyllä sopii Hamiltonin mestaruus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy