Mutta vain toinen heistä on maailmanmestari.Paska BOT on tämänkin kisan jälkeen korkeammalla kuin RAI.
Mutta vain toinen heistä on maailmanmestari.Paska BOT on tämänkin kisan jälkeen korkeammalla kuin RAI.
Vain toinen heistä ajaa sijoilla x ensi kaudella..Mutta vain toinen heistä on maailmanmestari.
Eikös se Maksi kärsinyt sen aikasakon varikolla? Eli ei taida olla väliä.Ricciardo vois ajaa kovempaa et ero maxiin ooa alle 5 sek
Vain toinen heistä ajaa sijoilla x ensi kaudella..
Vain toinen heistä ajaa sijoilla x ensi kaudella..
No jaa. Ajoihan Barrichellokin melkein nelikymppiseksi joten miksi ei Bottas.Bottas ei ainakaan sitten nelikymppisenä aja kuin korkeintaan jokkista, on se niin keskinkertainen.
Minä sanon, että Räikkösen jälkeen kukaan ei enää aja nelikymppisenä formuloita, koska gridi nuorenee vuosi vuodelta.Bottas ei ainakaan sitten nelikymppisenä aja kuin korkeintaan jokkista, on se niin keskinkertainen.
Tuolloin ajettiin kylläkin Fujissa.Suomalainenkin podiumille, viimeksi 2008 Suzukassa nähty.
Nico Rosberg voitti Suzukassa 2016.Suomalainenkin podiumille, viimeksi 2008 Suzukassa nähty.
Tuolloin ajettiin kylläkin Fujissa.
No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.Onneksi Mersulla ei ole ylivoimainen auto ja tämänkin kauden mestaruus tulee tiukkojen vaiheiden jälkeen.
Nico Rosberg voitti Suzukassa 2016.
Nico Rosberg on suomalainen. Toki tosiaan edustaa (edusti) Saksaa.Nojoo, sakemannin lisenssillä kurvailee tuolla, joten siinä mielessä ei-finski. Toki passi on.
Tällä kaudella Ferrari on itse tötöillyt, siinä olet oikeassa. Enemmänkin viittasin siihen, kun Vettelin mestaruudet ovat aina ylivoimaisilla autoilla hommattuja, mutta Hamiltonin kohdalla ei ole ollut samaa puhetta. Kolmesta mestaruudestaan Mersulla vain yhdellä kaudella joutunut kamppailemaan jotain muuta kuin tallikaveriaan vastaan mestaruudesta ja tälläkin kaudella mestaruus ratkeaa hyvissä ajoin.No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.
No kyllähän Ferrari on tehnyt hyvin paljon myös ihan itse. Monzassa Vettel tötöili kisan alussa ja se käänsi kelkan Hamiltonille, vaikka voimasuhteissa ei isoja eroja ollut. Sen jälkeen Vettel on ollut henkisesti täysin lyöty.