Nostetaanpa kahtena viimekautena kiitelty ja kiistelty asia taas hyvissä ajoin pyödälle. Pelipaidat. Todennäköisesti tulevan kauden paitojen tiedostoja ei olla vielä painoon lähetetty, joten nyt olisi varmastikin mahdollisuus vielä vaikuttaa. Itse olen hieman pettynyt näihin vaakaraitoihin keskellä paitaa. Selän numerot eivät erotu läheskään niin hyvin seisomakatsomon yläosasta tai telkkarista miten ne erottuivat ennen raitoja. Kerran nyt on #UusiAlku, voisi myöskin paitoja uudistaa modernimpaan suuntaan. Tai edes yrittää. Horisonttiviivat alkoivat olla jo viime keväänä aikansa eläneitä, eivätkä ne tuo enää mitään uutta tai ihmeellistä. En todellakaan sano, että tuonnempana olevat omat hahmotelmat olisivat mitenkään uudenlaisia, mutta tyylikkyyttä olen yrittänyt hakea. Toki nämä ovat makuasioita, ja varmasti monikin kannattaja on mielipidettäni vastaan. Ajattelin vain ilmaista täällä oman mielipiteeni ja samalla kalastella muiden näkemyksiä, mitä mieltä he ovat. Ja mikäli SaiPan sometiimi tätäkin palstaa lukee, niin tässähän olisi vähän vinkkiä. Tuossa alla oma näkemykseni, miten hillityillä muutoksilla ja pienellä viilaamisella saisi hyvinkin tyylikkään kokonaisuuden. Toitotetaan vielä, että tämä on vain minun mielipide.