Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 056 591
  • 24 020

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Edelleen ihmetyttää miten Kookoo ja Jukurit vahvistuvat nopeallakin aikataululla, mutta kerhossa ollut vajaata koko kauden, mutta ei vieläkään ketään vahvistamassa.

No toivottavasti Mika pystyisi yhteen tai kahteen onnistuneeseen(!) hankintaan.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edelleen ihmetyttää miten Kookoo ja Jukurit vahvistuvat nopeallakin aikataululla, mutta kerhossa ollut vajaata koko kauden, mutta ei vieläkään ketään vahvistamassa.

No toivottavasti Mika pystyisi yhteen tai kahteen onnistuneeseen(!) hankintaan.
Senttereitä on tällä hetkellä huonosti markkinoilla, eli ei ihan niin yksinkertaista kuin voisi luulla.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Senttereitä on tällä hetkellä huonosti markkinoilla, eli ei ihan niin yksinkertaista kuin voisi luulla.
Sama laulu riippumatta mihin aikaan vuodesta tästä puhutaan. Olihan Mikalla jo koko viime talvi ja kevät aikaa hoitaa meille ykkös ja kakkossentteri, molemmat jäi hankkimatta ja hankinnat tehtiin kesäkuussa ja syyskuussa. Ihan on itse aiheutettu ongelma, ja en kyllä ole kiinnostunut yhtään näistä selityksistä.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Tää maltti on juuri sitä mikä kerhossa kusee. Aina ei pitäisi olla malttia, vaan ripeitä toimia. Jokainen tunti ja päivä on pois.
Hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita. Toisaalta liiallisella maltilla jäädään ilman keskushyökkääjää. Joten jos mentäis kultaisella keskitiellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, Mikalla oli koko kevään ja kesän malttia. Sitten tuli syyskuu ja täydellä paniikilla Marcinew sisään.

Vain Mika tietää.

Paljon saa Mika paskaa niskaan ja ihan aiheestakin, mutta itse havahduin äsken siihen tosiasiaan että ei Liigaan muihinkaan joukkueisiin mitenkään liikaa ykkössenttereitä ole tullut sarjan ulkopuolelta sitten viime kauden. Tai ainakaan kavereita jotka eivät ole seuralle millään tapaa entuudestaan tuttuja.

Barach tehnyt hyvät pisteet, mutta käsittääkseni ollut muutoin väiillä aivan yössä. Christoffer ollut pirteä sen mitä häntä vähän olen nähnyt, mutta siinäpä oikeastaan he. Muuten sitten tuliut Paajasta, Ilomäkeä, Mäenalaista, Strömbergiä sekä Kärkeä ja kaikki heistä olleet seuroille tuttuja pelaajia entuudestaan.

Melkein tekisi väittää, että nykyään ne kärkisentterit pitää kasvattaa joko itse tai vaihtoehtoisesti toivoa jonkun seuran vanhan nimen haluavan takaisin tuttuun joukkueeseen. HPK:lla kun ei kumpikaan ole nyt onnistunut niin pitää hommata collinseja swkä marcinewejä ja toivoa kädet ristissä heidän onnistumistaan.
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ykkössentteri voi olla Paajanen tai Kontiola sekä kaikkea siltä väliltä. Eipä tällä kaudella Liigassa ole yhtään sellaista sentteriä, joka yksin liidaisi joukkueensa menestykseen. Danforth ja Ruotsalainen olivat viimeiset tällaiset ylikylän jätkät. Kesken kauden ylipäätään sentterin löytäminen on todella haastavaa. Vapaana olevat ovat näitä myttysiä. Pientä apua voi olla saatavissa, mutta ei kurssi isossa kuvassa tule kääntymään. Kerhon materiaali riittää nytkin pleijareihin. Ei ole siitä kiinni.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Paljon saa Mika paskaa niskaan ja ihan aiheestakin, mutta itse havahduin äsken siihen tosiasiaan että ei Liigaan muihinkaan joukkueisiin mitenkään liikaa ykkössenttereitä ole tullut sarjan ulkopuolelta sitten viime kauden. Tai ainakaan kavereita jotka eivät ole seuralle millään tapaa entuudestaan tuttuja.

Barach tehnyt hyvät pisteet, mutta käsittääkseni ollut muutoin väiillä aivan yössä. Christoffer ollut pirteä sen mitä häntä vähän olen nähnyt, mutta siinäpä oikeastaan he. Muuten sitten tuliut Paajasta, Ilomäkeä, Mäenalaista, Strömbergiä sekä Kärkeä ja kaikki heistä olleet seuroille tuttuja pelaajia entuudestaan.

Melkein tekisi väittää, että nykyään ne kärkisentterit pitää kasvattaa joko itse tai vaihtoehtoisesti toivoa jonkun seuran vanhan nimen haluavan takaisin tuttuun joukkueeseen. HPK:lla kun ei kumpikaan ole nyt onnistunut niin pitää hommata collinseja swkä marcinewejä ja toivoa kädet ristissä heidän onnistumistaan.
Mielestäni tälle kaudelle oli paljon vapaita senttereitä ja siirtojakin suhteellisen hyvin. Toki silloin ei vielä meidän Mika ollut liikkeellä. Eihän nyt tähän aikaan niitä kärki miehiä olekkaan vapaana, koska ne olisi pitänyt saada sopimuksen alle jo viime keväänä viimeistään.

Mika nyt vain jätti tän joukkueen kärjen "vähän" liian myöhäseks.


Lisäyksenä. En mitään ylikyläj jätkää tai Kontiolaa odottanutkaan. Odotin ja toivoin että olisi kaksi suhteellisen tasaista kiekollista sentteriä tuloksenteko kentissä. Joukkue täynnä kädettömiä, niin olisi ne tuoneet aika paljon lisää joukkueeseen. Näitähän Mika ilmeisesti haki, mutta liian myöhään ja sitten saatiin Collins ja Marchinew
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mielestäni tälle kaudelle oli paljon vapaita senttereitä ja siirtojakin suhteellisen hyvin. Toki silloin ei vielä meidän Mika ollut liikkeellä. Eihän nyt tähän aikaan niitä kärki miehiä olekkaan vapaana, koska ne olisi pitänyt saada sopimuksen alle jo viime keväänä viimeistään.

No, kerro nyt sitten ne kaikki liigaan viime kauden jälkeen tulleet kärkisentterit.

Ja mielellään vielä lisänä sitten tässä kauden aikana tulleet, kun monet joukkueet niitä hamuavat.

Että silleen...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paljon saa Mika paskaa niskaan ja ihan aiheestakin, mutta itse havahduin äsken siihen tosiasiaan että ei Liigaan muihinkaan joukkueisiin mitenkään liikaa ykkössenttereitä ole tullut sarjan ulkopuolelta sitten viime kauden. Tai ainakaan kavereita jotka eivät ole seuralle millään tapaa entuudestaan tuttuja.

Barach tehnyt hyvät pisteet, mutta käsittääkseni ollut muutoin väiillä aivan yössä. Christoffer ollut pirteä sen mitä häntä vähän olen nähnyt, mutta siinäpä oikeastaan he. Muuten sitten tuliut Paajasta, Ilomäkeä, Mäenalaista, Strömbergiä sekä Kärkeä ja kaikki heistä olleet seuroille tuttuja pelaajia entuudestaan.

Melkein tekisi väittää, että nykyään ne kärkisentterit pitää kasvattaa joko itse tai vaihtoehtoisesti toivoa jonkun seuran vanhan nimen haluavan takaisin tuttuun joukkueeseen. HPK:lla kun ei kumpikaan ole nyt onnistunut niin pitää hommata collinseja swkä marcinewejä ja toivoa kädet ristissä heidän onnistumistaan.
Mä en nyt ihan ymmärrä tätä valkopesua. Siellä on nyt lähes joka joukkueessa 1-2 senttereitä, jotka on tullut viime tai toissa kaudella täysin ulkopuolelta. Ehdottomia ykkössenttereitä Kerhoon, jotka tulleet seuroihin ulkopuolelta joita jätit mainitsematta olisi ollut Kontiola, Koivistoinen, Jasek, Platzer, viime vuonna Broadhurst. Marcinewin tilalle 2-3 sentteriksi olisi kovia sanoja olleet Sebok, Immonen, Räsänen, Räty, Liedes, Mattila, Nikkanen, Petman. Näistä jälkimmäisen listan nimistä puolet on Palveen tyyppisiä nimiä esim. Petman ja Mattila.

EDIT LISÄYS: Mutta joo, piti olla liigan ulkopuolelta, mä listasin ilman historiaa nykyjoukkueessa. Boldilla ne liigan ulkopuolelta nyt pelaavat. En tiedä, miksi pitää olla liigan ulkopuolelta...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Barys-Sultanistan on kyllä ollut Kerholle aina varsinainen riesa; veivät Atun kesken sopimuskauden, tekivät Oreon kanssa oharit, ja sitten vielä nappasivat Kepan nenän edestä myös Codyn.

Josko Absurdistan voisi tulla nyt sen verran vastaan, että palauttaisi CK:n tänne. Hyvän tahdon eleenä Mika voisi postittaa Sultan-Barytskianiin Collinsin, Matthewsin ja Grmanin. Ja vaikka munarit siihen päälle, jos itse vaikka itse_valtias Nursultan haluaa sellaisia käyttää, kun sekoilee innolla vielä kasikymppisenäkin.

 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
PS. SaiPa hankki oman "Marcinewinsa". Tosin tuollakin kaverilla on paremmat statsit.

 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös