Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 042 655
  • 24 001

Ralph

Jäsen
Eiköhän Nenonen skoutattu ja sopimus tehty jo silloin, kun oli vielä Sportin riveissä.
Nyt en ymmärrätänyt. Nenonen siirtyi juuri Sportista Tapparaan, joten tietenkin Tappara solmi siirron Nenosen ollessa Sportissa.
 

Ralph

Jäsen
No eikös Nenonen ollut vain lainassa Tapparalla. Ja huhuissakin taidettiin pitää Nenosen siirtoa varmana Kerhoon.
Niin? Nythän on ollut puhe siis Tapparan scouttauksesta, ei HPK liity tähän aiheeseen mitenkään.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oliskohan tuo kk:n jenkkipakki halvalla kaupan? Ihan pätevältä sepältä vaikuttaa. En ole aiemmin kiinnittänyt mieheen huomiota, mutta tänään ollut aikas hyvä.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oliskohan tuo kk:n jenkkipakki halvalla kaupan? Ihan pätevältä sepältä vaikuttaa. En ole aiemmin kiinnittänyt mieheen huomiota, mutta tänään ollut aikas hyvä.

Olin juuri kirjoittamassa samaa! Tuntuu Wittchow pelaavan uskomattoman rauhallisesti molempiin suuntiin ja olisi kyllä Kerhoonkin selkeä vahvistus. Otetaan mukaan bussiin tulomatkalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Samoilla mietteillä itsekin! Vaikuttaa juuri sellaiselta mikä Brejcakin olisi pitänyt olla. En usko, että voi mikään kallis mies olla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hassuttelen myös tilastoskouttauttauksina:
- halvempana pakkivaihtoehtona Ed Wittchow
- kovinta kamaa hyökkäykseen … Andrei Hakulinen
- outovaihtoehtona, kokenut & kova Markku Flinck (voin kuulla jo korvissani kuinka joku huutaa mikaskyttää)
Ei mulla muuta kuin, että olen samaa mieltä tänäänkin….
 

Ralph

Jäsen
Ei mulla muuta kuin, että olen samaa mieltä tänäänkin….
Hakulinen olisi kyllä kova haku, mutta riittääkö Kerholla budjetti. Jos KooKoo laittaa Hakulisen tarjoille on haaskalla myös rikkaampia jengejä kuin HPK. Mutta joku Puustista parempi laituri olisi kyllä kiva Turusen ja Leinon ketjuun. Ykkönen toimii tuossa muodossa, sen voi todeta, vaikka olikin Tuulolalle eka peli tuossa. Kolmoseen sitten Puustinen, Paajanen sekä joku osastolta Kanninen, Ruokonen, Kainulainen ja Krivosik.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oliko Kanninen millainen? Muutaman pätkän näin, eikä nyt ainakaan hitaalta vaikuttanut? Hyväkin voi vielä tulla tuosta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oliko Kanninen millainen? Muutaman pätkän näin, eikä nyt ainakaan hitaalta vaikuttanut? Hyväkin voi vielä tulla tuosta.
Suoraan sanottuna aika turha. Kädetön keila.

Toivottavasti Hämeen Sanomien uutinen on ankka mutta tuskin on.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei mulla muuta kuin, että olen samaa mieltä tänäänkin….
Kyllähän Skydelle aina paikka joukkueessa on. Kai ne Tero "1+1" Lehterän saappaat jonkun täytyy täyttää...
 

Ralph

Jäsen
Siirretään se "Anrei Hakulinen Kerhoon, terveisin kaupan papat" -juttu tänne, koska ei kuulu ensi kaudelle. KooKoon väki taisi juuri tänään jossain lehdessä kertoa, että ketään ei lähde.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Tuo Hakulisen loppukauden laina olis kyllä sopiva Nenosen paikkaus.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Siirretään se "Anrei Hakulinen Kerhoon, terveisin kaupan papat" -juttu tänne, koska ei kuulu ensi kaudelle. KooKoon väki taisi juuri tänään jossain lehdessä kertoa, että ketään ei lähde.

Ei tarvi myydä. Lainataan vain hetkeksi ja palautetaan paremmassa kunnossa takaisin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
No nyt on Telian väki hoitanut salapoliisi hommat huonosti tai sitten akuutti pakkitarve on vain hävinnyt.. syystä taikka toisesta. Kyllähän se pakki sieltä vielä tulee.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuskin Telialta on toimistolle soitettu ja kysytty hankinnoista vaan ovat itse päätelleet hankintojen tarpeen katsomalla kokoonpanoa ja loukkaantumistilannetta.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tuskin Telialta on toimistolle soitettu ja kysytty hankinnoista vaan ovat itse päätelleet hankintojen tarpeen katsomalla kokoonpanoa ja loukkaantumistilannetta.
Veikkaan, että nämä pohjautuvat Ika Lehkosen näkemyksiin. Ika mm. sanoi tuossa toissaviikolla tuossa Telian Maanantaikoutsit ohjelmassa, että Kerho tarvitsee ennen kaikkea snaipperin joukkueeseen.
 

Ralph

Jäsen
Tuskin Telialta on toimistolle soitettu ja kysytty hankinnoista vaan ovat itse päätelleet hankintojen tarpeen katsomalla kokoonpanoa ja loukkaantumistilannetta.
Ei silloinkaan päde, sillä jos joku ammattitaitoinen katsoo top-5-joukkuetta, jolla on nelos-, vitos-, kutos- ja seiskapakkina Lindgren, Karjalainen, Almari ja Niemeläinen, luulisi huomaavan pakin tarpeen.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei silloinkaan päde, sillä jos joku ammattitaitoinen katsoo top-5-joukkuetta, jolla on nelos-, vitos-, kutos- ja seiskapakkina Lindgren, Karjalainen, Almari ja Niemeläinen, luulisi huomaavan pakin tarpeen.
Juu ei pädekään. En usko, että Telian asiantuntijat joukkueiden todellista sen hetkistä tilannetta niin tarkkaan tietävät. Tekevät johtopäätöksiä yksittäisten nähtyjen pelien perusteella mutta se joukkueen ydin jää sitten pimentoon.

Kyllä Telian studiossa hyvää keskustelua on ja oikeasti syvällistä pohdintaa joukkeiden tilasta mutta tuntuu, että jäävät myös liikaa kiinni kokonaisuuteen eivätkä muuta mielipiteitään vaikka joukkueen viimeaikaisten otteiden perusteella näin pitäisi tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös