Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 031 423
  • 23 993

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Tästä Rinkelinmäen kympistä oli puhetta kauden alussa, että pyritään tuomaan takaisin, taisi masokin asiasta mainita. Pelaajat on enemmänkin ekan kympin aikana tajunneet, et nytkö pitäisi jo pelata. Nuorilla taso ei riitä ja kokeneempia ei oikein tunnu kiinnostavan. Varsinkin jälkimmäistä ihmetellyt koko ajan, miksi edes pelata, jos ei ole halua ja kaikki katsojat näkee löysäilyn.
Muistan hyvin kuinka maso tästä puhui ja koko kautena ei ole näkynyt!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kyllä nämä spekuloinnit pois lähtevistä pelaajista voisi siirtää tästä ketjusta johonkin toiseen.

Mukikampanja vaatisi toisen ketjun rinnalleen. Tässä pari ehdotusta. Jos mä avaan, niin menee lukkoon kuitenkin.

Nyt ulostetaan! - Nähdäänkö yksi muuttolintu vai kokonainen varpusparvi?

Tyhjennysketju - Tässä ketjussa seurataan taloustilanteen laksatiivisia vaikutuksia
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mukikampanja vaatisi toisen ketjun rinnalleen. Tässä pari ehdotusta. Jos mä avaan, niin menee lukkoon kuitenkin.

Nyt ulostetaan! - Nähdäänkö yksi muuttolintu vai kokonainen varpusparvi?

Tyhjennysketju - Tässä ketjussa seurataan taloustilanteen laksatiivisia vaikutuksia
Eka on parempi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olisipa huomenna jotain uutisia.

Joku ulos ja joku sisään.
Pendo kuulemma haluaa Nessun Ipaan. Ottaispa Musen samalla kyydillä, niin Antti on patsaansa Hämeenlinnan torille ansainnut.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
@Ikävänkantaja

Kirjoitin asiasta jo aiemminkin, mutta kirjoitan vielä uudemman kerran omastani ja uskoakseni muutaman muunkin palstaa lukevan Kerho-fanin puolesta: me ollaan tuo Muse-juttu kuultu jo. Lopeta.
Vähemmän hauskaahan tässä monen kantilta katsottuna on se, että @Ikävänkantaja on ollut aikalailla kokoajan oikeassa, mitä tulee Mustoseen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eikun jatka vaan @Ikävänkantaja.

On tässä vielä sen verran kierroksia jäljellä, että nyt olisi vielä hyvä aika ottaa loma banaanisaarilla :)
Sitähän mä olen yrittänyt, ja jopa pyysin bänniä, jotta Kepalla alkaisi kulkea paremmin, mutta ei ole myönnetty. :D
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Lounaslistahan sieltä tuli.

Kiitos Mika, Ake, Make, Pera ja mä!

Onko tullut mitään tiedotetta viimeviikon kokouksesta? En usko että junnuvalmentaja julkistukset ovat tällaisia.

Kokouksessa "piti vetää isoja suuntaviivoja seuran tulevaisuuden osalta sekä isoja päätöksiä viestinnällisesti."


Eikun tosiaan tulihan se lounaslista eetteriin.
Mitäs tässä turhaa kitistään.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Onko tullut mitään tiedotetta viimeviikon kokouksesta? En usko että junnuvalmentaja julkistukset ovat tällaisia.

Kokouksessa "piti vetää isoja suuntaviivoja seuran tulevaisuuden osalta sekä isoja päätöksiä viestinnällisesti."


Eikun tosiaan tulihan se lounaslista eetteriin.
Mitäs tässä turhaa kitistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös