Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 035 861
  • 23 995

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jos oikein ymmärsin, niin viilettäisi tällähetkellä Kerhonutussa jos Kerhon silloinen huippujohto olisi suostunut myös tämän kauden kattavaan sopimukseen..

Edit.

Jos Antti Toivanen ei olisi ollut niin totaalisen paska työssään, niin Kerhon sentteristö olisi tällähetkellä mallia:

Patrik Virta
Antti Kalapudas
Artturi Toivola
Päivärinta
Itse yritän kaikista löytää hyvää ja näin myös Toivasen kohdalla. Jos tuo pitää paikkansa, niin hyvä saa pysyä kaukana Kerhosta.

Virran kohdalla kuitenkin uskon suurimman ongelman olleen isukin pesti valmennuksessa. Muutenkin kivempi lähteä ulkomaille tuossa iässä.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Jos oikein ymmärsin, niin viilettäisi tällähetkellä Kerhonutussa jos Kerhon silloinen huippujohto olisi suostunut myös tämän kauden kattavaan sopimukseen..

Edit.

Jos Antti Toivanen ei olisi ollut niin totaalisen paska työssään, niin Kerhon sentteristö olisi tällähetkellä mallia:

Patrik Virta
Antti Kalapudas
Artturi Toivola
Päivärinta
En ainakaan itse valittaisi keskikaistasta tuolla sentteristöllä.
 
L

luigitar

Tässä voisi olla Harperin tapainen kokeilu. Ei näyttänyt try-out tuovan sopimusta Canadiensiin.

 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Tässä voisi olla Harperin tapainen kokeilu. Ei näyttänyt try-out tuovan sopimusta Canadiensiin.

Ei nyt pidä kokeilla yhtään mitään. Hyvin scoutattua laatua sisään. Tosin tämä voi olla kyllä ihan pelimieskin, että eihän siinä..
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Junnukisoja, 3. kiekan varaus, kokeilu änärin puolella, viime kausi erittäin hyvä ECHL:ssä. Nyt eivät portit änäriin ole aukeamassa.

Kyl minä vähän veikkaan, että tästä poolista se tulee jos on tullakseen.
Kuten sanoin, hyvin scoutattua laatua sisään. Ei mitään Harper vol. kakkosta tähän hetkeen. Enkä nyt sano, että tämä Hillis hänen tasoaan on.

Ekiin löytyy kyllä luottoa.
 

Ralph

Jäsen
Ei HPK:n ole järkeä lisätä budjettia homaamalla yksi uusi pelaaja, kun nykyinen rosteri on todella kaukana pudotuspeleistä ja yksi hankinta ei pelastaisi mitään.

Jos rahaa löytyisi kunnon sekä ykkössentteriin, kakkossentteriin että kärkiketjujen laituriin, niin antaa palaa vaan ja katsotaan josko sillä kymppisija irtoaisi.

Mutta budjetti ei sitä kestä, joten mennään tällä paskalla rosterilla ja ollaan tyytyväisiä, ettei tule konkurssia.
 

Kerho-Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja 90-luvun Jokerit
Ajattelen, että sentterit tällä kasvuprojektimallilla olisivat:

X - Toivola - Päivärinta - Järvelä

Maltilla ja työrauhalla olisi mahdollisuudet joulun jälkeen jo ihan ok pelaamiseen. Ja erityisesti ensi vuonna tämä tämän syksyn kärvistely maksaisi itseään takaisin.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ajattelen, että sentterit tällä kasvuprojektimallilla olisivat:

X - Toivola - Päivärinta - Järvelä

Maltilla ja työrauhalla olisi mahdollisuudet joulun jälkeen jo ihan ok pelaamiseen. Ja erityisesti ensi vuonna tämä tämän syksyn kärvistely maksaisi itseään takaisin.

Ja tuo nyt on jollain tavalla vielä realistinenkin malli tähän.

Enpä usko, että Musesta päästään, vaan tuo pelaa homman loppuun täällä.

Joku Virta Ingostadtista samalla oven avauksella sisään, kun Muse lähtee alppiliigaa kohden ja joku "Hillis" sen lisäksi samasta ovesta sisään olis se optimaalisin, mutta sitten vaan tars toteuttaa vielä.

Sittenpähän olis ainakin ykkösvahti ja pakisto kuosissa sekä sentteristöä paranneltu.
 
L

luigitar

[MEDIA=twitter]1705913751591956521[/MEDIA]



Jos pitää paikkansa niin työmaa on suuri. Itse en ole enää antanut tämän kaverin jutuille hirveästi painoarvoa. Mutta laitetaan kuitenkin.

En välttämättä ihan suoriltaan nielisi tuota Sashan syöttiä, vaikka viime vuoden tulos huono olikin.

Jos näin todellisuudeessa olisi, niin kyllä tässä mitattasiin aika kovalla kädellä Ekin osaamista ja pitäisi pyrkiä tekemään vaihtokauppoja muiden jengien kanssa. Se ei ole vain helppoa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu




Jos pitää paikkansa niin työmaa on suuri. Itse en ole enää antanut tämän kaverin jutuille hirveästi painoarvoa. Mutta laitetaan kuitenkin.

Ei kassa aivan kuiva ole, mutta sanotaanko näin, että mitä itse olen ymmärtänyt, niin vaikkakin pelaajien palkkataso on noussut parin viime vuoden aikana, niin entinen johto on ilmeisesti muutamille pelaajille tehnyt hyvin avokätisiä sopimuksia mikä verottaa aika isosti tällä hetkellä.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Epäilen, ettei ole mitään hajua kassasta. Tujottaa vaan sitä miinusta mitä viime kaudella tuli. Tuskin varaa tuhlailla, mutta varmaan jotain kuitenkin... Teki ne muutkin miinusta, vielä enemmänkin esim. tepsi, mutta ei puhua kun angry birdsit kaivaa taskujaan. Niillä kyllä pelikin kulkee vähän paremmin toistaiseksi...
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Ei kassa aivan kuiva ole, mutta sanotaanko näin, että mitä itse olen ymmärtänyt, niin vaikkakin pelaajien palkkataso on noussut parin viime vuoden aikana, niin entinen johto on ilmeisesti muutamille pelaajille tehnyt hyvin avokätisiä sopimuksia mikä verottaa aika isosti tällä hetkellä.
Näin olen itsekkin kuullut, ihan joukkueen sisältä.

Voi niitä aikoja kun täällä sai itse kovaa huutista, kun arvosteli Kiitos Mikaa.

Mikäli kassa on tyhjillään, niin voitasko porukalla pistää kasaan "Pelastakaa Maso" kampanja johkin GoFundMe sivulle ja koittaa saada vähän kasaan sentteriä varten. Niin surullista tuota kokoonpanoa ja varsinkin keskikaistaa on katsella. Pakkohan tässä on jotakin tehdä, koska muilla varmaan kädet täynnä Mikan ja Antin sotkujen selvittelyä.

Itse voin panostaa ensimmäisenä, mikäli joku laittaa homman eteenpäin!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No itse en Mikaa tarkoittanut, keväällä otettiin turhan isoja riskejä, niin sen hetkisen joukkueen kanssa kuin tämän kauden.
Tehtiin kalliita jatkosopimuksia vai tehtiinkö Loimarannan ja Henrikssonin kanssa liian hyvät diilit? Vai onko kyse jostain ihan muusta?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tehtiin kalliita jatkosopimuksia vai tehtiinkö Loimarannan ja Henrikssonin kanssa liian hyvät diilit? Vai onko kyse jostain ihan muusta?
Kuten kirjoitin ensimmäisessä viestissä, niin yleisesti ottaen on tehty muutamille pelaajille aika isoja soppareita, koska on ollut joko paniikki, ymmärryksen puute tai kuten yhden pelaajan kohdalla, niin ei maltettu odottaa vastausta vaan varmuuden vuoksi laitettiin pottiin vähän lisää.

Mutta kuten todettua, niin virheitä on tehty kyllä, isojakin, mutta nyt ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että jopa pientä valoa on tunnelin päässä.
 
L

luigitar

Kuten kirjoitin ensimmäisessä viestissä, niin yleisesti ottaen on tehty muutamille pelaajille aika isoja soppareita, koska on ollut joko paniikki, ymmärryksen puute tai kuten yhden pelaajan kohdalla, niin ei maltettu odottaa vastausta vaan varmuuden vuoksi laitettiin pottiin vähän lisää.

Mutta kuten todettua, niin virheitä on tehty kyllä, isojakin, mutta nyt ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että jopa pientä valoa on tunnelin päässä.

Samalla rosterissa on liian vähän pelaajia, jotka tekisivät toisista parempia.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tehtiin kalliita jatkosopimuksia vai tehtiinkö Loimarannan ja Henrikssonin kanssa liian hyvät diilit? Vai onko kyse jostain ihan muusta?
Omat pojat maksaa, laadusta välittämättä.

Sitten taas joku Paajanen ei kuitenkaan huhujen mukaan kelvannut. Mutta nää on näitä. Nautitaan nykyisestä meiningistä ja podetaan syyllisyyttä, kun ei kaikki wanna be fanit kanna rahaa seuralle.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Jos jatkumoa haetaan, niin nimet Nenonen, Mustonen, Pihlström ja Ahonen sopimus katkolla kauden jälkeen.

Näistä lienee viimeistään siirtorajalla mahdollista päästä eroon.. Ja vaihdossa ottaa halpoja lupauksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös