L
luigitar
Miten se maalivahti saa siihen hyökkäyspeliin tolkkua eiks sen siihen torjumiseen pitäs enempi keskittyy :D
Hitto. Rajamäki...
Miten se maalivahti saa siihen hyökkäyspeliin tolkkua eiks sen siihen torjumiseen pitäs enempi keskittyy :D
Kyllähän se Rajaniemi eilen oli yli puolet joukkueesta ja teki kaiken mahdollisen, tosin hyökkäyspeli jäi häneltäkin vajaaksi :DMiten se maalivahti saa siihen hyökkäyspeliin tolkkua eiks sen siihen torjumiseen pitäs enempi keskittyy :D
...ja Ruokonen.Lucenius ois jopa taikuri tohon lammaslaumaan. Meillä on Loimaranta ykkösessä. Mieti.
Liian huono aloitusprosentti, nääs.Pistepörssin kärjessä muuten komeilee herra, joka ei riittänyt monien mielestä kerhoon. Eikä varmasti ole mikään kallein pelaajakaan.
Jos oikein ymmärsin, niin viilettäisi tällähetkellä Kerhonutussa jos Kerhon silloinen huippujohto olisi suostunut myös tämän kauden kattavaan sopimukseen..Pistepörssin kärjessä muuten komeilee herra, joka ei riittänyt monien mielestä kerhoon. Eikä varmasti ole mikään kallein pelaajakaan.
Tämmöinen, jos pitää paikkansa ja on jäänyt kakkoskaudesta ja jostain kymppitonnista kiinni (Virran suhteen, vai mistä jäi?), niin pistää itkettämään melkein.Jos oikein ymmärsin, niin viilettäisi tällähetkellä Kerhonutussa jos Kerhon silloinen huippujohto olisi suostunut myös tämän kauden kattavaan sopimukseen..
Edit.
Jos Antti Toivanen ei olisi ollut niin totaalisen paska työssään, niin Kerhon sentteristö olisi tällähetkellä mallia:
Patrik Virta
Antti Kalapudas
Artturi Toivola
Päivärinta
Itse yritän kaikista löytää hyvää ja näin myös Toivasen kohdalla. Jos tuo pitää paikkansa, niin hyvä saa pysyä kaukana Kerhosta.Jos oikein ymmärsin, niin viilettäisi tällähetkellä Kerhonutussa jos Kerhon silloinen huippujohto olisi suostunut myös tämän kauden kattavaan sopimukseen..
Edit.
Jos Antti Toivanen ei olisi ollut niin totaalisen paska työssään, niin Kerhon sentteristö olisi tällähetkellä mallia:
Patrik Virta
Antti Kalapudas
Artturi Toivola
Päivärinta
En ainakaan itse valittaisi keskikaistasta tuolla sentteristöllä.Jos oikein ymmärsin, niin viilettäisi tällähetkellä Kerhonutussa jos Kerhon silloinen huippujohto olisi suostunut myös tämän kauden kattavaan sopimukseen..
Edit.
Patrik Virta
Antti Kalapudas
Artturi Toivola
Päivärinta
Juu en minäkään.. Ja ikärakenne excelente.En ainakaan itse valittaisi keskikaistasta tuolla sentteristöllä.
Ei nyt pidä kokeilla yhtään mitään. Hyvin scoutattua laatua sisään. Tosin tämä voi olla kyllä ihan pelimieskin, että eihän siinä..Tässä voisi olla Harperin tapainen kokeilu. Ei näyttänyt try-out tuovan sopimusta Canadiensiin.
Cameron Hillis - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Cameron Hillis, 2000-06-24 Oshawa, ON, CAN Canada. Most recently in the Liiga with Kiekko-Espoo. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tosin tämä voi olla kyllä ihan pelimieskin, että eihän siinä..
Kuten sanoin, hyvin scoutattua laatua sisään. Ei mitään Harper vol. kakkosta tähän hetkeen. Enkä nyt sano, että tämä Hillis hänen tasoaan on.Junnukisoja, 3. kiekan varaus, kokeilu änärin puolella, viime kausi erittäin hyvä ECHL:ssä. Nyt eivät portit änäriin ole aukeamassa.
Kyl minä vähän veikkaan, että tästä poolista se tulee jos on tullakseen.
Ajattelen, että sentterit tällä kasvuprojektimallilla olisivat:
X - Toivola - Päivärinta - Järvelä
Maltilla ja työrauhalla olisi mahdollisuudet joulun jälkeen jo ihan ok pelaamiseen. Ja erityisesti ensi vuonna tämä tämän syksyn kärvistely maksaisi itseään takaisin.
[MEDIA=twitter]1705913751591956521[/MEDIA]
Jos pitää paikkansa niin työmaa on suuri. Itse en ole enää antanut tämän kaverin jutuille hirveästi painoarvoa. Mutta laitetaan kuitenkin.
Jos pitää paikkansa niin työmaa on suuri. Itse en ole enää antanut tämän kaverin jutuille hirveästi painoarvoa. Mutta laitetaan kuitenkin.
Näin olen itsekkin kuullut, ihan joukkueen sisältä.Ei kassa aivan kuiva ole, mutta sanotaanko näin, että mitä itse olen ymmärtänyt, niin vaikkakin pelaajien palkkataso on noussut parin viime vuoden aikana, niin entinen johto on ilmeisesti muutamille pelaajille tehnyt hyvin avokätisiä sopimuksia mikä verottaa aika isosti tällä hetkellä.
No itse en Mikaa tarkoittanut, keväällä otettiin turhan isoja riskejä, niin sen hetkisen joukkueen kanssa kuin tämän kauden.Näin olen itsekkin kuullut, ihan joukkueen sisältä.
Voi niitä aikoja kun täällä sai itse kovaa huutista, kun arvosteli Kiitos Mikaa.