Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 026 782
  • 23 982
Suosikkijoukkue
Aito oranssi
Jes!!! Ei tarviikaan ens kaudella kattoo yhtään matsia, kun täällä palstalla on jo päätetty, että tosta porukasta ei voi mitään saada irti. Säästitte mun hermot vuodeksi eteenpäin.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ai niin, Paajasen piti olla varma. Eikös täällä näin ilmoitettu?

Onko nyt sitten oikeasti käynyt niin, että neuvoteltiin Virran ja Sebokin kanssa ja samalla kummallakin oli neuvottelut myös Saksaan?

Eikös patti edelleen mene kouvolaan..
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllä sieltä pari kärkipelaajaa puuttuu. Tai sitten on kuten aiemmin pohdin eli projekti alkamassa ja pyritään kehittämään pelaajia sekä peliä.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin eihän tuosta hyökkäyksestä nyt puutu kuin oikeastaan 1. sentteri, 2. sentteri ja vähintään yksi kärkilaituri… tai no mieluummin kaksi. Leveyttä ja alivoimapelaajia on nyt näemmä palkattu runsaasti sen kärkiosaamisen kustannuksella.

Huomionarvoista lienee myös se, että äsken julkaistulla konklaavilla on yhteensä viime kaudelta 3 pistettä enemmän tehtynä kuin Jolylla koko helmikuussa!
 
Viimeksi muokattu:

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Esim. Juho ”83,38” Markkasella on asiaa Suomen A-maajoukkueeseen ihan yhtä paljon kuin minulla FC Barcelonan keskikentälle.

Älä ny, junnumajut koluttu.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Miten mä olen aina ajatellut, että tää kick-off olisi sellainen tapahtuma, jossa julkaistaisiin ne ns. huiput. Ne pelaajat, jotka lisäävät kausarimyyntiä ja ovat ehdotonta huippulaatua. Sitten ne täytepelaajat hankittasiin kesän ja alkusyksyn aikana.
Nyt sitten hehkutetussa kickoffissa julkaistaan täytepelaajat ja huippuja jäädään odotteleen syksyn alelaariin.
Olen yrittänyt seurata Kerhon touhuja positiivisin mielin ja ollut kärsivällinen. Mutta nyt 28.4.2023 klo. 20:08 siirryn negapetteri-osastolle. Enää ei vaan jaksa olla positiivinen Kerho asioissa.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kyllä tämä haisee siltä, että joukkueeseen tuodaan pari pelaajaa ulkomailta kärkiketjuihin… onnistuuko uhkapeli, onkin toinen juttu. No, katsotaan, millainen nippu on kauden alkaessa.

Niin tai näin, tuo joukkue ei voi olla mitenkään lopullinen kärjen osalta.
 

Ralph

Jäsen
Hyökkäyksestä puuttuu edelleen kokonaan se kärkiosaaminen eli kahden kärkisentterin lisäksi pitäisi saada vielä kaksi parasta laituria sisään, jotta vertailu kestäisi pudotuspelijoukkueisiin. Eri asia sitten mitä näistä hommataan vai hommataanko lopulta ketään.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Kerhon sivulla että 2-4 pelaajaa liittyy vielä ennen syyskauden alkua
Ei riitä vaikka kaksi Kunykia tohon laittaisi. Ei vaan riitä. Mikäli sieltä tulee 1 ja 2 sentterit + kaksi kärki laituria, voidaan puhua edes Top 15 hyökkäyksestä Liigaan. Ihan järkyttävää tulee olemaan.

Noh, Masollakin 1+1+1 niin helppo kaataa syyt hänen niskaan ja Toivanen pelastaa oman arsensa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kerhon sivulla että 2-4 pelaajaa liittyy vielä ennen syyskauden alkua
Jatkiksen jutussakin;

"HPK kertoo tiedotteessa joukkueen rungon koostuvan sekä jatkavista pelaajista että perjantain aloitustapahtumassa julkaistuista sopimuksista. Joukkueeseen on odotettavissa 2-4 uutta sopimusta ennen syyskautta."
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Ei riitä vaikka kaksi Kunykia tohon laittaisi. Ei vaan riitä. Mikäli sieltä tulee 1 ja 2 sentterit + kaksi kärki laituria, voidaan puhua edes Top 15 hyökkäyksestä Liigaan. Ihan järkyttävää tulee olemaan.

Noh, Masollakin 1+1+1 niin helppo kaataa syyt hänen niskaan ja Toivanen pelastaa oman arsensa.
Vahvistukset eivät voi olla arpoja mutta hiukan pelottaa mitä sieltä tulee ja kuinka halvalla jengillä kauteen lähdetään.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jatkiksen jutussakin;

"HPK kertoo tiedotteessa joukkueen rungon koostuvan sekä jatkavista pelaajista että perjantain aloitustapahtumassa julkaistuista sopimuksista. Joukkueeseen on odotettavissa 2-4 uutta sopimusta ennen syyskautta."

Niin eli todellisuus on ihan max 2, joista toinen on Marsu.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten mä olen aina ajatellut, että tää kick-off olisi sellainen tapahtuma, jossa julkaistaisiin ne ns. huiput. Ne pelaajat, jotka lisäävät kausarimyyntiä ja ovat ehdotonta huippulaatua. Sitten ne täytepelaajat hankittasiin kesän ja alkusyksyn aikana.
Nyt sitten hehkutetussa kickoffissa julkaistaan täytepelaajat ja huippuja jäädään odotteleen syksyn alelaariin.
Olen yrittänyt seurata Kerhon touhuja positiivisin mielin ja ollut kärsivällinen. Mutta nyt 28.4.2023 klo. 20:08 siirryn negapetteri-osastolle. Enää ei vaan jaksa olla positiivinen Kerho asioissa.

Tämä. Mikä järki hypettää etukäteen tilaisuutta jonka anti on pelkkää täytepelaajaa?! Tällä myydään ihan vitusti kausikortteja.

Tulee helvetin pitkä kesä, ja syksyllä saadaan viimeistään vetää ranteet auki kun realismi on sitä että Saipallakin on kovempi nippu.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyökkäyksestä puuttuu edelleen kokonaan se kärkiosaaminen eli kahden kärkisentterin lisäksi pitäisi saada vielä kaksi parasta laituria sisään, jotta vertailu kestäisi pudotuspelijoukkueisiin. Eri asia sitten mitä näistä hommataan vai hommataanko lopulta ketään.
Ehkä tässä on varovainen viesti kaikille meille seuralta siitä, että HPK:ta ei kannattane odottaa pudotuspeleihin tulevalla kaudellakaan…

Kuten jo aiemmin mainitsin, niin onhan tämä absurdia katsoa ”hehkutettua” kick-offia todella pelonsekaisilla ja maltisilla tunteilla, mutta silti pettyä karusti. Tämän seuran kyky hilata rimaa alemmaksi ja aiheuttaa kannattajille uusia pettymyksiä on aivan uskomaton.

Lienee siis minun aikani puhaltaa pitkään ulos ja mennä pihalle. Siellä paistaa aurinko. Jatketaan tämän sirkuksen kanssa syksymmällä.

Hyvää kesää kaikille!
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei Kerho saa tänne pelaajia jos vetovoima on sitä luokkaa, että Virta, Rautiainen ja Sebok kääntyy ovella. Ihan oikeesti tässä on ollut 5-6kk aikaa hommata pelaajia seuraavalle kaudelle. Ja ainoat joita löydetään on mestispakki ja päivärinta.

Ruokonen haiskahtaa niin paniikkiratkaisulta, että koitettiin äkkiä saada edes joku ennen kick-offia. 2+1v Ruokosesta on ihan järkyttävä diili.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Onhan niin, että hra Hietaniemi ei jatka enää valmennuksessa ? Jos, niin kickkareen paras uutinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös