Eemil Won Retee
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, LIVERPOOL
Karmeaa puuhastelun makua koko touhu. Noilla janttereilla ei varmasti montaa kausaria myydä:-( Mason lisäksi pelkkiä täytemiehiä. Missä UTJ? Todelliset vahvistukset??
Siluetin hahmo on
Vain abstrakti hahmo
Kyllä noilla julkistuksilla pitää varmaan ottaa vuoden sapattivapaa Jatkoajasta ja hämeenlinnalaisesta jääkiekosta.Jahas.
Ehkä sitä voisi aloittaa kesätauon Jatkoajasta.
KAISiluetin hahmo on
Vain abstrakti hahmo
Ai niin, Paajasen piti olla varma. Eikös täällä näin ilmoitettu?
Onko nyt sitten oikeasti käynyt niin, että neuvoteltiin Virran ja Sebokin kanssa ja samalla kummallakin oli neuvottelut myös Saksaan?
Esim. Juho ”83,38” Markkasella on asiaa Suomen A-maajoukkueeseen ihan yhtä paljon kuin minulla FC Barcelonan keskikentälle.
No varmahan sen Kouvolan piti olla, mutta joku tuossa kirjoitti "Paajanen varma."Eikös patti edelleen mene kouvolaan..
Onhan se kiva katsoa taklauksia 5-0 tappio asemassa joka ilta. Lämmittää.Kesällä tulee vielä muutama hankinta hyökkäykseen, sehän nyt on kuitenkin selvä.
Tykkään, että meillä on Tuulolan ja Liukkaan kaltaisia mörssäreitä laidalla.
Ei riitä vaikka kaksi Kunykia tohon laittaisi. Ei vaan riitä. Mikäli sieltä tulee 1 ja 2 sentterit + kaksi kärki laituria, voidaan puhua edes Top 15 hyökkäyksestä Liigaan. Ihan järkyttävää tulee olemaan.Kerhon sivulla että 2-4 pelaajaa liittyy vielä ennen syyskauden alkua
Jatkiksen jutussakin;Kerhon sivulla että 2-4 pelaajaa liittyy vielä ennen syyskauden alkua
Vahvistukset eivät voi olla arpoja mutta hiukan pelottaa mitä sieltä tulee ja kuinka halvalla jengillä kauteen lähdetään.Ei riitä vaikka kaksi Kunykia tohon laittaisi. Ei vaan riitä. Mikäli sieltä tulee 1 ja 2 sentterit + kaksi kärki laituria, voidaan puhua edes Top 15 hyökkäyksestä Liigaan. Ihan järkyttävää tulee olemaan.
Noh, Masollakin 1+1+1 niin helppo kaataa syyt hänen niskaan ja Toivanen pelastaa oman arsensa.
Jatkiksen jutussakin;
"HPK kertoo tiedotteessa joukkueen rungon koostuvan sekä jatkavista pelaajista että perjantain aloitustapahtumassa julkaistuista sopimuksista. Joukkueeseen on odotettavissa 2-4 uutta sopimusta ennen syyskautta."
Miten mä olen aina ajatellut, että tää kick-off olisi sellainen tapahtuma, jossa julkaistaisiin ne ns. huiput. Ne pelaajat, jotka lisäävät kausarimyyntiä ja ovat ehdotonta huippulaatua. Sitten ne täytepelaajat hankittasiin kesän ja alkusyksyn aikana.
Nyt sitten hehkutetussa kickoffissa julkaistaan täytepelaajat ja huippuja jäädään odotteleen syksyn alelaariin.
Olen yrittänyt seurata Kerhon touhuja positiivisin mielin ja ollut kärsivällinen. Mutta nyt 28.4.2023 klo. 20:08 siirryn negapetteri-osastolle. Enää ei vaan jaksa olla positiivinen Kerho asioissa.