Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 029 111
  • 23 993

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Onko se hyvä vai huono asia, että Rajaniemi häipyy, kertokaa Kerho fanit? Minusta ollut aika keskinkertainen ykkösveska, johon menestys ei kaadu, mutta ei ole veskari joka voittaisi myöskään yksittäisiä pelejä, olenko ihan väärässä?
Itse olen luottavaisempi Kerhon menestykseen kaksikolla X-Markkanen, kuin Rajaniemi-Markkanen. Kuvauksesi osuu hyvin oikeaan, enkä tiedä, onko resurssia ottaa se viimeinen steppi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itse olen luottavaisempi Kerhon menestykseen kaksikolla X-Markkanen, kuin Rajaniemi-Markkanen. Kuvauksesi osuu hyvin oikeaan, enkä tiedä, onko resurssia ottaa se viimeinen steppi.
Ei Rajusta kovan paikan molariksi ehkä ole. Silti mietityttää tuo ensi kauden maalivahtikuvio. Toki voihan tuo olla yhdessä sovittu asia eli Kerhoon tarjolla selkeä ykkösvahti ja Rajullakin ollut tarjous edessä.

Paljon riippuu siitä, kenet tuonne sitten saadaan. Onko parannus Rajaniemeen verrattuna vai ei...
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olihan tuo Rajaniemi pettymys, vähän turhan usein meni ainakin se yksi helppo / peli ja varmaankin siitä syystä ei sitten loppukaudesta saanut peliaikaa. Ei lebekään toisaalta varsinaisesti loistanut noissa peleissä joissa jeesiä veskalta olis tarvittu.

X-Markkanen mieluummin kuin Rajaniemi-Markkanen.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen luottavaisempi Kerhon menestykseen kaksikolla X-Markkanen, kuin Rajaniemi-Markkanen.
X-Markkanen mieluummin kuin Rajaniemi-Markkanen.
Kariseeko luotto kaksikolla Setänen - Markkanen?

Eikö tuosta Setäsestä käyty jonkinlaista kuiskuttelua, että mies hakisi paikkaa Tapparasta, Ilveksestä tai HPK:sta ja kyllähän noista kolmesta nyt tietää mihin hän päätyisi.
 
L

luigitar

Kariseeko luotto kaksikolla Setänen - Markkanen?

Eikö tuosta Setäsestä käyty jonkinlaista kuiskuttelua, että mies hakisi paikkaa Tapparasta, Ilveksestä tai HPK:sta ja kyllähän noista kolmesta nyt tietää mihin hän päätyisi.

Huhujen mukaan jatkosopimus tehtynä KooKooseen.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Tällä kaudella Lebedeff oli torjuntaprosentilla mitaten Liigan yhdeksänneksi paras, Rajaniemi 11. Tuskin näin tasaista paria nähdään ensi kaudella ainakaan näin korkealla sijoituksella, jos kumpikin lähtee. Omissa ajatuksissani ykkösmaalivahti on päävalmentajan jälkeen tärkein hankinta, jopa ennen ykkössentteriä. Tässä on pakko onnistua, joten toivottavasti johto on hereillä. Mielestäni tämän kauden kaksikko oli hyvä, ei homma maalivahteihin kaatunut. Lähtökohtaisesti Setänen - Markkanen olisi epävarmempi pari.
 
Viimeksi muokattu:

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Tällä menolla ensi kaudelta puuttuvat siis molemmat maalivahdit ja tottakai myös se ykkössentteri, mutta sehän ei ole enää mikään uutinen. Niin, ja UTJ puuttuu kanssa.

Ja varmana kiinnityksenä on vain uuden koutsin massiivinen ego.
Sieltä puuttuu:

- Ykkösmaalivahti
- Ykkös- ja kakkossentteri
- Kaksi top 6 roolin laituria
- Bottom 6 roolin laituri

X-X-Liukas
X-X-Nenonen
Loimaranta-Mustonen-Henriksson
Pihlström-Toivola-X
Wold

Nikkilä-Nurmi
(Karjalainen)-Hietanen
Ahonen-Ikonen
Pärssinen
Tapio

X
X

Itse myös ostaisin Musen sopparin ulos. Ei huono pelaaja, mutta ei myöskään Kerhon budjetin jengiin tarpeellinen middle 6 hyökki. Eikä missään nimessä sentteri.

Vaikea uskoa, että ensi kauden joukkue tulee olemaan laadukas. Varsinkin, jos Virran saapuminen oli ankka.

EDIT: Jos Nenonen lähtee, niin top kutosesta puuttuu 5/6 palasta.
 
Viimeksi muokattu:

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Eiköhän tuolla ainakin muutama sopimus ole kaapissa, vaikka HäSa yleensä kaivaa ne todella hyvin esille.

Mutta paljon on kysymysmerkkejä, jos nämä viimeisimmät huhut Rajaniemi ja Nenonen todella pitävät paikkansa. Tuskin kuitenkaan on niin, ettei mikään positiivinen huhu pidä paikkaansa ja kaikki negatiiviset pitäisivät.

Kuten olen aiemminkin sanonut, itse hyväksyisin helposti ajatuksen rajusta uudistumiskaudesta, jos joukkueeseen saataisiin todella potentiaalisia, osin jo Liigassa alaketjuissa väläytelleitä nuoria ja tredi olisi kaudella kuitenkin vaikeuksista huolimatta selvästi nousujohteinen - eli kehitystä olisi kauden myötä nähtävissä. Tällaiseen sapluunaan eivät oikein sovi uran ehtoopuolella vielä kerran rahastavat ylihintaiset muukalaislegioonalaiset. Omat paluumuuttajat olisivat sitten vähän toinen juttu. Joukkueen hämeenlinnalaistuminen olisi hienoa, jos se vanhalle logolle pelaaminen on palaajille tärkeä asia.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
X-Virta-Liukas
X-X-Tuulola
Loimaranta-Mustonen-Henriksson
Pihlström-Toivola-Huttunen
Wold, Päivärinta

Nikkilä-Nurmi
(Karjalainen)-Hietanen
Ahonen-Ikonen
Pärssinen
Tapio

X
Markkanen
Keitäs kaikkia muita sinne Kerhoon on vahviten huhuiltu? Virta, Tuulola, Huttunen, Päivärinta, Markkanen, oliko muita?
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Kariseeko luotto kaksikolla Setänen - Markkanen?

Eikö tuosta Setäsestä käyty jonkinlaista kuiskuttelua, että mies hakisi paikkaa Tapparasta, Ilveksestä tai HPK:sta ja kyllähän noista kolmesta nyt tietää mihin hän päätyisi.
Kyllä Setänenkin iso riski olisi, näen paljon samaa, kuin Rajaniemessä. Riippuu toki myös paljon siitä, miten maalivahtivalmennuksessa on onnistuttu ja miten imua sitä kautta on. Peliesitykset eivät kerro kaikkea, mutta kun ei muustakaan tiedä, niin on arvioitava niiden perusteella ja näkisin, että silläkin puolella jäi vähän piippuun.

Mielummin hakisin jotakin nuorta ja nousevaa kykyä.
 
Suosikkijoukkue
HPK, LIVERPOOL
Eiköhän tuolla ainakin muutama sopimus ole kaapissa, vaikka HäSa yleensä kaivaa ne todella hyvin esille.

Mutta paljon on kysymysmerkkejä, jos nämä viimeisimmät huhut Rajaniemi ja Nenonen todella pitävät paikkansa. Tuskin kuitenkaan on niin, ettei mikään positiivinen huhu pidä paikkaansa ja kaikki negatiiviset pitäisivät.

Kuten olen aiemminkin sanonut, itse hyväksyisin helposti ajatuksen rajusta uudistumiskaudesta, jos joukkueeseen saataisiin todella potentiaalisia, osin jo Liigassa alaketjuissa väläytelleitä nuoria ja tredi olisi kaudella kuitenkin vaikeuksista huolimatta selvästi nousujohteinen - eli kehitystä olisi kauden myötä nähtävissä. Tällaiseen sapluunaan eivät oikein sovi uran ehtoopuolella vielä kerran rahastavat ylihintaiset muukalaislegioonalaiset. Omat paluumuuttajat olisivat sitten vähän toinen juttu. Joukkueen hämeenlinnalaistuminen olisi hienoa, jos se vanhalle logolle pelaaminen on palaajille tärkeä asia.
Kyllähän toi jengi hajoaa/uudistuu pahemman kerran. Ykkös- ja kakkosena ja maalivahdit ovat selkeitä panostuksen kohteita. Onko Reini ulkona ens kauden kuvioista ja mikä mahtaa olla Karjiksen tilanne?
Oliko Virran ja Tuulolan lisäksi muita comabackin tekijöitä? Aikas monta kysymysmerkkiä tässä vaihessa, toivottavasti liikaa...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllähän toi jengi hajoaa/uudistuu pahemman kerran. Ykkös- ja kakkosena ja maalivahdit ovat selkeitä panostuksen kohteita. Onko Reini ulkona ens kauden kuvioista ja mikä mahtaa olla Karjiksen tilanne?
Oliko Virran ja Tuulolan lisäksi muita comabackin tekijöitä? Aikas monta kysymysmerkkiä tässä vaihessa, toivottavasti liikaa...
Reini jatkaa. Seura käytti option.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Tämä on puhdasta fantasiointia, mutta olisihan se todella hienoa, kun varmojen jatkajien lisäksi julkistettaisiin sopimukset:

Leino, Virta, Paajanen, Liedes, Rautiainen, Ruokonen, 2 x Tuulola ja Vainio.

Päälle vielä joku kelpo maalivahti. NHL:stä en viitsi edes listata omia poikia, on tuo Sveitsi ja Ruotsikin jo sen verran utopiaa.

Joo, tiedän ettei monestakaan syystä toteudu, mutta saahan sitä haaveilla. Olisi kaikki palikat menestykseen. Jos oltaisiin budjetilta top 5 jengi, tuosta noin 6-7 olisi ihan helposti ainakin talouden puolesta realismia.

No, ihan millistä tuo voisi olla kiinni. Ehkä joku varakas innostuu ja lyö rahat tiskiin nykyisen budjetin päälle kun lukee tämän... :)
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Tämä on puhdasta fantasiointia, mutta olisihan se todella hienoa, kun varmojen jatkajien lisäksi julkistettaisiin sopimukset:

Leino, Virta, Paajanen, Liedes, Rautiainen, Ruokonen, 2 x Tuulola ja Vainio.

Tuosta kun saisi edes HäSassa ilmoitetun Eetun lisäksi Leinon ja Liedeksen niin olisin tyytyväinen. Virta ja Liedes myös kävisi, mutta kyllähän Bobby olisi täysin sitä, mitä tarvitaan.
 

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän tuolla ainakin muutama sopimus ole kaapissa, vaikka HäSa yleensä kaivaa ne todella hyvin esille.

Mutta paljon on kysymysmerkkejä, jos nämä viimeisimmät huhut Rajaniemi ja Nenonen todella pitävät paikkansa. Tuskin kuitenkaan on niin, ettei mikään positiivinen huhu pidä paikkaansa ja kaikki negatiiviset pitäisivät.

Kuten olen aiemminkin sanonut, itse hyväksyisin helposti ajatuksen rajusta uudistumiskaudesta, jos joukkueeseen saataisiin todella potentiaalisia, osin jo Liigassa alaketjuissa väläytelleitä nuoria ja tredi olisi kaudella kuitenkin vaikeuksista huolimatta selvästi nousujohteinen - eli kehitystä olisi kauden myötä nähtävissä. Tällaiseen sapluunaan eivät oikein sovi uran ehtoopuolella vielä kerran rahastavat ylihintaiset muukalaislegioonalaiset. Omat paluumuuttajat olisivat sitten vähän toinen juttu. Joukkueen hämeenlinnalaistuminen olisi hienoa, jos se vanhalle logolle pelaaminen on palaajille tärkeä asia.
Ihmettelen kovasti Nenosen huhua. Itse kertonut viihtyvänsä erinomaisesti Hämeenlinnassa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Ihmettelen kovasti Nenosen huhua. Itse kertonut viihtyvänsä erinomaisesti Hämeenlinnassa.
Varmasti viihtyykin. Mutta sopimuksessa on ulkomaan optio ensi kaudesta. Nessu täyttää kuitenkin 31 syksyllä, joten hyvä hetki lähteä katsomaan tuo kortti nyt kun uusi projekti alkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös