PerryNro10
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- COBHC
Tämäkään ei välttämättä liity juuri tähän asiaan/pelaajaan, mutta kyllä minun mielestä pelaajan pitää olla seuran arvojen mukainen. Oli joukkue mikä tahansa siis.
Ja 44 peliin tehot 0+1=1.Jep kyllä tänne voisi tulla. HPK-laiseen tyyliin 4 kenttään kasvamaan. Täydellinen haku sinne.
Niin en tiedä kuinka paljon lätkäjoukkueessa puhutaan yleisesti politiikasta, varsinkin jos kyseessä ulkomaalainen.Menee ohi aiheen, mutta ennen kuluvaa kautta oli jonkin verran juttua Kestnerin poliittisista lausunnoista. Olivat, noh, verraten erikoisia näin normaaliin suomalaiseen/länsimaiseen mielipiteen vaihtoon tottuneelle. Sinällään kenenkään poliittiset mielipiteet tms eivät jääkiekon pelaamiseen kuulu tai liity, mutta kovin vahvat ja värittyneet arvot/kannat eivät välttämättä tiiviissä joukkueyhteyksissä hyvästäkään ole. Mutta tämä tästä.
Ollaan melko dystooppisessa ”Sofi Oksanen -yhteiskunnassa” jos lailliset mutta "väärät" poliittiset kannanotot estävät ihmiseltä kokonaan niihin liittymättömän ammatinharjoittamisen – tässä tapauksessa jääkiekon peluun.Niin en tiedä kuinka paljon lätkäjoukkueessa puhutaan yleisesti politiikasta, varsinkin jos kyseessä ulkomaalainen.
Oon itse scoutannut näitä pelaajia vaan katsojana, ainoastaan jääkiekko osaamisen perusteella.
Keneltä on estetty?Ollaan melko dystooppisessa ”Sofi Oksanen -yhteiskunnassa” jos lailliset poliittiset kannanotot estävät ihmiseltä kokonaan niihin liittymättömän ammatinharjoittamisen – tässä tapauksessa jääkiekon peluun.
Ei keneltäkään. Se on vaan joillekin vieras käsitys, että muillakin on vapauksia esim liigaseuralla on vapaus valita minkälaisia pelaajia se hankkii.Keneltä on estetty?
Siis kerho on päättänyt olla hankkimatta Kestneriä hänen typerien poliittisten mielipiteiden vuoksi. Ja tästä on jotain faktaa?Ei keneltäkään. Se on vaan joillekin vieras käsitys, että muillakin on vapauksia esim liigaseuralla on vapaus valita minkälaisia pelaajia se hankkii.
Ei ole. Tuskin on seura edes ollut Kestnerin perässä. Oma kommentti ei oikeastaan edes liirttynyt ko. pelaajaan vaan siihen, että vapaudet / oikeudet nähdään niin yksipuolisina. Ihan kun seura ei saisi itse päättää kenet palkkaa.Siis kerho on päättänyt olla hankkimatta Kestneriä hänen typerien poliittisten mielipiteiden vuoksi. Ja tästä on jotain faktaa?
Luulin että tässä taas retuutellaan olkiukkoa...
Periaatteessa näin. Tosin turha myös kenenkään itkeä jos ei tule palkatuksi. Tämäkin vain mielipide.Mulle on ainakin ihan se ja sama onko joku Trumppilainen vai Kiinalainen vai mikä vittu ikinä liekään, jos se painaa 25 kaappia kauteen. Toki mun mielipiteellä ole tähänkään asti mitää merkitystä ollut, mutta kerroinpahan nyt vaan.
.. Putinin kannattajat saa toki kiertää Kerhon kaukaa, siinä menee raja.
Tämä ehdottomasti tärkein, ylipäänsä venäläisiä en tahdo Kerhossa nähdä, vaikka eivät suoraan putinia kannattaisikaan. Samoin kaikki tällä kaudella venäjällä pelaavat saavat tulevaisuudessa kiertää Kerhon kaukaa, vaikka tämän uskonkin olevan selviö nykyiselle seurajohdolle... Putinin kannattajat saa toki kiertää Kerhon kaukaa, siinä menee raja.
Tämä ehdottomasti tärkein, ylipäänsä venäläisiä en tahdo Kerhossa nähdä, vaikka eivät suoraan putinia kannattaisikaan. Samoin kaikki tällä kaudella venäjällä pelaavat saavat tulevaisuudessa kiertää Kerhon kaukaa, vaikka tämän uskonkin olevan selviö nykyiselle seurajohdolle.
Sen jälkeen sitten nämä rattijuopot ja vaimonhakkaajat (tai jossain tapauksissa molemmat), joita tälläkin kaudella on liigassa nähty.
Lähtökohtaisesti pelaajat edustavat omilla teoillaan ja historialla seuraa, ja mielestäni Kerho ei tarvitse tälläisiä heikon harkintakyvyn ihmisiä pilaamaan seuran imagoa tai mainetta. Toki, uskon myös että teot on mahdollista sovittaa ja virheistä oppii, mutta mielestäni sen voi tehdä jossain muualla kuin Hämeenlinnassa.
Barneyn jälkeen tälläistä kyseenalaisen historian pelaajaa ei ole onneksi taidettu Kerhossa nähdä.
Eikai kerho voi 80% suomalaisista miehistä sivuuttaa...Mites kännissä baarissa tappeleminen?
Että silleen...
Kumpi on enemmän ok, kännissä baarissa tappeleminen vai selvinpäin kaukalossa? Kummassakaan se ei ole laillista, mutta kummassakin se on yleistä ja jopa yleisesti hyväksyttyä.Mites kännissä baarissa tappeleminen?
Että silleen...
Kaikki kielletään. Ennen sai keskustelu lähtee laukalle, eikä kukaan pahoittanut mieltään.Ehkä ihan vähän lähtenyt laukalle keskustelu
Se olikin vitsi. No hätäKommentoin / ajattelin ääneen. En kieltänyt.
Vitseistä puheen ollen..Se olikin vitsi. No hätä
Ikirouta ottaa veskarin pois ajoissa.Vitseistä puheen ollen..
Mitä eroa on Jarno Pikkaraisella ja ikiroudalla?
Juurin näin. Iloista päivänjatkoa kaikille!Ikirouta ottaa veskarin pois ajoissa.
Ikiroutakin alkaa sulaa, mutta Pikkarainen jäätyy.Vitseistä puheen ollen..
Mitä eroa on Jarno Pikkaraisella ja ikiroudalla?
Ketola olisi rightin pakki eli Pellin paikalle... melkoista kasvua tarvitaan siihen rooliin, mutta itse peli sen näyttää.Tuoreimmat kuiskuttelut..
Wold ---> sopimuksenpurku
Nenonen ---> ulkomaat
Rajaniemi ----> ulkomaat
Juuso Ketola ---> HPK
Näitä mestishakuja ei toivottavasti olla kaavailemassa lähtevien A-luokan pelaajien tilalle. Kerho tarvitsee Pellin tilalle yhden rahapuolelta pelaavan laadukkaan kiekollisen pakin. Nurmi voi sitä tonttia jollain tasolla ottaa, mutta en nyt välttämättä hengitystä asian suhteen pidättelisi. Toki jos saa hyvän ja ennen kaikkea ehjän kesän alle, niin kaikkihan on mahdollista.Ketola olisi rightin pakki eli Pellin paikalle... melkoista kasvua tarvitaan siihen rooliin, mutta itse peli sen näyttää.
Rajaniemen lähtö tarkoittaisi maalivahtiosaston uusiutimista täysin. Mistä ykkösmolari?
Nenonen kirpaisee koska on ollut luotettava osa hyökkäystä jo monen kauden ajan. Ehkä liike ei enää riitä ja mies itsekin tajuaa tämän. Myös uusi projekti alkamassa ja nyt on tietty hyvä kohta lähteä tekemään rahaa muualla.