Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 032 580
  • 23 993

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Sanoisin ettei meidän perunat tule riittämään hänen palveluksiinsa. Eiköhän Ruotsin mailla ole tienannut sen 100-150k.

Kärpistä Koskenkorva tai Kalapudas lainalle.
Kyllä tässä jotaki muuta kun lainoja tarvitaan.

Toivottavasti Muse ei kauan ole poissa, ja viakka ei olisi, on silti todella typerää luulla että ei tule lisää loukkaantumisia.

Sentteriä etsimään (perkele toivottavasti on ollut lista nimiä valmiina jo pari kuukautta). Hyvän sentterin löydyttyä saisi Musesta sitten hieman käsiä laitaan.

Sitten jos ei ole perunoita niin jumalauta Mikan pitäs mennä räyhään, että nyt ne pelaajabudjetit helvettiin, on kuitenkin kyse ammattiurheilusta.
Ei kerhon talous pitäisi kaatua sentteriin.
 
L

luigitar

Kyllä tässä jotaki muuta kun lainoja tarvitaan.

Toivottavasti Muse ei kauan ole poissa, ja viakka ei olisi, on silti todella typerää luulla että ei tule lisää loukkaantumisia.

Sentteriä etsimään (perkele toivottavasti on ollut lista nimiä valmiina jo pari kuukautta). Hyvän sentterin löydyttyä saisi Musesta sitten hieman käsiä laitaan.

Sitten jos ei ole perunoita niin jumalauta Mikan pitäs mennä räyhään, että nyt ne pelaajabudjetit helvettiin, on kuitenkin kyse ammattiurheilusta.
Ei kerhon talous pitäisi kaatua sentteriin.

Tarvitaan tarvitaan, mutta siihen asti kun oikeat palaset sattuu kohdalle. Koska rivien välistä on pystynyt lukemaan ensintöjen olevan käynnissä ja sitä on tietoisesti venytetty.

Mikan ja Piken suusta sanottu hieman eri sanamuodoissa: "tietoisesti lähdetty kapealla rosterilla"
 
L

luigitar

Vaikka olisikin, niin tulee kokoajan, päivä päivältä alaspäin. Todennäköisesti pyynti aika korkealla, kun ei ole seuraa vielä itselleen löytänyt.

Tuskin nuorempi veli on ainakaan paskaa puhunut Pikestä, eli häneltä saa varmasti hyvää infoa mihin olisi tulossa. Massin kanssa ollut myös Bluesissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos Musen loukki on se, mitä sohvalääkäri ennakoi, niin puujalka ja kahden viikon vemppa. Mä oon siis se sohvalääkäri.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Jos Musen loukki on se, mitä sohvalääkäri ennakoi, niin puujalka ja kahden viikon vemppa. Mä oon siis se sohvalääkäri.
Niskaansa mielestäni penkille päästyään osoitteli
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vaaratiedoite alueelle Kanta-Häme, Sean Collins on päässyt irti. Toistan, Vaaratiedoite alueelle Kanta-Häme, Sean Collins on päässyt irti.

Kahteen ekaan matsiin 0+5 ja paikka senttereiden elitiissä on sementissä.

@mika herätys! Puhelua Sveitsiin.

Projected:

0 + 113 = 113
 

Liitteet

  • Collins.jpg
    Collins.jpg
    50,2 KB · kertaa luettu: 128

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Niskaansa mielestäni penkille päästyään osoitteli
Whiplash!

Niska jos on jumissa, niin on aika hankala pelata ja nähdä kenttä kunnolla. Jos ei aivotärähdystä tullut, niin pitäisi pelata ensi viikolla.

Jalat oli ainakin kunnossa kun kokeili sen yhden vaihdon. Sen verran hyvin meni laitavääntöön.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Eniten se ykköskorin keskurinpuute näkyy ylivoiman onnettomuudessa. Näkynyt jo jokusen vuoden...
Kyllä se on se toimivan taktiikan / kuvioiden puute.

Kuten turhan monesti on todettu, Salon Olli sai ylivoiman toimimaan melko kädettömällä porukalla. Sitten taas Pendon aikanakin oli ongelmia yvn kanssa, vaikka keskikaista oli kunnossa.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Eniten se ykköskorin keskurinpuute näkyy ylivoiman onnettomuudessa. Näkynyt jo jokusen vuoden...
Minusta kun näytti just aika kivalta tämä meijän ykkös yyvee. Juusolla on siinä kivasti linjalta jakaa molemmille puolille just kivasti kätisyyden käydessä onetimer herkkua ja mahdollisuudet jatkuu siitä neliön läpi syöttelyyn. Maza on kuin kotonaan maalin edessä ohjailemassa, on siinä useemmalle kuviolle paikkoja. Tuo mylly kun pääsee tuntemaan toisensa, ni siinä saa olla tarkkana.
Tosin minä mistään mitään tiijjän.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Minusta kun näytti just aika kivalta tämä meijän ykkös yyvee. Juusolla on siinä kivasti linjalta jakaa molemmille puolille just kivasti kätisyyden käydessä onetimer herkkua ja mahdollisuudet jatkuu siitä neliön läpi syöttelyyn. Maza on kuin kotonaan maalin edessä ohjailemassa, on siinä useemmalle kuviolle paikkoja. Tuo mylly kun pääsee tuntemaan toisensa, ni siinä saa olla tarkkana.
Tosin minä mistään mitään tiijjän.
Itse olen tykännyt enemmän tuosta kakkos-yvn suoraviivaisesta pelistä. Ykkönen ehkä nysvännyt liikaa kiekon kanssa. Hyvä siitä varmasti tulee, kunhan kuviot on kunnossa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen tykännyt enemmän tuosta kakkos-yvn suoraviivaisesta pelistä. Ykkönen ehkä nysvännyt liikaa kiekon kanssa. Hyvä siitä varmasti tulee, kunhan kuviot on kunnossa.

Toi kakkosyv kyllä toivottavasti saa lisää peliaikaa - onhan siinä melkoinen liharekka kun Liukas, Jokinen ja Kiljunen vääntää&kääntää.

Musellehan siinä olis tonttia pelintekijänä kunhan nyt vaan kunnossa on.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Toi kakkosyv kyllä toivottavasti saa lisää peliaikaa - onhan siinä melkoinen liharekka kun Liukas, Jokinen ja Kiljunen vääntää&kääntää.

Musellehan siinä olis tonttia pelintekijänä kunhan nyt vaan kunnossa on.
Jep, ja Jokinen on väläytellyt syöttötaitojaan. Musen kanssa lisää yhteistyötä vaan ylivoimalla. Siitä sitten joko Jokinen itse vetää syötöstä tai petaavat jollekin muulle vetopaikan. Vähän kuten Immonen ja Virtanen aikanaan Jypissä.

Menee railakkaasti asian eli topicin ohi. Pahoittelut.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep, ja Jokinen on väläytellyt syöttötaitojaan. Musen kanssa lisää yhteistyötä vaan ylivoimalla. Siitä sitten joko Jokinen itse vetää syötöstä tai petaavat jollekin muulle vetopaikan. Vähän kuten Immonen ja Virtanen aikanaan Jypissä.

Jep. Ja Kilju ja Liukas parkkeeravat maalin eteen hämmennystä aiheuttaan/kulmiin vääntään&kääntään&kaksinkamppailuita voittaan. Pelli sitten viivaan.

Ei tää tän vaikeempaa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös