Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 3 990 535
  • 23 743

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Onkohan kumpikaan näistä viikingeistä hanskamiehiä, eli lähtevätkö tanhuille jos noutoja tulee?

Woldilla ainakin kahdella viime kaudella pariton jäähysaldo, joten vitosen saanut molemmilla kausilla. Trettenesillä myös pari vuotta sitten, kun viimeksi Norjassa pelannut. Nämä nyt toki voi olla mitä vaan.

Aiheesta herää tietysti kysymys, että tarviiko Mirolla olla wingman.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla:
 

Liitteet

  • Toimisto.jpg
    Toimisto.jpg
    69,1 KB · kertaa luettu: 141
L

luigitar

Eikös se Mikan puheiden mukaan yksi puolustaja olisi vielä tulossa...Taitaa mennä aika lähelle kauden aloitusta.
 

Ralph

Jäsen
HPK:lla on tosiaan vain kahdeksan puolustajaa tällä hetkellä. Yksi on Mikael Tapio, josta ei ole mitään höpinöitä kuulunut, mutta meriitit tähän mennessä eivät viittaa pelaajan olevan vielä Liiga-tasolla. Toinen on Jiri Pärssinen, josta valmennus vihjaa selkeästi Mestiksestä haettan kokemusta aikuisten peleistä.

Tapio ja Pärssinen jos hakee Mestiksestä odotetusti vauhtia, HPK:lle jää rinkiin kuusi puolustajaa. Kokoonpanossa saa olla seitsemän. HPK kyllä minun mielestäni tarvitsee vielä kaksi puolustajahankintaa ennen kauden alkua. Toinen kokeneempi ukko ja toinen kokeilu-ukko, jota voi huoletta pitää katsomossa pitkäänkin. Esimerkiksi Pärssistä ei kannata katsomossa pitää kasipakkina vaan hakea pelituntumaa Mestiksestä tai junioreista niin paljon kuin mahdollista.
 
L

luigitar

Pikkuhiljaa voi taas alkaa odottelemaan puolustajan hankintaa, kun toimisto palailee lomilta pari viikon päästä ja pre seasonin alkuun on kuukausi. Mitä luultavimmin haluavat kaverin jo harjoituspeleihin mukaan.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pikkuhiljaa voi taas alkaa odottelemaan puolustajan hankintaa, kun toimisto palailee lomilta pari viikon päästä ja pre seasonin alkuun on kuukausi. Mitä luultavimmin haluavat kaverin jo harjoituspeleihin mukaan.
Toisaalta taas harkkapeleissä voi usein nähdä melko villejäkin kokoonpanoja eli pakistossa voi hyvin viilettää Tapiota tai muita hieman nuorempiakin pelureita. Sinällään ei siis ole seurajohdolla varmaankaan mikään valtaisa kiire tuon pakin löytämiselle.

Jotenkin itse toivoisin/visioisin, että pakistoon pyrittäisiin löytämään tällaista McIsaacin tyylistä hakua eli pelaajaa jolle ei paikka NHL/AHL välimaastosta löydy, mutta potentiaalia olisi myös isoihin tekoihin.

Mahdollista lienee myös se, että Pärssiselle annetaan harkkapeleissä isoa tonttia ja katsotaan olisiko hänestä tulevan kauden Nurmeksi. Tällöin pakkihaku voisi olla selkeästi FPS:n ja HPK:n välillä suhaava syvyyshaku mallia ”Miro Keskitalo”.

 
L

luigitar

Toisaalta taas harkkapeleissä voi usein nähdä melko villejäkin kokoonpanoja eli pakistossa voi hyvin viilettää Tapiota tai muita hieman nuorempiakin pelureita. Sinällään ei siis ole seurajohdolla varmaankaan mikään valtaisa kiire tuon pakin löytämiselle.

Jotenkin itse toivoisin/visioisin, että pakistoon pyrittäisiin löytämään tällaista McIsaacin tyylistä hakua eli pelaajaa jolle ei paikka NHL/AHL välimaastosta löydy, mutta potentiaalia olisi myös isoihin tekoihin.

Mahdollista lienee myös se, että Pärssiselle annetaan harkkapeleissä isoa tonttia ja katsotaan olisiko hänestä tulevan kauden Nurmeksi. Tällöin pakkihaku voisi olla selkeästi FPS:n ja HPK:n välillä suhaava syvyyshaku mallia ”Miro Keskitalo”.


Itse myös toivon, että Pärssiselle ja Tapiolle annetaan kunnon näytön paikaat harkkakaudelle.
Luultavimmin katseen on juuri näissä pelaajissa, jotka joutuvat etsimään paikkaa Euroopasta.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin itse toivoisin/visioisin, että pakistoon pyrittäisiin löytämään tällaista McIsaacin tyylistä hakua eli pelaajaa jolle ei paikka NHL/AHL välimaastosta löydy, mutta potentiaalia olisi myös isoihin tekoihin.


Samaa mieltä. Kukapa olisi enemmän McIsaacin kaltainen kuin itse McIsaac. Saisikohan hänet vetämään Liiga-jäillä toisenkin vaihdon?
 
L

luigitar

Olisikohan Canadies halukas lähettämään Nurmen lisäksi toistakin puolustajaa pelaamaan Eurooppaan, että saisi miesten pelejä alle ja saisi rauhassa kehittää fyysisiä ominaisuuksiaan.




 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Samaa mieltä. Kukapa olisi enemmän McIsaacin kaltainen kuin itse McIsaac. Saisikohan hänet vetämään Liiga-jäillä toisenkin vaihdon?
One more 19 sec!
 
Suosikkijoukkue
HPK, LIVERPOOL
Moikka Huiput Parhaat Hoopeekoo Fanit!

Oon vuosia seuraillut tätäkin kanavaa ja nopeasti huomannut menneisyyden haamut/toiveet/unelmat, Kerho on tarjonnut meille hämeenlinnalaisille huikeita hetkiä jo pitkään ja varmasti tekee näin myös jatkossakin. Mun eka kokemus Rinkulasta muualta muuttaneena on keväältä 1988. Siitä eteenpäin olen ollut ORANSSI fani ja tulen näin aina olemaan. Valitettavasti kumpaankaan live mestaruusjuhlaan en ole päässyt mukaan, 1996 olin teatterissa ja 2019 samoilin aulangon metsissä, osittain myös suuren jännityksen takia.
.
Nuorena ja komeana kierreltiin hallit ympäri suomen maan ja aina muistutettiin mistä ollaan tultu peliä katsomaa, välillä tuli ylilyöntejä, mutta niistäkin selvittiin suht kuivin jaloin. Vanhan Hakametsän aikaan totesin, että "täällähän ei Ilveksen liput liehu", vaikka oltiin heidän fanikatsomossa ja "We are the Kings" tais soida liian usein.

Nyt vanhempana&viisaampana olen seuraillut kiekkoa eri kanavilta ja todennut, että miten hyvin meillä Hämeenlinnassa asiat ovat kun otetaan SE realismi kuvaan mukaan. Ei oo enää mitään ylimääräisiä backuppeja ja silti taistellaan play-off paikoista todella usein, lähes vuosittain. Viime syksyn muutos oli pakko tehdä ja Pike voi tehdä vielä jotain suurta, kuten Pendo teki aikanaan. Ensi kauden jengi on tasapainoinen ja muutoksia voi vielä tulla. Se kärkisentteri olis hunajaa tohon nippuun. Petteri Nurmi saa euroopan parhaan tutorin Juuso Hietasen myötä ja moni muu kaveri ottaa varmasti isoja steppejä Piken tiukassa valmennuksessa. Tulee vähän väkisinkin mieleen erään turkulaisen rakennusmestarin ajat ja se sopinee meille hämeenlinnalaisille kiekkofaneille enemmän kuin hyvin l. vaatimustaso pelaajia kohtaan on kova, mutta tulos myös sen mukainen. Mä toivon, että kamppaillaan kuuden sakissa olemisesta runkosarjassa ja siitä eteenpäin taivas on auki kohti pitkää ja oranssia kevättä. Huhuja kaikesta kuulen, mutta niiden turha spekulointi on turhaa, vaikka myönnän että se kuuluu tähän lajiin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Moikka Huiput Parhaat Hoopeekoo Fanit!

Mun eka kokemus Rinkulasta muualta muuttaneena on keväältä 1988. Siitä eteenpäin olen ollut ORANSSI fani ja tulen näin aina olemaan. Valitettavasti kumpaankaan live mestaruusjuhlaan en ole päässyt mukaan, 1996 olin teatterissa ja 2019 samoilin aulangon metsissä, osittain myös suuren jännityksen takia.
Tervetuloa vaan mukaan, kiva kuulla taustasta!

Harmi, että oli niin pitkä teatteripätkä!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
L

luigitar

Puolustajan osalta on ollut todella hiljaista...Onko koppikäytävällä tai kaupungilla liikkunut minkään sortin huhuja?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Pakista kun oli puhetta, niin eikös sen pitänyt olla ns. syvyyshankinta? Tuollahan on laatua jo niin paljon, ettei näitä 1-2 korin tyyppejä taideta tarvita.
 
Viimeksi muokattu:

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Eikös jossain mainittu että nuorta, kehittyvää, mutta jo nyt liigatasolla pelaamaan pystyvää pakkia haetaan.
Siinä käsityksessä olen, että pakin hankinta ei ole mitenkään riippuvainen siitä miten nykyiset nuoret kehittyy, vaan että pakki on joka tapauksessa tulossa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Eikös jossain mainittu että nuorta, kehittyvää, mutta jo nyt liigatasolla pelaamaan pystyvää pakkia haetaan.
Siinä käsityksessä olen, että pakin hankinta ei ole mitenkään riippuvainen siitä miten nykyiset nuoret kehittyy, vaan että pakki on joka tapauksessa tulossa.
Näin itsekin olin asian ymmärtänyt. Oliko sitten HäSan jutussa noin tiedotettu. Kerhon sivuilla maininta vain, että hyökkäys valmis ja puolustukseen haetaan lisävahvistusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös