Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 032 732
  • 23 993
L

luigitar

Selailin läpi mahdollisia Jokeripelaajia kaudelle 2022-2023, niin sain seuraavanlaisen listan:

Friman
Hietanen
Lehtivuori

Björkvist
Heponiemi
Karjalainen
Turunen
Vesalainen
 

Ralph

Jäsen
Hietanen on siinä iässä, että varmaankaan tekisi enää monen vuoden sopparia Jokereihin tai minnekään muuallekaan, eikä Jokereidenkaan ole järkeä sitoutua kaudelle 2023-24 automaattisesti 37-vuotiaaseen pelaajaan, jonka edellisen kauden tasosta ei ole tietoa.
 
L

luigitar

Hietanen on siinä iässä, että varmaankaan tekisi enää monen vuoden sopparia Jokereihin tai minnekään muuallekaan, eikä Jokereidenkaan ole järkeä sitoutua kaudelle 2023-24 automaattisesti 37-vuotiaaseen pelaajaan, jonka edellisen kauden tasosta ei ole tietoa.

Ikähän on vain numeroita ja varsinkin Hietasen osalta. Hietainen on ollut aivan jäätävässä fyysiessä kunnossa vuodesta toiseen, joten ihan hyvin voi pelata tuolla tasolla 40 vuotiaaksi asti.
Ei ole tarvinu vähään aikaan höntyillä, kun pelinluku ja sijoittuminen kunnossa.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä nyt taas on niin lennokasta ja mielenvikasta läpändeerosta että bänniin pitäis alkaa itsekin joitakin nimimerkkejä heittämään. Ei tällaista shaibaa jaksa lukea. Hoki-Papan viestissähän Jokereihin liittyen sanottiin "Muutamalle, ketkä olivat ehtineet tehdä ylivuotisen jatkosopimuksen jo alkuvuodesta" . Painotan jatkosopimusta sanaa.. Siihen ei liity mahdolliset uudet sopparit ja Pennasen entiset lemmikit.

Joku täällä heitti hyökkääjien nimiä, johon kommentoitiin että on toinenkin näkökanta. Itse tulkitsin että puhutaan pakeista, ja tarkemmin ottaen Frimannista. Tästähän jo on huhuttu silloin kun teki loppukauden sopimuksen.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Niin siis ainakin se alkaa olemaan varmaa, että Friman meillä jatkaa ensi kaudella lähipiiristä tullut tälläistä viestiä mutta tilanteet tottakai ehtii muuttumaan vielä moneen kertaan. Oli vähän hölmöä edes unelmoida Granteista+Jenseneistä ja lähti omatkin fantasiat laukkaamaan mutta toivoisin tietenkin että Frimanin lisäksi sieltä voisi joku kiva ylläri tulla rosteriin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Hietanen
Pelli
Friman
Nurmi
Ahonen
Karjalainen
Ikonen

Joo o.. Tuollaisen kotimaisen pakiston kun Mika loihtii kasaan, niin vastoin perinteitä mä en syö taikahatullista ihmispaskaa vaan mä syön rahtikontillisen mikakonvehteja ja hyppään E-katsomosta jäälle kauden avausmatsissa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Hietanen
Pelli
Friman
Nurmi
Ahonen
Karjalainen
Ikonen

Joo o.. Tuollaisen kotimaisen pakiston kun Mika loihtii kasaan, niin vastoin perinteitä mä en syö taikahatullista ihmispaskaa vaan mä syön rahtikontillisen mikakonvehteja ja hyppään E-katsomosta jäälle kauden avausmatsissa.
Mä melkein lähden haasteeseen mukaan..

Otan ensi alkuun Mika-tatuoinnin, syön hotsin seitsemällä ja tarjoan seitsemälle ensimmäiselle jallut Everstissä.

Sitten selvittelen voiko oman ja poikani nimen vaihtaa kuinka helposti Mikaksi. Veistän Mika-patsaan ja pystytän sen liikenneympyrään.
 

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Melartin paluu HIFK:iin tietänee Karjiksen lähtöä. Tiedän että jakaa mielipiteitä, mutta ottaisin kyllä koska vaan takaisin. Hieno kattoa kun isännöi tuolla tosipeleissä ja näköjään myös pystyy jatkoajalla ratkomaan pelin. Oli mielestäni meilläkin mestaruuskaudella tärkeä palanen.

Miro, tuu kotiin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös