Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 032 654
  • 23 993
Suosikkijoukkue
HPK
Aatu Räty --> Jukurit
Axel Rindell --> Kärpät

Tollanen nyt äkkiseltään tuli mieleen tältäkaudelta. Mutta samaa mieltä, voisi käyttää enemmän

Kuten @VapaahetoisGM edellä mainitsi, niin tämäkin vaati molempien pelaajien suostumisen vaihtokauppaan.

Liigassa pelaajat eivät ole ihan samanlaisia pelinappuloita kuin NHL:ssä tai KHL:ssä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kuten @VapaahetoisGM edellä mainitsi, niin tämäkin vaati molempien pelaajien suostumisen vaihtokauppaan.

Liigassa pelaajat eivät ole ihan samanlaisia pelinappuloita kuin NHL:ssä tai KHL:ssä.
Sen verran lisätään, että saman "talousalueen" sisällä saa muistaakseni vaihtaa pelaajia ilman näiden suostumusta.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei Pelli ja Hietanen turhaan samassa ketjussa pelanneet, treeniä ens kauteen..:) Joko joko nyt saatas iso kala ens kaudelle katiskaan. Vois olla vaikka Juuson oma katiska mihin on sotkeutunut siellä vanajaveden rannalla.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jesse Saarinen purkanut sopimuksensa.. Tiiä sit vaikka.. Jos pelimerkit riittää silti keskushyökkääjään niin maistuisi, varsinkin kun itse halusi purkaa kun pettynyt omaan tasoonsa siellä, eli paloa vielä lienee.. Pikkarainen voisi tehdä ihmeitä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jesse Saarinen purkanut sopimuksensa.. Tiiä sit vaikka.. Jos pelimerkit riittää silti keskushyökkääjään niin maistuisi, varsinkin kun itse halusi purkaa kun pettynyt omaan tasoonsa siellä, eli paloa vielä lienee.. Pikkarainen voisi tehdä ihmeitä.
Kaippa tuo just ja just täyttäisi Kerho-legenda Elmeri Kaksosen saappaat. En olisi ikinä uskonut toteavani tällaista, mutta olisihan tuo kiekollisena melkoinen vahvistus tähän nivaskaan ja pelintekijäksi on kuitenkin profiloitunut, vaikkei sentteri olekaan.

Kun Fehr meni Kazaniin niin tästä the next best in line?
 
L

luigitar

Graafikko on laittanut kuvan vuohesta jouluasu ja tonttulakki päällä....."päälikkö".
Olisikohan huomenna kauan odotettujen uutisten aika.
 

Ralph

Jäsen
Jos Hietanen tulee, niin toivottavasti ei Pellin pakkipariksi. Ei ole järkevää laittaa kahta saman tyylistä kaveria, jotka molemmat ovat vieläpä righteja. Mielummin molemmille leftin vähän puolustavampi kaveri rinnalle. Maajoukkueessa pelasivat parina, kun joukkueesta putosi kaksi pakkia koronan takia pois. Eli Friman ja Kivistö, leftin puolustavammat kaverit.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Graafikko on laittanut kuvan vuohesta jouluasu ja tonttulakki päällä....."päälikkö".
Olisikohan huomenna kauan odotettujen uutisten aika.
Vaikea jotenkin kuvitellä, että Jokisen Ollista olisi enää ratkaisuksi sentteriosastolle. Ja etenkin kun on aloittanut valmennusuransa Jukureissa jopa ihan hyvin.

Mistä näistä nyt kuitenkaan tietää.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ens maanantaina taitaa umpeutua KHL:n siirtoraja joten jos sieltä suunnalta on tänne jotakin tulossa, niin päivät alkaa käydä hiljalleen aika vähiin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kai sieltä pois pääsee milloin vaan ja siirtoraja on heidän hankinnoilleen. Vai oonko taas ymmärtänyt ihan metsään?
Mistä minä mitään tiedän. Luulis, että pois pääsee jos itse niin haluaa, mutta lähinnä vaikka Kunykin tilannetta jos haluaa seurata, niin jos Barys ei innostu tässä muutaman päivän aikana hommaamaan vahvistuksia, niin tuskin Cody sieltä mihinkään on liikkumassa.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiivola kiinnosti ilmeisen kovasti. En tiedä että mistä jäi kiinni sopparin synty.
"Atu oli rimpautellut Peterille ja olisi Ässät ollut ainoa seura Suomessa jossa olisi tällä kaudella kuvitellut pelaavansa, mutta niin ei siinä vaiheessa käynyt." Ja ensi kaudeksi löytyy sopimus ulkomaille, näin osasi kertoa Ässäosion luotettavin nimimerkki mitä huhujen suhteen tulee.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Atu oli rimpautellut Peterille ja olisi Ässät ollut ainoa seura Suomessa jossa olisi tällä kaudella kuvitellut pelaavansa, mutta niin ei siinä vaiheessa käynyt." Ja ensi kaudeksi löytyy sopimus ulkomaille, näin osasi kertoa Ässäosion luotettavin nimimerkki mitä huhujen suhteen tulee.
Tämä on mielestäni erittäin rohkaiseva uutinen; nyt ilmeisesti haetaan tosiaan "pätevää seppää" keskikaistalle. Hienoa!
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä on mielestäni erittäin rohkaiseva uutinen; nyt ilmeisesti haetaan tosiaan "pätevää seppää" keskikaistalle. Hienoa!
Mä oon nyt tovin yrittänyt tulkata tuota @Seeepra viestiä ja ymmärsin siis Selinin soitelleen Tiivolalle ja kyselleen halua pelata Ässissä. Tähän Tiivola oli todennut jatkavan toisteiseksi ulkomailla, mutta Suomessa olisi Ässien mies?

Eli Tiivola ei varsinaisesti liity yhtään HPK:n kuvioihin muuta kuin siinä, että tyhmää olisi olla hänen halukkuutansa Hämeessä pelaamisesta kysyä. Välttämättä siis Toivola ei ole edes ollut Tiivolaan yhteydessä, mutta Riikaan kylläkin.

Näin mä tätä porilaista kieltä nyt tässä vaiheessa tulkitsin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Näitä "pelaa vain seurassa X" - kavereita kun nykyään on hyvin harvassa. Kun rahasumma ja rooli miellyttää, niin varmasti Tiivolakin liikkuisi Suomen sisällä muuallekin kun Poriin. Ässät, Jyp ja Saipa nyt on varmasti viimeisiä porukoita johon kukaan enää tälläkaudella haluaa mennä pelaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mä oon nyt tovin yrittänyt tulkata tuota @Seeepra viestiä ja ymmärsin siis Selinin soitelleen Tiivolalle ja kyselleen halua pelata Ässissä. Tähän Tiivola oli todennut jatkavan toisteiseksi ulkomailla, mutta Suomessa olisi Ässien mies?

Eli Tiivola ei varsinaisesti liity yhtään HPK:n kuvioihin muuta kuin siinä, että tyhmää olisi olla hänen halukkuutansa Hämeessä pelaamisesta kysyä. Välttämättä siis Toivola ei ole edes ollut Tiivolaan yhteydessä, mutta Riikaan kylläkin.

Näin mä tätä porilaista kieltä nyt tässä vaiheessa tulkitsin.
Totta, hyvä huomio.

Itse ymmärrän porin kielestä lähinnä sen, että "ketä" on "kuka".

Tai siis en ymmärrä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös