Mutta yrittää varmasti kuitenkin parhaansa!Kun Collinsilla ei tänään lähde.
Mutta yrittää varmasti kuitenkin parhaansa!Kun Collinsilla ei tänään lähde.
Ongelma lienee siinä kun kauppatavaran pitää Suomessa hyväksyä kauppa jos ei olla samalla talousalueella.Kun nyt noita vaihtokauppoja on mietitty, niin miten olisi jonkinlainen pakettivaihto? Jos esim. Collins tai J. Ikonen eivät kelpaa yksistään, miten olisi Johnstonin kanssa parina tai jopa triona? Ja välttämättähän ei tarvitsisi olla vain kahden joukkueen välinen diili. Esim. ainakin koripallon puolella NBA:ssa harrastetaan paljon kolmen joukkueen välisiä vaihtoja.
Tietysti isompi kauppa sotkee hiukan joukkuekemiaa, mutta ainahan noita ukkoja vaihtuu.
Mielipide:
*Collins menisi 3.-4.ketjussa, toki siihen roolin ei Mika häntä kaavaillut.
*Ikonen saattaa heräillä tässä vielä, taitoa, monikäyttöisyyttä ja potentiaalia on, mutta hänestä (ja Collinsista) jos saisi jotain hyödyllistä vaihdokkeena niin menoksi vaan.
*Itselleni Johnston tällä hetkellä se kenestä pitäisi päästä eroon/saada esiin tulosta.
Ongelma lienee siinä kun kauppatavaran pitää Suomessa hyväksyä kauppa jos ei olla samalla talousalueella.
Kuvitellaan vaikkapa Ikonen, Collins ja Johnston vaihdossa Sportin M. Keräseen + "pakkiin". Yllättäen HPK:n puolelta kaikki suostuisivat Vaasaan muuttamiseen, mutta Keränen ei Hämeenlinnaan sitten haluakaan --> kauppa kaatui. Vaihtokauppoja tehdään siis siksi niin vähän kun niiden onnistumaan saaminen on todella hankalaa.
Itse en tiedä jääkiekkojoukkueen pyörittämisestä sarjatasolla mitään, mutta luulen myös tuon mahdollisen vaihtokaupan aiheuttavan ikävän särön pelaajan ja joukkueen välille, mikäli pelaaja päättääkiin siirron torpata. Tuskin esim. se Ikonen kauhean hyvillä mielin pelailee seuraavan iltana kun Toivola on ensin päivää aiemmin kysynyt suostuisiko lähtemään muualle.
Nykynäytöillä voi olla paikka Kerhossa ja koko Liigassa kiven takana
Ei Liigan taso nyt niin kova ole, että Ikonen jäisi ilman paikkaa ensi kaudella. Kelvannee aika monelle.
Mikäs juttu tämä on? Itse olen ollut käsityksessä, että kauppatavaran tulee ihan samalla tavalla hyväksyä kauppa olipa samalla talousalueella tai ei.Ongelma lienee siinä kun kauppatavaran pitää Suomessa hyväksyä kauppa jos ei olla samalla talousalueella.
Kunyk ei kuulemma ole enää loukissa. Ei mahdu siltikään kokoonpanoon, autetaanko kaveria hädässä??
”Hpk on tehnyt loppukauden kattavan sopimuksen hyökkääjä Jaakko Kuusiston kanssa. Sopimus sisältää myös option ensi kaudesta.”Joko Kerho räjäyttää pankin....
Ainakin sen perusteella minkälaista materiaalia jakaa somessa koronaan liittyen, ei ole rajoitusten kannattaja ja vähän anti korona mieheltä haisee. Voi siis hyvin olla, että rajoitusten luvatussa maassa rajoituksien tyhjille katsomoille pelaten ei äijää kiinnosta. Ja siltähän se on näyttänytkin.Olisiko Johnstonilla jotain ongelmaa koronan kanssa, ei siis tartuntaa mutta eikö Saksastakin lähtenyt menemään kun korona alkoi taas jyjyllätä.
Jos pelaajan työsopimuksessa ei ole sitä erikseen kielletty, niin samalla talousalueella saa samalla palkalla ja samaan työtehtävään siirtää. Eli vaikkapa Tapparasta saa siirtää Ilvekseen ja takaisin, ellei työsopimuksessa ole sen kieltävä merkintä.Mikäs juttu tämä on? Itse olen ollut käsityksessä, että kauppatavaran tulee ihan samalla tavalla hyväksyä kauppa olipa samalla talousalueella tai ei.
Miehellähän päättyi Saksan reissukin "henkilökohtaisista syistä" ja joku osasi sanoa syyn olleen koronassa. Tämä tukisi kyllä tätä oletusta.Ainakin sen perusteella minkälaista materiaalia jakaa somessa koronaan liittyen, ei ole rajoitusten kannattaja ja vähän anti korona mieheltä haisee. Voi siis hyvin olla, että rajoitusten luvatussa maassa rajoituksien tyhjille katsomoille pelaten ei äijää kiinnosta. Ja siltähän se on näyttänytkin.
Ok, kiitos selvennyksestä. Tämä oli uutta tietoa itselleni.Jos pelaajan työsopimuksessa ei ole sitä erikseen kielletty, niin samalla talousalueella saa samalla palkalla ja samaan työtehtävään siirtää. Eli vaikkapa Tapparasta saa siirtää Ilvekseen ja takaisin, ellei työsopimuksessa ole sen kieltävä merkintä.
Eikä puolustaja Lalondekaan pahaa tekisi.Liigasta jos olis pakko hommata Ässä kortti niin Sakari Salminen.
Kyllä minä omia poikia kotiuttasin Appelgrenin muodossa.Liigasta jos olis pakko hommata Ässä kortti niin Sakari Salminen.
Eikä puolustaja Lalondekaan pahaa tekisi.
Siitä vaan, nykyisillä otteilla paikka pitäisi olla viltissä. Häviää kaikki kaksinkamppailut ja väistelee kiekkoja, sekä heittelee joka peli poikittaissyöttöjä vaikka näkisi siinä olevan 5 vastustajan pelaajaa rivissä estämässä sitä syöttöä.Liigasta jos olis pakko hommata Ässä kortti niin Sakari Salminen.