Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 236 830
  • 24 612

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Luulisi kyllä jonkinlainen suunnitelma olevan hankintojen tai vähintään lainojen suhteen koska vuoden vaihteessa on U20-kisat ja siellä saattaapi olla useampi kerholainen mukana. Hyökkääjien suhteen erityisesti olen huolissani jos Vesterinen ja Kiiskinen ovat kisoissa ja reservistä löytyy Järvelä, Sinkkonen, Alitalo ja Savolainen. Ja edellä mainituista puolen terveystilannekin on täysi kysymysmerkki.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luulisi kyllä jonkinlainen suunnitelma olevan hankintojen tai vähintään lainojen suhteen koska vuoden vaihteessa on U20-kisat ja siellä saattaapi olla useampi kerholainen mukana. Hyökkääjien suhteen erityisesti olen huolissani jos Vesterinen ja Kiiskinen ovat kisoissa ja reservistä löytyy Järvelä, Sinkkonen, Alitalo ja Savolainen. Ja edellä mainituista puolen terveystilannekin on täysi kysymysmerkki.
Mikäli ovat kunnossa ja saavat pelituntumaa sitä ennen, kyllä Alitalo ja Skinnari pystyvät hyvin paikkaamaan Vesterisen ja Kiiskisen. Ei täysin, mutta Alitaloltakin löytyy käsiä ja Skinnari on pitkälti samanlainen pelaaja kuin Vesterinenkin.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei tuohon sinällään yks hyökkihaku pahaa tekisi. Saataisiin vaikka Korhonen "omaan rooliinsa" nelossenaksi. Jotenkin haluaisin nähdä myös Päivärinnan noiden kahden nuoren tuhatjalkaisen sentterinä.

Radu-Topping-Tuulola
X-Bengtsson-Brodecki
Vesterinen-Päivärinta-Kiiskinen
Smuli-Korhonen-Ruokonen
Huttunen
Tuota palasta ilmeisesti myös haetaan. Ei Manner muuten olisi asiasta puhunut. Tulisi lisää kilpailua pelipaikoista.

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen hieman pohtinut, että pitäisikö tuota kakkoskenttää muuttaa seuraavaan muotoon ennen kuin saadaan mahdollinen vahvistus.

Bengtsson - Korhonen - Brodecki

Tässä muodossa siitä voitaisiin saada enemmän irti hyökkäyssuntaan.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Säiliö. Heh heh.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mukikaupoille! Wanha on jo pahasti haalistunut ja haisee sillille.

Jos ei muuta, niin Sailio tuo kyllä koppiin sellaista munaa mitä vähän näyttää nyt puuttuvan nykyisiltä konkareilta - mutta vähän on maskottiosastoa kyllä. Onhan Liigan taso toisaalta aika paljon paskempi kuin Sailion parhaimpina kausina, että ehkä sieltä vielä jotain saadaan jäällekin.

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lähtökohtaisesti ideanahan Jari Sailio vuonna 2024 entisen Etelä-Suomen läänin pääkaupungin ammattilaisjääkiekkojoukkueen kokoonpanossa on sketsi vailla vertaa mutta kyllä samaan aikaan sisäinen kiekkoperverssini taputtaa aika saatanasti tämän sopimuksen puolesta. Onhan tämä nyt käsittämättömän hienoa!

Saadaan aikuinen ja vittumaisen näköinen taklaajamies joukkueeseen. Sopii neloseen niittaamaan ukkoja tai jopa tuloskentän kokeneeksi voimahyökkääjäksi lappaamaan ripareita sisään ja tekemään kavereille tilaa.

Voimaa HPK!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy