Tuttu Mamballe, joukkupelaaja, tehojakin löytyy, kova aloituksissa.Kemppainen takas kotiin? Olis kyllä kova hankinta.
Jos meillä tällä hetkellä ykkösketjussa vetää Christopher "Anton" Bengtsson, niin luulis kyllä riittävän.Kyllä luulen että mieluummin Kemppainen pellailee 20k pienemmällä palkkapussilla, kuin että ei pelaa ollenkaan. En kyllä tiedä haluaako hän Hämeenlinnaan mutta olisi mahdollista. Toinen joka mahdollinen olisi Jere Karjalainen. DELissä noin 0,7 ppg ja ei ole niin vanha kuin esim. Kemppainen. Olisihan nuo juuri sitä eliittiä jota Kerhoon olisi vielä saatavilla. Molemmilla vielä Kerhotaustaa ja olisivat mahdollisia hankintoja. Ykkösketjuun varmaan molemmilla riittää.
Joo ei varmastikaan. Kivahan näitä on pyöritellä ja haaveilla.Tuttu Mamballe, joukkupelaaja, tehojakin löytyy, kova aloituksissa.
Perunat ei vaan taida riittää.
Kyllä luulen että mieluummin Kemppainen pellailee 20k pienemmällä palkkapussilla, kuin että ei pelaa ollenkaan. En kyllä tiedä haluaako hän Hämeenlinnaan mutta olisi mahdollista. Toinen joka mahdollinen olisi Jere Karjalainen. DELissä noin 0,7 ppg ja ei ole niin vanha kuin esim. Kemppainen. Olisihan nuo juuri sitä eliittiä jota Kerhoon olisi vielä saatavilla. Molemmilla vielä Kerhotaustaa ja olisivat mahdollisia hankintoja. Ykkösketjuun varmaan molemmilla riittää.
Useimmiten nämä pohdiskelut ovat täysin turhia. Mukiketju on täynnä vastaavia.Bunnaman oli yksi isoista floppi hankinnoista, koska pelasi todella isolla lapulla, eikä tuottanut juuri mitään. Aika paljon sai vihaa kannattajiltakin.
Kemppainen pohtii jatkaako edes uraansa ja mikäli jatkaa, niin jatkaa Kärpissä. Kärpät vain odottavat päätöstä.
Karjalainen hakee paikkaa ulkomailta.
Eli ei kovin hyviä pohdintoja nämä.
Junttila / echl tai Allsvenskan arpa uskoisin enemmänkin. Onhan meillä kuitenkin tulossa huimia tehoja Sinkkoselta ja Skinnarilta vielä tällä kaudella.
Off-topicista pahoittelut...Viime kauden Skinnari oli kyllä valovuoden Kiiskistä edellä.
Tätä juuri tarkoitin. Kiiskisen tulisi kehittyä muilla pelin osa-alueilla tai muuten pelipaikka on vaarassa. Tehojakaan ei synny jos hänen takiaan joudutaan ongelmiin puolustussuuntaan. Näin esimerkiksi. Skinnari taas on tuo sitä energiaa ja luisteluvoimaa. Ja on tosiaan monipuolisempi.Ehkä suora vertailu Sinnarin ja Kiiskisen välillä ei ole niin simppeliä. Skinnari monipuolisempi, Kiiskinen aikalailla maalintekijän tyyppiä näin omaan makuun. Skinnari, liikkeen ollessa viime kauden luokkaa, olisi loistava lisä tuohon porukkaan. Voisi uskoa olevan melko rikottukin pelaaja.
No sinnehän sitten tippuisi joku pelaaja nykyisistä kärkiketjuista. Korhonen olisi todella pätevä kolmosen keskelle, etenkin jos tuo nykyinen taso säilyy ja itseluottamusta tulee lisää onnistumisten kautta.Itse jotenkin ajattelen, että mahdollinen hankinta tulisi juurikin tuohon kolmosketjuun mihin ei olla löydetty sopivaa koostumusta.
Tätä juuri tarkoitin. Kiiskisen tulisi kehittyä muilla pelin osa-alueilla tai muuten pelipaikka on vaarassa. Tehojakaan ei synny jos hänen takiaan joudutaan ongelmiin puolustussuuntaan. Näin esimerkiksi. Skinnari taas on tuo sitä energiaa ja luisteluvoimaa. Ja on tosiaan monipuolisempi.
No sinnehän sitten tippuisi joku pelaaja nykyisistä kärkiketjuista. Korhonen olisi todella pätevä kolmosen keskelle, etenkin jos tuo nykyinen taso säilyy ja itseluottamusta tulee lisää onnistumisten kautta.
Lisäksi tuo Toppingin kenttä oli vieläpä selkeästi se toimivin eli tuon ketjun hajottamiselle pitäisi olla tällä hetkellä kunnon perusteet.Nämä on toki juurikin näitä näkemyseroja kirjoittajien kesken. Itse kuitenkin pitäisin Toppingin ketjun kasassa sellaisenaan. Viime viikoin peleissä oli parhain koostumus, niin miksi sitä lähteä rikkomaan.
Tietysti jos tuohon nyt joku kiekollinen virtuoosi lähes ilmaiseksi löytyy, niin hölmöähän sellainen on olla palkkaamatta. Ehkä tuo ketju löytäisi tällaisen hankinnan jälkeen vielä peliinsä uuden vaihteen?
Näin.Tietysti jos tuohon nyt joku kiekollinen virtuoosi lähes ilmaiseksi löytyy, niin hölmöähän sellainen on olla palkkaamatta. Ehkä tuo ketju löytäisi tällaisen hankinnan jälkeen vielä peliinsä uuden vaihteen?
Ei taida kauheasti olla realisimia hankkia pelaajia nyt. Peli on parantunut, niin eiköhän näillä koiteta nyt raapia voittoja ja sitä kautta saada yleisöä ja kassaa kuntoon.Saiskohan Mamba Ville Leskisen omalle tasolleen?
Ei taida kauheasti olla realisimia hankkia pelaajia nyt. Peli on parantunut, niin eiköhän näillä koiteta nyt raapia voittoja ja sitä kautta saada yleisöä ja kassaa kuntoon.
Näin olen myös tulkinnut asian eli vahvistuksia saattaa tulla sitten, jos väkeä alkaa käymään otteluissa. Tätä odottaessa pyritään minimoimaan kuluja.Ei taida kauheasti olla realisimia hankkia pelaajia nyt. Peli on parantunut, niin eiköhän näillä koiteta nyt raapia voittoja ja sitä kautta saada yleisöä ja kassaa kuntoon.
Nyt soisi ihmisten käyvän, mun ajattelussa se pallo on taas kannattajilla. Seura on reagoinut, ja onhan se peli tosi viihdyttävää tällä hetkellä!Näin olen myöa tulkinnut asian eli vahvistuksia saattaa tulla sitten, jos väkeä alkaa käymään otteluissa. Tätä odottaessa pyritään minimoimaan kuluja.
Eiköhän tuolla ole aika paljon heikompaakin kuin Bengtsson! Benkku tekee kovasti töitä ja on erittäin hyödyllinen joukkueelle. Pelaa ylivoimaa ja alivoimaa.Pitäisi olla jotain liikennettä ulospäinkin jos tonne enää ketään hommataan, meillä on kuitenkin se 6 kentällistä hyökkääjiä. Bengtsson ulos ja joku kovempi seppä sisään joka saisi tarjoiltua Brodeckille ?