Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 037 568
  • 23 995

Hotsikahella

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja HPK, myös HPK
Irtisanoudun tästä välittömästi, jotta kukaan ei ainakaan minua kivitä huomenna, kun ei välttämättä tullutkaan monia miellyttäviä nimiä.

Muistan kyllä nähneeni jonkun tällaisen viestin, mutta muistaakseni en itse ollut sitä kirjoittanut.
Minä sanoin. Seison sanojeni takana....piilossa.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Minä sanoin. Seison sanojeni takana....piilossa.
Taisin minäkin vihjata kahdesta nimekkäämmästä pelaajasta.
Jos ei toteudu, kivityksen voi suorittaa Mallinkaisiin ja Hattulaan. Sieltä ne pahanilman pikkulinnut löytyy, jotka mahdollista fake newsiä visersivät.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Kai Kantola, ehkä…?
Tai ehkä Kim Aarola. Täyttyisi se "MM-vihjekin", kun löytyy edustusta D3A kisoista.
No mutta se näistä mukahassutteluista. Itse edelleen odotan niitä kahta ns. nimekkäämpää pelaajaa, joista pikkulinnut lauloi jo aikaisin kevättalvella.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Kiinnostava ilta tulossa. Tänään on mahdollisuus tehdä paljon uskottavuuden palauttamiseksi / vahvistamiseksi. Oliko tietoa siitä streamin näkyvyydestä, näkyyköhän se ilman HäSa tilausta?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kiinnostava ilta tulossa. Tänään on mahdollisuus tehdä paljon uskottavuuden palauttamiseksi / vahvistamiseksi. Oliko tietoa siitä streamin näkyvyydestä, näkyyköhän se ilman HäSa tilausta?
Näkyy ilman, somessa infoa nyt ja nettisivun tiedotteissa on linkit olleet.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieno päivä. Hpk Kick-off , Jaromir Jokinen Voicen finaalissa ja vielä Pelsut-Tappara sekä juuri alkanut auringonpaiste pilvien lomasta.
Tähän voisi lisätä myös Suomen U18 -matsit, jossa tietty parikin Kerholaista mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös