Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 240 713
  • 24 631
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars&Dortmund
Hallitontun mukaan Rajamäki on viikonloppuna painanut luurin ääressä pitkää päivää sen verran myöhään, että suuntanumero lienee selvä. Josko jotain jo nappaiskin vähitellen
Samaa on kuulunut vähän sieltä sun täältä,että Rapakon takaa olisi jonkinlaista (vonkaletta) syönnillään mutta ei uskalla vielä varmaksi huudella mitään varsinkin kun Kerhohan ei enää Tsekkejä hanki. Kondelik siis kyseinen herra mistä supistaan mutta suapi nähdä.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Samaa on kuulunut vähän sieltä sun täältä,että Rapakon takaa olisi jonkinlaista (vonkaletta) syönnillään mutta ei uskalla vielä varmaksi huudella mitään varsinkin kun Kerhohan ei enää Tsekkejä hanki. Kondelik siis kyseinen herra mistä supistaan mutta suapi nähdä.

Mahtaakohan kyseinen huhuilu olla lähtöisin tuosta aiemmasta nimim. @Benkku heitosta tässä ketjussa, joka perustui puhtaasti siihen, ettei Kondelik ole enää sopimuksessa Nashvillen kanssa?

A on lukenut Jatkoajasta tuon tekstin, maininnut siitä B:lle, B on kertonut C:lle Kondelikin olevan mahdollinen ja C on puhunut tästä D:lle jo "lähes varmana tietona".

The anatomy of hallihuhu.

Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars&Dortmund
Mahtaakohan kyseinen huhuilu olla lähtöisin tuosta aiemmasta nimim. @Benkku heitosta tässä ketjussa, joka perustui puhtaasti siihen, ettei Kondelik ole enää sopimuksessa Nashvillen kanssa?

A on lukenut Jatkoajasta tuon tekstin, maininnut siitä B:lle, B on kertonut C:lle Kondelikin olevan mahdollinen ja C on puhunut tästä D:lle jo "lähes varmana tietona".

The anatomy of hallihuhu.
Mulla on aivan omat lähteet mutta mikään ei ole varmaa todellakaan ja olen itse skeptinen,että toteutuisi mutta saa tosiaan nähdä. Erittäin Mielenkiintonen kaveri kyseessä jokatapauksessa

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on aivan omat lähteet mutta mikään ei ole varmaa todellakaan ja olen itse skeptinen,että toteutuisi mutta saa tosiaan nähdä. Erittäin Mielenkiintonen kaveri kyseessä jokatapauksessa
Olisi täydellinen tuohon Martelin vierelle. Isokokoinen voimahyökkääjä joka ei ainakaan heikentäisi Kerhon v-mäisyyttä.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Olisi täydellinen tuohon Martelin vierelle. Isokokoinen voimahyökkääjä joka ei ainakaan heikentäisi Kerhon v-mäisyyttä.

En ole yhtään tutustunut tapaukseen, mutta mielenkiintoa herättää ton kokoisessa kaverissa, että ehtiikö luistimilla mihinkään? JYPin ketjuihin voi mennä lukemaan tuoreita kokemuksia ja mielipiteitä ulkomaalaissentteristä, joka hiihtää pelin ulkopuolella, kun ei ehdi pelin vauhtiin mukaan...

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Ehkä ne - KooKoo ja Pelsut - tarvitsevat kipeämmin vahvistuksia, kun ovat sarjataulukossa perässä?

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Miksei Woldia voitu peluuttaa Forssassa? Oliko Mika rustannut soppariin präntin, että ei Mestis-pelejä?

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksei Woldia voitu peluuttaa Forssassa? Oliko Mika rustannut soppariin präntin, että ei Mestis-pelejä?
Ei kai Forssaankaan voi laittaa kaikkia Kerhon ylijäämäpelaajia. Tai lähinnä on parempi sijoittaa sinne omia junnuja, jotta saavat kokemusta miesten peleistä.

Oli miten oli, ymmärrettävä purku, etenkin jos on jotain uutta tulossa sisään.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Käsittääkseni voi laittaa. Samalle talousalueelle lainapestin pitäisi olla vaan ”ilmoitusluontoinen” asia, pidemmälle siirryttäessä vaatii kaikkien tahojen suostumuksen.

No joo, toki sen verran toki joustaa. Forssa ja Hämeenlinna ei ole kuitenkaan samoja talousalueita, siinä on aika paljon Rengon metsää välissä.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Käsittääkseni voi laittaa. Samalle talousalueelle lainapestin pitäisi olla vaan ”ilmoitusluontoinen” asia, pidemmälle siirryttäessä vaatii kaikkien tahojen suostumuksen.
Ei sarjatasoa ainakaan tietääkseni voi ilmoitusluontoisesti vaihtaa. Olisihan se nyt vähän kieroa paaluttaa jollekin
Marcinewille, että meneppäs siitä tonne Icedogsien reeneihin. Ja Koistinen Kohottajiin.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy