Orangezone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Voi luoja. Tarvitaan keskushyökkääjä niin kytätään pakkeja. On tää erikoista
En tiedä tarkoititko aikaisempia juttuja vai tuota minun mutta itse tarkoitin vielä julkaisematonta hankintaa.
Ok. Luulin että tää Mylläri. Kukas pelsuihin?En tiedä tarkoititko aikaisempia juttuja vai tuota minun mutta itse tarkoitin vielä julkaisematonta hankintaa.
Voisko olla Mingoian kanssa neuvoteltu?
Voisko olla Mingoian kanssa neuvoteltu?
Eli suullinen soppari Kerhoon, oli?Häh? Kaverihan viilettää jo Kärppien paidassa.
Jo, vielä, enää, mitä näitä oli.Häh? Kaverihan viilettää jo Kärppien paidassa.
Kerholla on aina tutkan alla väkeä. Jonkun pitäs vaan saada niitä joskus sopparin alle!Pelicansin uusin hankinta oli käsittääkseni myös kerhon tutkan alla. Kyllä sieltä vielä jotain tulee, joskus…
Ei riittänyt tällä(kään) kertaa suuren ja mahtavan Pelicansin edessä. En ole silti huolissani asiasta.Kerholla on aina tutkan alla väkeä. Jonkun pitäs vaan saada niitä joskus sopparin alle!
Koomista.
Joo varmaan pikkuhiljaa kannattaisi tarkistaa uistinten ja verkkojen kunto..Kerholla on aina tutkan alla väkeä. Jonkun pitäs vaan saada niitä joskus sopparin alle!
Koomista.
Sama. Aikaa on.Ei riittänyt tällä(kään) kertaa suuren ja mahtavan Pelicansin edessä. En ole silti huolissani asiasta.
Olisi kyllä hauska kuulla miten nuo uudet pelaajat valitsee seuransa tässä vaiheessa kautta, onko siinä jotain muutakin asoita taustalla kuin raha?
Saisko Se on siellä podcastiin vieraakaa jonkun tuoreen hankinnan, vastaamaan näihin kysymyksiin?
Toivottavasti ei karkaa muualle jne.Ymmärtääkseni yhden toisenkin pelaajan kanssa on käyty keskusteluita pidemmän aikaan.
Ymmärtääkseni yhden toisenkin pelaajan kanssa on käyty keskusteluita pidemmän aikaan.
Pitäisin todella kummallisena, jos näin ei olisi.Ymmärtääkseni yhden toisenkin pelaajan kanssa on käyty keskusteluita pidemmän aikaan.
On katsottu rauhassa kumman kanssa edetään
Ykkössentterin kanssa on katsottu rauhassa jo 2,5 vuotta.On katsottu rauhassa kumman kanssa edetään
Matti Virmanen keksi try-outin, Kerho su(r)ullisen sopimuksen.Ehkä ollaan oltu ystävällisiä ja annettu pelaajien tehdä päätös, kumman kans edetään..
Olisko? Tulisko?Voisko olla Mingoian kanssa neuvoteltu?
1. Ei.Onko Mingoia sentteri? Maksaisiko Kärpät osan tuosta?